مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

اردیبهشت 94 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

94/2/16
3:39 صبح

تکمیل ساختمان «عشاق الحسین» به کمک شما نیاز دارد + شماره حساب

بدست عبدالله در دسته تکمیل ساختمان «عشاق الحسین» به کمک شما نیاز دارد، شماره حساب

گروه معارف- رجانیوز: آنهایی که هیئات قدیمی تهران را  می شناسند، هیئت «عشاق الحسین» برایشان رنگ و بوی دیگری دارد، محفلی که از سال 1362 تا کنون در کوچه به کوچه و خیابان به خیابان تهران، مردم و جوانان پایتخت را زیر بیرق سیدالشهدا گردهم جمع کرده است.
 
به گزارش رجانیوز، البته شاید خیلی ها هم هنوز نام این هیئت را با نام ذاکر آن بشناسند، حاج علی قربانی یا همان حاج قربان. مردی که روضه ها، مناجات ها و شورهای پر ز شعورش سالهاست که جوانان زیادی را به بهانه مناسبت های مذهبی مختلف  یا هر شب جمعه دور هم جمع می کند و یکی از متفاوت ترین هیات های پایتخت را شکل داده است.
 
حالا چند وقتی است که به لطف کمک های مردمی، خیرین و نذر و نذورات مختلف، هیات عشاق الحسین قرار است صاحب یک حسینیه در تهران شود و اگرچه بیش از یک سال از مراسم کلنگ زنی و آغاز ساخت و ساز این حسینه 5 طبقه در خیابان صفا (حد فاصل م امام حسین و م شهدا) می گذرد اما هزینه زیاد ساخت این حسینه و در مقابل کمک نکردن دستگاه ها و نهادهای دولتی باعث شده تا روند ساخت و ساز آن با مشکلات متعددی مواجه شود و کار به کندی پیش رود.
 
 
در همین راستا با پیگیری های رجانیوز اطلاعاتی از روند ساخت و ساز این حسینه کسب شد که بر اساس آن، اگرچه تا کنون بیش از 800 میلیون تومان با کمک های مردمی و خیرین، تقریبا نیمی از کارهای مربوط به احداث این حسینیه انجام شده است اما بر اساس آخرین برآوردها، «حداقل همین مبلغ» برای اتمام کار نیاز است و این کار جز با ادامه کمک های مردمی و مومنین انجام نخواهد شد.
 
لذا  افرادی که به نیت باقیات الصالحات برای خود و ساخت این حسینه  قصد هر گونه کمک مالی دارند، می توانند مبلغ مورد نظر خود را به شماره حساب 5012207491 و یا به شماره کارت 6104337969743580  (قابل پرداخت اینترنتی) به نام «مکتب هیات عشاق الحسین علیه السلام» واریز کنند.
 
همچنین  خواهشمند است در صورت هر میزان کمک مالی برای ساخت این حسینیه، مبلغ واریز شده را به شماره 09101111825 پیامک بزنید.
 
گفتنی است در شرایط کنونی هر میزان کمک از سوی مخاطبان عزیز «حتی به مقدار بسیار کم» نیز می تواند در جهت تسریع روند ساخت این حسینه مفید واقع شود و ان شالله به همان میزان نیز باقیات الصالحاتی جاودان برای خیرین عزیز خواهد بود.