مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

دی 92 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/10/24
11:45 عصر

سند تاریخی آزادی بیان در دولت اعتدال! / تذکر شدید برای نقد توافق

بدست عبدالله در دسته

 

پس از آن که هیات نظارت بر مطبوعات به دلیل نقد توافقنامه ژتو به هفته نامه 9 دی تذکر داد، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و مدیر مسئول هفته نامه 9 دی متن تصویر این اخطار به اضافه پی نویس های شخصی اش را را منتشر کرد.

به گزارش رجانیوز، رسایی در ذیل این تصویر نوشته است: « از آنجا که در روزهای اخیر دولت محترم تمام همّ و غم خود را دفاع از آزادی بیان قرار داده تا به همه خصوصا منتقدین خود ثابت کند که از ظرفیت بالایی در نقدپذیری برخوردار است، و بهانه ای به دست بیگانگان ندهد که به خاطر توقیف رزنامه های هتاکی مانند بهار که دو بار هم سابقه توقیف داشته این دولت را متهم به محدود سازی رسانه ها نکنند، تصمیم گرفتم تا نامه وزارت ارشاد را به عنوان یک سند تاریخی منتشر کنم. امید که تاریخ درباره عملکرد دولتمردان یازدهم دچار اشتباه نشود و آنها را بی دلیل متهم نکندچون آزادی بیان وجود دارد، برای همه ، حتی روزنامه ای که احکام اسلام را تبعیض جنسیتی معرفی می کند، حتی برای آنها که به قرارداد ژنو نقد دارند، حتی برای آنها که به اقدام غیرقانونی وزیر ارشاد در فیس بوک بازی او نقد دارند و برای ... / روحانی مچکریم چقدر در دوره 100  روزه شما صریح القلم شدیم. به آقایان وزارت ارشاد هم یادآوری می کنم که هیچ ابلاغیه ای به 9 دی ارسال نشده است».


92/10/24
10:28 عصر

اگر رانت 650 میلیون یورویی در دولت قبل رخ میداد، اصلاحطلبان چه م

بدست عبدالله در دسته

به گزارش خبرنو به نقل از مشرق؛ با وجود گذشت نزدیک به یک هفته از افشای اعطای رانت‌های 650 میلیون یورویی و 80 میلیون یورویی (معادل 2920 میلیارد تومان) به یک واردکننده خاص از سوی دستگاه‌های دولت یازدهم، جریان اصلاح‌طلب نسبت به این موضوع کاملا سکوت پیشه گرفته است.


انگار نه انگار که رقم 2920 میلیارد تومان تقریبا نزدیک به فساد 3 هزار میلیاردی گروه آریا در دولت دهم است. اصلاح‌طلبان نسبت پرونده 3 هزار میلیاردی فریاد وامصیبتا سر می‌دادند و آن را مصداق فساد دولت منتسب به اصولگرایی قلمداد می‌کردند، اما اکنون نسبت به رانت 2920 میلیاردی که با دستور وزیر صنعت و موافقت بانک مرکزی دولت یازدهم نصیب یک واردکننده خاص شده، سیاست سانسور در پیش گرفته‌اند.


با توجه به تجربه عملکرد رسانه‌ای اصلاح‌طلبان، اگر رانت 2920 میلیارد تومانی مذکور در دولت احمدی‌نژاد رخ داده بود، قابل پیش‌بینی بود که تا مدت‌ها تیتر یک این رسانه‌ها افشای فساد چند هزار میلیاردی دیگری از دولت دهم بود و هر روز ده‌ها مصاحبه و یادداشت در این رسانه‌ها درباره این رانت عظیم منتشر می‌شد.


همچنین پیش‌بینی می‌شد که افرادی چون صادق زیباکلام، اکبر ترکان، سعید لیلاز و .....پای به میدان می‌گذاشتند و خواستار برخورد جدی با مفاسد اقتصادی مشابه می‌شدند.


اما تاکنون که جریان اصلاح‌طلب در حال تخریب مجلس است و دیگر صدای مبارزه با مفاسد اقتصادی از آنها به گوش نمی‌رسد ،گویا جریان اصلاح‌طلب فقط زمانی خواستار مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌شوند که پای همفکران و هم‌قطارانشان در میان نباشد.


گفتنی است هفته گذشته احمد توکلی -نماینده مردم تهران و عضو شورای پول و اعتبار- در نامه‌ای از اقدام مشترک وزیر صنعت و رئیس‌کل بانک مرکزی در اعطای دو مرحله رانت 80 میلیون یورویی و 650 میلیون یورویی (مجموعا 730 میلیون یورو معادل 2920 میلیارد تومان) به یک تاجر بزرگ واردکننده نهاده‌های دام و طیور خبر داد.


متعاقبا معاون اول رئیس‌جمهور در نامه‌ای به وزیر صنعت خواستار پیگیری این موضوع شد.


حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری نیز خبر داد که در اتفاق اخیر رئیس‌جمهور شخصا پیگیر موضوع شدند و به آقای جهانگیری دستور پیگیری آن را دادند.


اما بر خلاف تصور و انتظار افکار عمومی، روز گذشته وزیر صنعت به رئیس مجلس نامه نوشت و مدعی شد که ماجرای مذکور، رانت نبوده است.


وی در نامه خود به رئیس مجلس در حالی مدعی منتفع نشدن آن تاجر از رانت شده است که باید به این سوال پاسخ دهد که اگر این اختصاص ارز روال قانونی داشته و برای دیگران نیز ممکن بوده است چرا برای این مورد خاص تفاهم‌نامه امضا شده است.


سوال بعدی که وزیر صنعت باید به آن پاسخگو باشد این است که اساسا چرا مکاتبات انجام شده این اقدامات به صورت محرمانه و بنا به دستور آقای نعمت‌زاده انجام شده است.


92/10/24
10:21 عصر

حقایقی درباره محافظ اول سیدحسن نصرالله

بدست عبدالله در دسته

در بین 19 فرمانده ویژه محافظ دبیرکل حزب‌الله لبنان، فرماندهی تمام آنان برعهده کسی است که محبوبیت زیادی در بین مردم و مقاومت اسلامی دارد بطوری‌که به وی لقب "سپر سید" داده‌اند.

به گزارش خبرنو به نقل از ابنا؛ حفاظت از «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله را می‎توان پیچیده‌ترین و حساس‎ترین عملیات حفاظت سیاستمداران دنیا دانست؛ زیرا تعداد نقشه‌های شکست خورده برای ترور وی قابل شمارش نیست.


«حجت الاسلام شیخ راغب حرب» و «حجت الاسلام سید عباس موسوی» دو رهبر پیشین حزب‌الله بودند که هر دو به شهادت رسیدند و اینک «حجت‌الاسلام سید‌حسن نصرالله» ـ که خود را یکی از سربازان مقام معظم رهبری می‏داند ـ زیر ذره‎بین گروه‎های تروریستی و سازمان‌های جاسوسی قرار دارد.


دلیل حساسیت ویژه نصرالله این است که: اولاً "رهبر مقتدرترین حزب لبنان" است؛ ثانیاً "یک شیعه مذهب بوده و خاری در چشم سلفیون است"؛ ثالثاً "تنها شخصیت محبوب عرب است که در مقابل قدرت‌های مستکبر جهانی ایستاده و تنها پیروزی عرب‌ها بر رژیم جعلی اسرائیل را به دست آورده است".


این تهدیدات غیر قابل وصف به حدی است که در برخی خاطرات پیرامون سیدحسن نصرالله آمده است: در زمانی? عملیات تروریستی علیه دبیرکل حزب‎الله آنقدر افزایش یافته بود که وی شب‎ها چندین بار محل استراحت خود را تغییر می‎داده است.


سیدحسن‌ نصرالله همواره تحت شدیدترین تدابیر امنیتی به سر می‎برد و تقریباً تمام سخنرانی‎های وی به صورت ویدیو کنفرانس پخش می‎شود. اما این شخصیت محبوب جهان اسلام که سخنران مراسم دهه محرم ضاحیه در جنوب بیروت بود، در شب دهم و نیز روز عاشورا شخصاً در بین عزاداران حاضر شد و از نزدیک به سخنرانی پرداخت.


حضور دبیرکل حزب‌الله لبنان در جمع عزاداران حسینی در روز عاشورا و کیف همراه محافظ وی توجه ویژه کاربران شبکه های اجتماعی و بیشتر پایگاه‌های خبری را به دنبال داشت. کنجکاوی رسانه‌ها نتیجه بخش بود و در خبرها اعلام شد که کیف دست محافظ در واقع یک سپر تاشو ضدگلوله و بسیار پیشرفته است که در برابر هرنوع گلوله ای مقاومت دارد.


اما اینبار حقایقی منتشر نشده از شخص اول محافظان سید حسن نصرالله منتشر شد. این اطلاعات اگرچه کوتاه هستند ولی برای نخستین بار از سوی خبرگزاری ابنا منتشر شده است:


«ابوعلی جواد» داماد ـ شوهر دختر ـ دبیرکل حزب‌الله لبنان بوده و در بین 19 فرمانده ویژه، فرماندهی تمام آنان و محافظان ویژه را برعهده دارد بطوری‌که به وی لقب "سپر سید" داده‌اند.


ابوعلی حاضر است جان خود بدهد تا سیدحسن نصرالله آسیبی نبیند. سید نیز وی را بسیار دوست دارد و با وجود کم سن بودن، دبیرکل حزب‌الله به وی اعتماد کامل دارد.


محافظ اول سیدحسن نصرالله اصلا نمی‌خندد. خوش‌چهره و دارای سیمای کودکانه است


وی بسیار حرفه‌ای آموزش دیده و دوران آموزشی را مدت زیادی در پادگان‌های مخفی پشت‌سر گذاشته است.


داماد دبیرکل حزب‌الله از محبوبیت بالایی نزد مقاومت اسلامی و مردم لبنان قرار دارد و همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی توجه ویژه ای به وی دارند.


"ابوعلی جواد" داماد سید حسن نصرالله

ابوعلی هیچ وقت نمی خنند!


به ابوعلی لقب "سپر سید" داده‌اند


اعتماد دبیرکل حزب‌الله به ابوعلی


سیمای محافظ دبیرکل حزب‌الله


محبوبیت بالای محافظ نصرالله در لبنان


ریاست واحد محافظان حزب‌الله برعهده ابوعلی داماد سید حسن نصرالله است


92/10/24
10:13 عصر

عکس/کیفهای ضدگلوله در سفر روحانی

بدست عبدالله در دسته

در این تصویر حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان را در حالی مشاهده می‌کنید که محافظان رئیس‌جمهور برای محافظت از وی از «کیف‌های ضدگلوله» معروف استفاده کرده‌اند.

92/10/24
10:12 عصر

هزینه تغییر دکوراسیون در ریاستجمهوری

بدست عبدالله در دسته

به گزارش مشرق به نقل از جهان، دفتر رئیس‌جمهور در مجموعه نهاد ریاست‌جمهوری که به ساختمان سفید مشهور بوده و فقط محل استقرار رئیس‌جمهور و دفتر وی ‌است، بعد از روی کار آمدن دولت روحانی مورد بازسازی قرار گرفته است.

در این بازسازی، دکوراسیون، فرش‌ها، لوستر‌ها و... تغییر کرده و دیوارهای جدیدی اضافه شده است.

این بازسازی و تغییر دکوراسیون، حدود 5 میلیارد تومان هزینه در بر داشته ‌است.

اطلاعات حاکی است که موج تغییر دکوراسیون‌، به محل کار برخی وزرا نیز رسیده است و تعدادی از وزرا نسبت به تغییر کامل دکوراسیون و فضای دفتر و مبلمان اقدام کرده اند.

رواج استفاده از هواپیمای اختصاصی میان برخی وزرا

با آغاز به کار دولت یازدهم و لغو یکی از مصوبه های دولت قبل، استفاده از هواپیمای اختصاصی میان وزرا در حال رواج یافتن است.

پیش از این هر وزیری که بنا بود از هواپیمای اختصاصی استفاده کند، باید مصوبه و اجازه هیأت دولت را دریافت می کرد، اما دولت یازدهم مصوبه‌ای گذرانده‌ است که بر اساس آن تشخیص استفاده از هواپیمای اختصاصی با خود وزیر خواهد بود.

این اقدام موجب شده است تا برخی وزرا حتی برای سفرهای داخلی هم از هواپیمای اختصاصی استفاده کنند.

برخی رسانه ها از بررسی های کارشناسان یک نهاد نظارتی، گزارش دادند که یکی از وزرا در سفر 4 روزه خود به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس از هواپیمای اختصاصی دولت استفاده می کند.


   1   2   3   4   5   >>   >