مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

شهریور 90 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/6/24
2:58 عصر

ورود «قرآن چینی» به کشور ممنوع شد

بدست عبدالله در دسته

ورود «قرآن چینی» به کشور ممنوع شد
عاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام ممنوعیت ورود قرآن‌های چینی به کشور گفت: طی ابلاغیه‌ای از سوی وزارت ارشاد به تمامی گمرکات کشور از ورود قرآن‌های چینی در مبادی ورودی به کشور جلوگیری به عمل می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس، بهمن دری معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام ممنوعیت ورود قرآن‌های چینی به کشور گفت: طی ابلاغیه‌ای از سوی وزارت ارشاد به تمامی گمرکات کشور از ورود قرآن‌های چینی در مبادی ورودی به کشور جلوگیری به عمل می‌آید.

بهمن درّی در حاشیه جلسه شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه باور برخی از شخصیتهای فرهنگی بر این است که چاپ قرآن کریم خارج از مرزهای کشور به دلیل، فرسودگی امکانات چاپی کشور است گفت: سیاست کلان وزارت ارشاد توجه به قابلیت‌ها و امکانات موجود کشور و بها دادن توانایی صنعت چاپ و ناشران مذهبی و قرآنی کشور است.

درّی واگذاری چاپ قرآن به خارج از کشور را علاوه بر خروج ارز از کشور، لطمه به توانایی‌های صنعت چاپ داخلی دانست و گفت: به نوعی این کار جلوگیری از ارتقای صنعت چاپ کشور است و لطمه به توانایی های هنرمندان و صنعت گران داخلی است.

باید با نگاه فرهنگی برای برنامه‌های فرهنگی نسخه تجویز کرد
بهمن درّی معاون امور فرهنگی با تأکید به پرهیز از نگاه اقتصادی به مباحث فرهنگی گفت: باید برای برنامه‌های فرهنگی با نگاه فرهنگی نسخه تجویز کرد و حتی برای برنامه‌های اقتصادی و عمرانی نیز باید پیوست فرهنگی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: چه از حیث شرعی? چه از حیث اقتصادی و حتی علمی و فرهنگی ورود قرآن‌ با چاپ چین به کشور صلاح نیست و باید برای ارتقاء این صنعت و حمایت از ناشران قرآنی و مذهبی از توانمندی داخلی بهره گرفت.

معاون امور فرهنگی گفت: چاپ قرآن کریم در کشور جنبه نظارتی وزارت ارشاد را بالا می‌برد قرآن کریم بدون اغلاط و با کیفیت بالا و حسب ضوابط مصوب وزارت ارشاد و با هماهنگی سازمان‌ها و نهادهای مرتبط چاپ می‌شود و چاپ قرآن در خارج از کشور زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

درّی با اشاره به اینکه اگرچه ورود قرآن‌های چینی به کشور ناچیز بوده و به نوعی در رسانه‌ها بزرگنمایی شده است گفت : نوسازی صنعت چاپ و تقویت و حمایت ناشران مذهبی کشور یکی از اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و باید به جای سفارش قرآن به خارج از مرزها به نوسازی صنعت چاپ داخلی و تقویت ناشران دینی و مذهبی نسبت به چاپ قرآن کریم این کتاب برتر آسمانی و با نظارت دقیق و ایجاد زمینه چاپ هر نوع قرآن در قطع های گوناگون را بدون اغلاط احتمالی در کشور اندیشیده شود و به این مسیر حرکت کنیم که قابلیت و ظرفیت چاپ قرآن کریم را برای سایر کشورها در کشور فراهم آوریم.

سایت الف


90/6/24
2:42 عصر

ردپای مشائی در پرونده اختلاس تاریخی

بدست عبدالله در دسته ردپای مشائی در پرونده اختلاس تاریخی

اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور در نامه ای به وزرای اقتصاد و راه خواستار تسریع در واگذاری سهام شرکت فولاد خوزستان به گروه امیر منصور آریا عامل اصلی اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی می شود.

به گزارش مشرق، در نامه مورخ 7 مهر سال 1389 مشایی خطاب به دو وزیر کابینه چنین آمده است:
جناب آقای حسینی، وزیر محترم امور اقتصاد و دارایی
جناب آقای بهبهانی، وزیر محترم راه و ترابری
سلام علیکم
به پیوست تصویر نامه شماره 10205/ص20 مورخ 2/7/1389 شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن در خصوص امادگی خرید 50 و نیم درصد از سهام شرکت فولاد خوزستان ارسال می‌شود.
حسب موافقت ریاست محترم جمهوری خواهشمند است دستور فرمائید ضمن تسریع اقدام مساعد را به عمل آورند.

اسفندیار رحیم مشایی

بر اساس این نامه سهام شرکت فولاد خوزستان بدون برگزاری تشریفات قانونی مزایده به گروه امیر منصورآریا در قالب شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه راه آهن( تراورس) واگذار می شود.


گزارش مشرق حاکی است که امیر منصور خسروی در جریان واگذاری های سازمان خصوصی سازی و در حرکتی کاملا مشکوک توانست شرکت تراورس که از مهمترین شرکت های پیمانکار در عرصه رآه آهن کشور است را خریداری کند.


سوالی که مسولان سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد باید به آن پاسخ دهند این است که چگونه و با چه توجیهی بزرگترین شرکت راه آهن کشور را به این گروه واگذار کرده اند.
جالب است که شرکت تراورس به صورت ده ساله به امیر منصور خسروی و به قیمت 120 میلیارد تومان واگذار شد.
حال که پرونده گروه آریا در خصوص اختلاس از نظام بانکی بر همگان آشکار شده است می توان سناریوی دیگر این گروه برای تسلط بر اقتصاد ملی کشور را به شرح زیر توضیح داد:
1-همکاری با سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد برای تصاحب شرکت های بزرگ پیمانکاری کشور

2-تبانی با کارفرمایان دولتی از قبیل راه آهن و وزرات راه سابق برای تصاحب پروژه های میلیاردی با حربه تامین مالی و به صورت ترک تشریفات مناقصه

3-همکاری گسترده و تبانی با نظام بانکی خصوصا بانک ملی برای تامین مالی پروژه ها به صورت صوری.

حال سوال اینجاست که چگونه یک فرد توانایی دارد از یک طرف با همکاری سازمان خصوصی سازی شرکت معظمی چون تراورس را خرید اری کند که نزدیک به هشت هزار نفر کارمند دارد و از طرف دیگر با تبانی بتواند به صورت ترک تشریفات مناقصه پروژه هزار و 300 میلیارد تومانی را تصاحب کند و یا در قبال اجرای بدون تشریفات مناقصه طبقاتی نمودن جاده رامسر به نور، بیش از 50 درصد سهام شرکت فولاد خوزستان را به دست آورد. در این میان همکاری بانک ملی در خصوص گروه امیر منصور آریا دارای ابعاد پیچیده ای است که امیدواریم مسولان مربوطه بتوانند در این خصوص توضیحات کافی ارایه کنند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اگر گروه آریا در پروژه راه آهن شیراز-بندرعباس تنها 10 درصد سود ببرد رقمی در حدود 130 تا 200 میلیارد تومان خواهد شد و این در حالی است که رقم خریداری شده شرکت تروارس کمتر از 120 میلیارد تومان بوده است.

درادامه خوب است نگاهی به تیترهای آخرین نشریه گروه تراورس داشته باشیم:

ماهنامه داخلی شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن ویژه مرداد 90 منتشر شد.
در این شماره میخوانیم که:
1-عملیات اجرایی بزرگترین پروژه ریلی کشور آغاز شد
2-سومین دوره گردهمایی مدیران ارشد شرکت توسعه سرمایه گذاری امیر منصور آریا
3-نشست مشترک مدیران گروه امیر منصور آریا
4-عملیات بازسازی خطوط ایستگاه صوفیان بودی خاتمه می یابد
5-پروژه پوشش مسیل منوچهری
6-راه اهن شیراز -بندر عباس را 30ماهه می سازیم ،سالی 250 کیلو متر
7-آماده ایم تمام پروژه های ریلی کشور را به صورت EPCFاجرا کنیم

از سوی دیگر در سوم اردیبهشت سال جاری نیز حسب نامه اسفندیار رحیم مشایی، جلسه ای در وزارت راه برگزار و درباره نحوه اجرایی شدن پروژه رامسر به نور در قبال واگذاری سهام شرکت خوزستان توافقات لازم و البته بدون برگزاری هرگونه تشریفات قانونی مزایده و مناقصه صورت می پذیرد. متن توافقات این جلسه به شرح ذیل است:

 

با عنایت به نامه شماره 239664 مورخ 4/11/1389ریاست محترم دفتر مقام عالی ریاست جمهوری در ارتباط با درخواست شماره 16419/ص20 مورخ 21/10/1389 شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس) جلسه‌ای در مورخ 3/2/1390 در محل دفتر سرپرست محترم وزارت راه و ترابری در ارتباط با اجرای طبقاتی نمودن مسیر جاده‌ای حد فاصل شهرستان رامسر به شهرستان نور به طول تقریبی 120 کیلومتر تشکیل و مقرر گردید پروژه مذکور توسط شرکت فوق بصورت EPC+F در مدت 27 ماه اجرا، (نحوه تأمین منابع مالی از طریق واگذاری 5/50 درصد سهام شرکت فولاد خوزستان از سوی دولت خواهد بود).

ضمناً شرکت مذکور متعهد گردید از تاریخ امضاء، این تفاهم نامه نسبت به انجام عملیات مهندسی و طراحی (بخشE پروژه مذکور اقدام و کلیات این موضوع را ظرف 45 روز جهت تصویب به کارفرما ارائه نماید، ضمناً انجام عملیات واگذاری سهام شرکت مذکور ظرف مدت 45 روز از سوی وزارت راه و ترابری پیگیری خواهد شد و آغاز عملیات اجرایی همزمان با این موضوع از سوی شرکت تراورس صورت می‌پذیرد.



مفاد قرارداد فی‌مابین و شرایط مندرج آن پس از ارائه پیشنهاد پیمانکار (شرکت تراورس) بررسی و تصویب از سوی وزارت راه و ترابری نهایی خواهد شد. (وفق مقررات و قوانین)، ضمناً شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن متعهد می‌گردد پروژه را در طول مسیر جاده موجود حداکثر تا تاریخ بهمن ماه 1391 (دهه مبارک فجر) اجرا و تحویل نماید.

ابوالفضل گلزاری
مدیرعامل شرکت مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن

صادقی
معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور

رضا پیل پایه
قائم مقام وزارت راه و ترابری

علی نیکزاد
سرپرست وزارت راه و ترابری



*این نامه نشان می دهد که واگذاری پروژه رامسر به نور و همچنین واگذاری سهام شرکت فولاد خوزستان بدون برگزاری تشریفات قانونی مزایده و مناقصه برگزار شده است.

 سایت الف


90/6/23
5:41 عصر

طنز/ سوالات کنکور \سقوط یک فرشته\

بدست عبدالله در دسته طنز/ سوالات کنکور "سقوط یک فرشته"

در پی ابداع شگفت‌انگیز شبکه اول سیما در استفاده از سوالات چهاگزینه‌ای و زیرنویس در هنگام پخش سریال «سقوط یک فرشته» با تلاش شبانه‌روزی همکاران، متن کامل این سوالات در اختیار ما قرار گرفت، که در ادامه از نظر می‌گذرانید:

 

 

1- عبارت «سقوط یک فرشته» یعنی چه؟

الف) یعنی یک سریال ماه رمضانی الف ویژه معناگرای دین‌پرور اخلاق‌مدار

ب) یعنی سقوط یک فرشته بر سر سفره یک عده آدم ویژه‌تر

ج) به شما ربطی ندارد!

د) گزینه جیم



2- به نظر شما چرا «سارا» گول شیطان را خورد؟

الف) چون روزه نبود!

ب) چون از فاطمه زیباتر نبود!

ج) حاج آقا (مدیر شبکه) اینطوری می پسندید!

د) لپ‌تاپ + آب انار + جعبه موسیقی



3- چرا «سارا» در هر قسمت هی بیشتر گول شیطان می‌خورد؟

الف) چون چادرش را به باد داد

ب) چون عشق شوهر او را کور کرده است

ج) در برخی کتب نقل شده که اگر خوردی، دیگه خوردی، در نتیجه باز هم می‌خوری و دائم هی می‌خوری!

د) چشم شیطان سارا را گرفته!



4- نقش «یاور» در سقوط یک فرشته چیست؟

الف) نقش تلنگر قصه را بازی می‌کند.

ب) او بهلول موبور قصه است.

ج) باید صبر کرد، چند قسمت دیگر هنوز مانده است و می‌توان برای او نقش دست و پا کرد!

د) نقشی ندارد و تنها برای انبساط خاطر بیننده، گاه‌گاهی می‌رود روی ویبره!



5- نیما چطور به شیطان تبدیل شد؟

الف) با عینک دودی و تراشیدن ریش‌هاش

ب) حلقه کیهانی

ج) با ماشین مدل اوووووووووف

د) با کافی شاپ در تپه‌های آنچنانی



6- پدر سارا چطور او را نجات خواهد داد؟

الف) با ازدواج سه باره!

ب) با کشتن نیما بوسیله یاور

ج) با استفاده بهینه از حاج آقا داریوش کاردان از پشت تلفن

د) خدا بزرگه وچند قسمت دیگه باقی مانده!



7- چرا همسر حاج بابا فوت کرد؟

الف) نویسنده جز ازدواج نقشی برای او ننوشته بود

ب) حضور بازیگر در دو تله‌فیلم و یک سریال همزمان دیگر

ج) ایجاد بهانه‌ای برای ازدواج سه‌جدد (مجدد+یک) حاج بابا

د) این اتفاق دو پیام اخلاقی دارد: اگر دخترتان گول شیطان را بخورد همسرتان می‌میرد/ همسر دوم باعث بدبختی دختر همسر اول می‌شود!



8- نیما چه برنامه‌های خباثت آلودی برای سارا دارد؟

الف) پکاندن مغز او از طریق قرص‌های خیلی بد و روان گردان و مواد خفن!

ب) خراب کردن شناسنامه او به وسیله یک پارتی درست و درمان در یک دفتر ازدواج

ج) بی‌بند و باری کردن او با پوشیدن مانتوی قرمز با رعایت حجاب اسلامی!

د) رفتن به کافی شاپ، حلقه کیهانی، ارتباط با جریان انحرافی و ماشین سواری با سرعت زیاد + خوردن آب میوه درملاعام



9- علت مرگ ماهی ها در این سریال چیست؟

الف) تخریب دولت خدمتگزار و نا امید کردن گروه‌های تولیدی و صنعتی و نا کارآمد جلوه دادن طرح بنگاه‌های زود‌بازده

ب) گرفتن نما‌های طولانی برای پر کردن هر قسمت بدون درد سر سکانس‌های خارجی

ج) به همان علت حضور یاور در سریال

د) طبق تحقیقات ماهی ها از جمله موجوداتی هستند که حضور شیطان را حس می‌کنند و در صورت سقوط یک فرشته، جان می‌دهند.



10- پیام‌های اخلاقی- اجتماعی سقوط یک فرشته چیست؟

الف) هنوز هم می‌شود به خوبی شانه‌های تلویزیون را گرفت و به ریش ملت خندید!

ب) برای ساخت یک سریال 30 قسمتی نیاز به فیلمنامه نیست و مراحل تولید کلا «شعر» است

ج) از پذیرش داماد پولدار تحت هر شرایطی خودداری کنید، حتی همسایه‌شدن با او خطرناک است

د) پرورش ماهی = بدبختی و فلاکت و سقوط



11- نقطه قوت حاج بابا در این سریال چیست؟

الف) جوان مرگ کردن زن‌هایی که اختیار می‌کند

ب) تربیت فوق العاده دخترش

ج) مدیریت شگفت آور پرورش ماهی

د) اعتماد به نفس بالا برای ادامه زندگی



12- نقطه ضعف سریال سقوط یک فرشته کجاست؟

الف) آنجا!

ب) نبود گشت ارشاد و چرخ زدن‌های بی‌تربیتی نیما و سارا در ماشین رو باز و آب انار و اینا

ج) دور زدن روحانیت و محو کردن نقش آن در سریال (کلا روحانی در این سریال کم است)

د) این مجموعه هیچ نقطه ضعفی ندارد



13- کدام بخش سریال را بیشتر دوست دارید؟

الف) «نیما- سارا» بازی‌

ب) نریشن‌های شیطان خان جان!

ج) تیراژهای کاملا مربوط و فوق تصور در پایان هر قسمت

د) آگهی‌های بین سریال بویژه برنج «منم من...منم من»



14- نقش فاطمه تا پایان سریال چیست؟

الف) گریه کردن برای مرگ مادر با چادر

ب) ادامه تحصیل و جواب رد به خواستگار بسیجی

ج) نصیحت سارا و نیما

د) جورکردن همسر برای حاج‌بابا



15- آخر سریال «سقوط یک فرشته» چه می‌شود؟

الف) شیطان روسیاه می‌شود، سارا به آغوش خانواده باز می‌گردد، توبه می‌کند و همسر دوم حاج‌بابا زنده می‌شود، قرآن به امامزاده بر می‌گردد...

ب) هرچی حاج‌آقا بگه(مدیر شبکه)

ج) گزینه الف

د) نیما در استخر ماهی‌ها خفه می‌شود و پریچهر تا آخر عمر چلاق می ماند و سارا متنبه می‌شود و حالا گزینه الف.



16- به نظر شما چطور می‌شود هنرمندان کشور بی‌حیثیت شوند؟

الف) انتخاب آنها برای سریالهای ماه رمضان

ب) قبول کردن پیشنهاد کار ویژه در ماه رمضان

ج)وجود تهیه‌کننده‌های عاشق مردم

د) شایسته سالاری در رسانه ملی

****

پاسخ‌های خود را یا تلفنی به 162 برسانید و یا به صورت زنده برای ما کامنت بگذارید، به 50 نفر از برگزیدگان به قید قرعه تا سال آینده یک دست(!) سوار شدن در ماشین نیما همراه با آب انار و همچنین فیلمنامه کامل سقوط یک فرشته ـ انشاء الله ـ تقدیم می‌گردد.


90/6/23
5:39 عصر

فیسبوک زندگی خواننده مشهور پاپ ایرانی را متلاشی کرد!

بدست عبدالله در دسته فیس‌بوک زندگی خواننده مشهور پاپ ایرانی را متلاشی کرد!

ایسنا نوشت:یکی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ ایران با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را ارایه کرد. او دلیل اصرارش بر طلاق را ارتباط همسرش با کسانی خواند که قبل از ازدواج با آنها آشنایی داشته است.

این خواننده مشهور در این‌باره گفت: من در زندگی مشترک با همسرم هیچ کمبودی برای او و دخترم نگذاشته‌ام و او با این کار به خوبی جواب محبت‌ها و اعتماد من را داد.

وی افزود: من به دلیل حرفه‌ای که دارم خیلی راحت می‌توانستم به همسر و زندگی مشترک‌مان خیانت کنم اما هرگز به خود اجازه چنین کاری را ندادم، زیرا خود را از همان ابتدا متعهد به زندگی و همسرم می‌دانستم اما او خیلی راحت به زندگی یازده ساله‌مان پشت کرد.

این خواننده پاپ در پاسخ به پرسش قاضی دادگاه مبنی بر اینکه مگر همسرت در حق زندگی‌تان چه کار اشتباهی را مرتکب شده است، گفت: همسرم از طریق facebook با کسانی که قبل از ازدواج‌مان آشنایی داشته است، مجددا ارتباط برقرار کرده است، ابتدا من این مساله را متوجه نشدم ‌اما یک‌بار فراموش کرده بود که صفحه‌اش را در فیس‌بوک ببندد و من به طور اتفاقی همه چیز را دیدم، ارتباط آنها با توجه به نوع پیام‌های‌شان بسیار صمیمی بود، زمانی که از او درباره این کارش توضیح خواستم گفت آنها دوستان خانوادگی ما هستند و من یکی دوستی ساده با آنها دارم.

وی درحالی که به شدت عصبانی شده بود، ادامه داد: همسرم در حق من خیانت کرده، او حتی به فکر دختر 10 ‌ساله‌اش نبود و زندگی‌مان را متلاشی کرد، من دیگر نمی‌توانم با چنین فردی به زندگی ادامه دهم.

همسر این خواننده پاپ در حالی که به آرامی گریه می‌کرد، عنوان کرد: من اشتباه خود را قبول دارم و از همسرم می‌خواهم به خاطر دخترمان گذشت کند. زیرا من هم یک‌بار در زندگی اشتباه او را نادیده گرفتم و از او نیز همین را می‌خواهم.

این خواننده جوان در پاسخ به همسرش گفت: من خیانت همسرم را نمی‌توانم فراموش کنم و دیگر به او اعتماد ندارم و بدون اعتماد نمی‌شود به زندگی مشترک ادامه داد.

قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و از آنها خواست طی 20 روز آینده داورهای خود رامعرفی کنند.


90/6/23
5:32 عصر

سرعت اینترنت افت پیدا خواهد کرد

بدست عبدالله در دسته سرعت‌ اینترنت افت پیدا خواهد کرد

میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، در خصوص دستورالعمل رگولاتوری برای منع فروش سرویس‌های اینترنت پرسرعت (ADSL ) با ترافیک حجمی محدود اظهار داشت: با نامحدود شدن ترافیک سرویس‌های ADSL ، استفاده بی‌رویه از اینترنت بسیار بیشتر خواهد شد و با این اتفاق حق کسانی که از اینترنت استفاده بهینه می‌کنند، اما مشکل سرعت دارند، تضییع می‌شود.
وی گفت: یکی از ملزومات اینکه همه از اینترنت به صورت نامحدود استفاده کنند، این است که سرعت اینترنت بالا باشد؛ در شرایط فعلی به علت اینکه سرعت اینترنت پایین است، ترافیک بسیار بالاست.
این فعال در زمینه ارائه سرویس‌های ADSL خاطر نشان کرد: این کار در صورتی جواب خواهد داد که تمامی سرعت‌های اینترنت بالا باشد؛ این کار برای کشورهایی برای مثال ایتالیا است که روی فیبر نوری و در منزل با سرعت 4 گیگابایت اینترنت می‌دهند، اما در ایران هنوز سرعت برحسب کیلوبیت است و نهایت سرعت نیز 2 مگا بیت بر ثانیه است.
این فعال در زمینه ارائه سرویس‌های ADSL ادامه داد: در ساعاتی از شب که اکثر شرکت‌های ارائه دهنده ADSL دانلود رایگان ارائه می‌دهند، نسبت به ساعات عادی روز، مشترکان بیشتری در حال دانلود هستند و ترافیک در این ساعات بسیار بالا می‌رود.
وی گفت: به همین دلیل در ساعات دانلود رایگان شب، همیشه تماس و گلایه از سرعت پایین اینترنت زیاد است.
به گفته این کارشناس، به همین دلیل با نامحدود شدن سرویس‌های اینترنت پر سرعت، قطعا ترافیک دانلود شبانه به ساعات روز کشیده خواهد شد و برای مشترکانی که در طول روز از اینترنت استفاده می‌کنند، افت سرعت بسیار مشهود خواهد شد.
این کارشناس افزود: سرویس نامحدود یعنی سرویس آزاد، یعنی مشترک هر زمان خواست شروع به دانلود کند؛ در این صورت مهیا شدن این شرایط، حق مشترکانی که می‌خواهند چند ساعتی در طول روز از اینترنت خود استفاده کنند، با به دلیل اینکه با مشکل کندی سرعت مواجه خواهد شد، ضایع می‌شود.
میرزایی ادامه داد: در حال حاضر که مشترکان به صورت ترافیک محدود استفاده می‌کنند، برای اکثر کاربران ترافیک در نظر گرفته شده، پاسخگوی نیازشان است و مطمئن هستم در صورت نامحدود شدن سرویس‌ها، همه مشترکان، با مشکل پایین بودن سرعت مواجه خواهند شد.
وی گفت: سرویس نامحدود برای کسانی لازم است که با اینترنت کار می‌کنند، برای شرکت‌ها یا برای مثال کسانی که سرور دارند و این افراد مسلماً‌ ترافیک بیشتری احتیاج دارند و ترافیک محدود پاسخ گوی آنها نیست.
میرزایی همچنین در خصوص قیمت سرویس‌های نامحدود، اظهار داشت:‌ هم اکنون می‌توان با 15 هزار تومان یک سرویس 512، با ترافیک محدود خرید؛ اما با نامحدود شدن سرویس‌ها، سرویس 128 را زیر 20 هزار تومان نمی‌توان تهیه کرد.
وی گفت:‌ در حال حاضر نیز شرکت‌های که سرویس نامحدود ارائه می‌کنند، قیمت بیشتری را از مشتری دریافت می‌کنند و قطعاً قیمت سرویس‌های فعلی نیز با نامحدود شدن بیشتر خواهد شد.
این فعال در یک شرکت‌ ارائه دهنده خدمات اینترنت پر سرعت، گفت: پیشنهاد ما این است که به دلایل افزایش هزینه و کاهش سرعت اینترنت که در نتیجه این تغییر برای تمام کابران اتفاق خواهد افتاد، انتخاب سرویس‌های اینترنت پرسرعت همچنان برای مشترکان انتخابی باشد و کسانی که نیاز به سرویس نامحدود دارند، به تمایل خود، سرویس مورد نظرشان را انتخاب کنند.


   1   2   3      >