مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

مرداد 92 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/5/29
11:29 صبح

واکنش دکتر عباسی به اظهارات زنگنه

بدست عبدالله در دسته

ا ادغام سازمان انرژی اتمی به غربی‌ها می‌گویند سطح هسته‌ای را پایین آوردیم

 
عباسی همچنین از موضوع ادغام سازمان انرژی اتمی با وزارت نیرو انتقاد کرده و گفته است: این بیماری کودکی است که برخی‌ها در تاریخ ذهنشان فریز شده و یخ زده این‌ها این بیماری را دارند و به عبارتی می‌خواهند سرشان را مثل کبک زیر برف کنند که بگویند کسی ما را نمی‌بیند. یک پِیشنهاداتی می‌دهند که مثلا ما به غربی‌ها نشان دهیم ما هسته‌ای را سطحش را بردیم پایین و بیاییم انرژی اتمی را ادغام کنیم در وزارت نیرو و این‌ها نشان دهیم که سطح هسته‌ای در حد معاون وزیر پایین آوردیم. من اسمش را بیماری کودکانه می‌گذارم. یعنی این افراد چه فکر می‌کنند درباره سازمانی که در حال بالغ شدن است. من می‌دانم که صنعت دارای چه مشکلاتی است و تولید سوخت یعنی چی؟ ساختن رآکتور بومی یعنی چی و وزارت نیرو اصلا از این ظرفیت‌ها ندارد. 
 
وی ادامه داده که وزارت نیرو بهتر است بدهی بالای خود به سازمان انرژی اتمی را پرداخت کرده و به فکر تامین آب شرب و تعمیر شبکه‌های پوسیده آبرسانی باشد. 
 
وی تصریح کرد: وزارت نیرو خیلی هنر کند همین آب مملکت را تامین و شبکه‌های پوسیده را برود درست کند. وزارت نیرو بیش از 130 میلیارد تومان به انرژی اتمی بدهکار هست. برق را از من می‌گیرد و حداقل پول سوخت گازی که من در یک نیروگاه گازی برق تولید می‌کنم را نمی‌دهد.


http://rajanews.com/detail.asp?id=165372

92/5/29
11:28 صبح

واکنش دکتر عباسی

بدست عبدالله در دسته

رییس سابق سازمان انرژی اتمی در پایان خاطرنشان کرد: در مدت مسئولیتم هم مواظب جان آدم‌ها بودم و هم باید مواظب «کیهان» می‌بودم که یک وقت چیزی اشتباهی ننویسد، چیزی را جایی بخواند و بیاید اشتباهی آن را بنویسد.


92/5/29
11:28 صبح

واکنش دکتر عباسی

بدست عبدالله در دسته

رییس سابق سازمان انرژی اتمی در پایان خاطرنشان کرد: در مدت مسئولیتم هم مواظب جان آدم‌ها بودم و هم باید مواظب «کیهان» می‌بودم که یک وقت چیزی اشتباهی ننویسد، چیزی را جایی بخواند و بیاید اشتباهی آن را بنویسد.


92/5/25
10:58 عصر

فیلم/ اعدام دو کودک شیعه در سوریه

بدست عبدالله در دسته

گروه بین‌الملل مشرق - گروهک تروریستی "جبهة النصرة لأهل الشام" که شاخه القاعده در سوریه به شمار می‌آید، با سوءاستفاده از سکوت نهادهای بین‌المللی و حقوق بشری، فیلم رقت‌باری را از اعدام دو کودک سوری به جرم شیعه‌بودن منتشر کرد.

این گروهک تروریستی تکفیری که از سوی کشورهای غربی، تل‌آویو، رژیم‌های مرتجع عربی و سرمایه‌داران وهابی تغذیه می‌شود و پشتیبانی فتاوای مفتیان سعودی و قطری را با خود دارد، با انتشار فیلمی در اینترنت، اعلام کرد دو کودک شیعه اهل سوریه را اعدام کرده است.

در این فیلم یکی از اعضای این گروهک وهابی پس از ایستادن پشت سر این دو کودک و قرائت متنی مبنی بر وجوب کشتن شیعیان، کنار رفته و این دو کودک مقابل دیوار، تیرباران شده و به شهادت می‌رسند.

این دو کودک اهل شهر شیعه‌نشین "نُبُل" سوریه بوده‌اند که به گروگان گرفته شده و در روستای "مایر" از توابع "نبل" که در کنترل تروریست‌های تکفیری است، به شهادت رسیدند.

تروریست‌های خارجی فعال در سوریه از بیش از دو سال پیش تا کنون، هزاران زن و کودک و پیر و جوان را به اتهام شیعه‌بودن، علوی‌بودن، حمایت از دولت و طرفداری از ایران و جبهه مقاومت اسلامی، مخالفت با مداخله بیگانگان و مبارزه با صهیونیسم، به شهادت رسانده‌اند.

 

 

هشدار:
از مخاطبان محترم زیر 18 سال یا افرادی که ناراحتی روحی یا بیماری قلبی دارند،
مؤکداً خواسته می‌شود از دانلود و تماشای این فیلم بپرهیزند.

 
 
 



92/5/25
10:1 عصر

صدرنشین آرای نمایندگان پس از انتخاب چه گفت؟

بدست عبدالله در دسته

ه گزارش جهان، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: با رای اعتماد بالایی که نمایندگان به من دادند بار سنگین‌تری را بر دوشم احساس می‌کنم و انشاءالله با یک تلاش بهتر و بیشتر بتوانیم برنامه‌های خود را عملیاتی کنیم.

وی با تشکر از رئیس‌جمهور و نمایندگان به دلیل اعتماد به او اظهار داشت: بنده 2 هدف اصلی را در برنامه‌های کاری‌ام دارم یکی حفظ ارزش پول ملی و احیای آن و دیگری تقویت تولید است.

وزیر اقتصاد و دارایی اصلاح نظام مالیاتی، گمرک، بیمه، بانکی، تشویق سرمایه‌گذاران خارجی از دیگر برنامه‌های مهم خود برشمرد و افزود: از همه رسانه‌ها و از خبرگزاری تسنیم که در این مدت کمال همکاری را با ما داشته‌اند تشکر و قدردارنی می‌کنیم.

به گزارش تسنیم علی طیب نیا با 274 رای موافق، بیشترین رای اعتماد نمایندگان را در میان تمام گزینه‌های پیشنهادی کسب کرد که در نوع خود تاکنون بی‌نظیر بوده است.


   1   2      >