مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

مهر 90 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/7/26
10:3 عصر

یکی از شرکت های گروه آریا در لرستان مجوز فعالیت گرفت

بدست عبدالله در دسته یکی از شرکت های گروه آریا در لرستان مجوز فعالیت گرفت

دورود- خبرنگار کیهان:
یکی از شرکت های گروه امیرمنصور آریا در دورود لرستان از سوی دادستان عمومی و انقلاب این شهر مجوز از سرگیری فعالیت های عمرانی گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دورود در گفتگو با کیهان با اعلام این خبر افزود: با توجه به اشتغال چند صد نفری این کارخانه که 80% پیشرفت فیزیکی دارد و پس از استعلام کتبی از دادستان عمومی و انقلاب اهواز، ادامه فعالیت شرکت صنایع غذایی گهر لرستان زیر نظر نمایندگان دادستان بلامانع اعلام شد.
مصطفی جعفری اظهار داشت: بر این اساس از اول آبان ماه کارگران اخراجی مجدداً به کار بازخواهند گشت و فعالیت عمرانی و اجرایی این شرکت آغاز خواهد شد.
مدیرعامل این شرکت نیز با تایید این خبر گفت: خوشبختانه جذب و دریافت تسهیلات برای احداث این شرکت منطبق با قانون بوده و تاکنون یکصد میلیارد تومان هزینه شده است.
مهراب حسنی افزود: تمام فعالیت عمرانی این شرکت براساس زمان بندی و با نظارت کارشناسان بانک ملی بوده و کمترین تخلفی از قانون نداشته ایم و تا دو ماه آینده در صورت همکاری مسئولان، اولین خط تولیدی شرکت به بهره برداری خواهد رسید.
شرکت صنایع غذایی لرستان از زیر مجموعه های گروه امیرمنصور آریا است که قرار است انواع نوشیدنی ها از قبیل آب میوه، نوشیدنی های گازدار و ظروف بسته بندی را تولید کند. این شرکت 80% پیشرفت فیزیکی دارد و بسیاری از دستگاه های تولیدی آن از آلمان و ایتالیا وارد شده است


90/7/26
9:51 عصر

دیگ (گفت و شنود)

بدست عبدالله در دسته دیگ (گفت و شنود)

گفت: یک سایت سلطنت طلب به گروه های اپوزیسیون پیشنهاد جالب و جذاب و هیجان انگیزی داده است!
گفتم: چه پیشنهادی؟!
گفت: نوشته است، حالا که جنبش تسخیر وال استریت به راه افتاده و دولت آمریکا را تحت فشار قرار داده لازم است گروه های اپوزیسیون هم جنبش تسخیر خیابان فردوسی را راه اندازی کرده و این خیابان را اشغال کنند!
گفتم: شاید منظورش این است که با حضور خود خیابان فردوسی را پر از آشغال کنند!
گفت: چه عرض کنم؟! یکی از گروه های اپوزیسیون با فحاشی به رضا ربع پهلوی نوشته، چرا باز هم مثل پدرت پرت و پلا می گویی؟ اپوزیسیون در آمریکا و اروپا هم توان یک اجتماع ده نفری را ندارد. آنوقت چطوری به ایران برود و خیابان فردوسی را اشغال کند و...
گفتم: یارو به رفیقش می گفت؛ اگر گوشت داشتیم، نخود لوبیا داشتیم و زردچوبه و پیاز هم داشتیم، دیگ همسایه رو قرض می گرفتیم و یک آبگوشت بار میذاشتیم! و بعد کمی فکر کرد و گفت؛ اما حیف که نون نداشتیم!

منبع : کیهان


90/7/26
9:50 عصر

ربع پهلوی: شرایط اقتضا می کرد که پدرم سرسپرده باشد!

بدست عبدالله در دسته ربع پهلوی: شرایط اقتضا می کرد که پدرم سرسپرده باشد!

شاهزاده ناکام پهلوی با ابراز نگرانی نسبت به انقلاب اسلامی ملت مصر گفت اگر قرار است اسلامگرایان روی کار بیایند، سرمایه گذاری برای دموکراتیزاسیون چنین کشوری خطرناک است.
رضا ربع پهلوی پسر محمدرضا پهلوی- دیکتاتوری که پس از فرار و دربه دری، به انورسادات خائن پناه برد و در مصر با وضع فلاکت باری مرد، اخیراً با دویچه وله مصاحبه کرده است. خبرنگار در این مصاحبه می پرسد «آیا می شود سرنوشت مبارک را با سرنوشت محمدرضا شاه مقایسه کرد یا اصولاً شما چه پیامی در تغییر و تحولاتی که هم اکنون درکشورهای عربی در جریان است می بینید و چه تشابه و تفاوتی بین سرنوشت آقای مبارک و محمدرضا شاه 32 سال پیش قائلید؟ آیا خطر اسلام گرایی کشورهای عربی را نیز تهدید می کند»؟
او در پاسخ، وجود مشابهت را انکار می کند. اما با اعتراف ضمنی به سرسپردگی و نوکری پدرش می گوید: اصل قضیه این است که در آن زمان جنگ سرد حاکم بود و جهان چهره ای دو قطبی داشت. برخی حکومت ها در آن زمان از دید جهان غرب می بایست در مقابله با امپراتوری شوروی سرکار می بودند. بسیاری از این حکومت ها ذات دموکراتیک هم نداشتند. اما پس از فروپاشی شوروی، غرب می بایست حکومت های غیردموکراتیک را تحت فشار قرار می داد. یا بایستی آن ها هم تغییر ماهوی در رفتار با شهروندان خودشان می دادند. در آن صورت امروز کار به جائی نمی رسید که 30 سال پس از آن تاریخ، در بحرانی که مثلاً در مصر پیش آمده، بگویند فردی مثل مبارک کنار رفته، حالا خلائی را که به وجود آمده چگونه جبران کنیم؟ اگر قرار است اخوان المسلمین جایش را پر کند، سرمایه گذاری برای دموکراتیزه کردن چنین کشوری خطرناک خواهد بود.
این جوجه سلطنت طلب همچنین از غرب انتقاد کرده که در این 32 سال اپوزیسیون را جدی نگرفته و دیالوگش تنها با جمهوری اسلامی بوده است.
با همه این حرف ها او می گوید: من مخالف هر نوع مداخله خارجه هستم(!)

منبع :کیهان


90/7/25
1:39 عصر

اگر احساس شود نظام پارلمانی بهتر است، هیچ اشکالی در تغییر ساز و

بدست عبدالله در دسته اگر احساس شود نظام پارلمانی بهتر است، هیچ اشکالی در تغییر ساز و

برخی احزاب مانند احزاب کنونی غرب در واقع باشگاه‌هایی برای کسب قدرت هستند و سعی میکنند از هر طریق از جمله زد و بند سیاسی به قدرت برسند که ما اینگونه تحزب را تأیید نمی‌کنیم اما اگر کسانی با همین نگاه دنبال تشکیل حزب باشند، جلوی آنها را نمی‌گیریم...

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجمین روز سفر به استان کرمانشاه ، در جمع پرشور هزاران نفر از استادان، دانشجویان و دانشگاهیان، با بیان مستدل و تشریح دلایل جوانی ذاتی و طراوت همیشگی اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی، انعطاف در مهندسی نظام و  تغییر به‌هنگام در ساز و کارها و سیاست‌های تحقق این آرمان‌ها را از ظرفیت‌های نظام اسلامی برشمردند و با اشاره به مقاصد پشت پرده سناریوی آمریکا از جنجال و تهمت‌های اخیر تروریستی به جمهوری اسلامی، به دشمنان ملت ایران هشدار دادند هر گونه توطئه و حرکت مخرب و مزاحم با مقابله قاطع و پشیمان‌کننده جمهوری اسلامی روبرو خواهد شد.

 

رهبر انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی فراوان از حضور در جمع پرشکوه، پرمغز و بسیار دلنشین دانشگاهیان استان کرمانشاه، حضور در جمع پرطراوت جوانان را باعث نشاط و روحیه مضاعف مسئولان دانستند و افزودند: نقش جوانان در گذشته و حال و آینده کشور، نقش بسیار برجسته‌ای است بنابراین دیدار با جوانان دانشجو و تحصیل‌کرده از این لحاظ نیز، اهمیتی خاص دارد

ادامه مطلب...

90/7/25
1:34 عصر

تأیید ضمنی بخشی از محتوای نامه استعفای علی مطهری توسط رهبر معظم

بدست عبدالله در دسته تأیید ضمنی بخشی از محتوای نامه استعفای علی مطهری توسط رهبر معظم

تأیید ضمنی بخشی از محتوای نامه استعفای علی مطهری توسط رهبر معظم انقلاب

مسئولان قوه مجریه، نمایندگان مجلس و مسئولان قوه قضاییه با اختیارات کامل و قانونی، وظایف خود را انجام می‌دهند و ممکن است تصمیماتی بگیرند که رهبری با آن مخالف باشد اما رهبری نه حق دارد نه می‌تواند و نه قادر است که در این مسائل دخالت کند مگر در جاییکه اتخاذ سیاستی، به کج شدن راه انقلاب منجر می‌شود که طبعا در این هنگام به مسئولیت‌های خود عمل خواهد کرد.

به گزارش شفاف، مقام معظم رهبری در جمع پرشور هزاران نفر از استادان، دانشجویان و دانشگاهیان کرمانشاهی با اشاره به سخنان برخی در مورد اینکه فلان مسئله بدون نظر رهبری تصمیم‌گیری نمی‌شود افزودند:

 

مسئولان قوه مجریه، نمایندگان مجلس و مسئولان قوه قضاییه با اختیارات کامل و قانونی، وظایف خود را انجام می‌دهند و ممکن است تصمیماتی بگیرند که رهبری با آن مخالف باشد اما رهبری نه حق دارد نه می‌تواند و نه قادر است که در این مسائل دخالت کند مگر در جاییکه اتخاذ سیاستی، به کج شدن راه انقلاب منجر می‌شود که طبعا در این هنگام به مسئولیت‌های خود عمل خواهد کرد.

 

علی مطهری در نامه استعفای خود از نمایندگی مجلس با اشاره به شبهه‌ای که برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «شاید رهبر انقلاب مخالف باشند» نوشته بود که:

 

برای دفع بهانه این گونه افراد، اینجانب نامه‌ای را حدود یک ماه پیش برای معظم‌له ارسال داشتم و از ایشان تقاضا کردم که دست مجلس را در موضوع سئوال از رئیس جمهور باز بگذارند. تا کنون پاسخی نیامده و سکوت ایشان را دلیل رضایت و لااقل بی نظری می‌دانم.

 

اصولا اگر رهبر انقلاب در چنین موضوعاتی نظر مخالف داشته باشند در نطق عمومی خود اعلام می نمایند و همه از طریق صداوسیما و سایر رسانه ها با خبر می شویم. ایشان مسئله ای پنهان از مردم ندارند و اگر نظری در چنین اموری داشته باشند مانند امام خمینی(ره) مسئولیت انجام یا عدم انجام امر مورد نظر را به عهده می گیرند.

 

با توجه به بیان اخیر مقام معظم رهبری، به نظر می‌رسد که تحلیل علی مطهری از سکوت مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه برای نظرخواهی در مورد سوال از رئیس جمهور مبنی بر رضایت ایشان صحیح باشد.


   1   2      >