مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

مهر 91 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

91/7/30
10:46 عصر

خبر صفارهرندی از طراحی آشوب در انتخابات92

بدست عبدالله در دسته

 مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نقش رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه در حفظ انسجام ملی بسیار روشن و حساس است اما درک رابطه معنوی بین ایشان و مردم برای دشمنان نظام اسلامی قابل درک نیست.

به گزارش مهر ، محمد حسین صفار هرندی امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با بیان این مطلب گفت: بر همین اساس استقبال پر شور مردم از رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی برای دشمنان مایوس کننده بود و آنها انتظار چنین استقبالی ان نداشتند.
 
 
وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی دشمنان برای ایجاد نفاق بین مردم و مسئولان نظام اظهار داشت: در حال حاضر باید توجه داشت که توسل آنها به ابزارهای مختلف برای تحت فشار گذاشتن ملت ایران نتیجه ای نداشته و مردم نیز باید در برابر این توطئه ها هوشیار و آماده باشند.
 
 
صفارهرندی با اشاره به موفقیت های بدست آمده مجامع علمی کشور در زمینه تولید مقالات علمی در جهان گفت: خوشبختانه با این رویکرد اهداف جمهوری اسلامی ایران در سند چشم انداز ایران 1404 در زمینه فناوری نانو محقق شده و این شور و نشاط علمی کلید ایران در جهان و عاملی برای بالا رفتن وزن ایران بین سایر کشورهاست.
 
 
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه تحریم ها علیه برنامه هسته ای یک بهانه بیش نیست تصریح کرد: این تحریم ها قبل از این نیز بوده و بار اولمان نیست که با آنها مواجه می شویم.
 
 
صفارهرندی ادامه داد: هم اکنون برنامه دشمن این است تا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به ایجاد آشوب در داخل کشور بپردازد اما وفاق ملی ایرانیان به برکت خون شهدا مانع از این امر خواهد شد.

 


91/7/30
10:23 عصر

بازدید رییس جمهور از اوین؛ سو‍ژه جدید برای اختلاف علنی میان مسئو

بدست عبدالله در دسته

بازدید رییس جمهور از اوین؛ سو‍ژه جدید برای اختلاف علنی میان مسئولان؟

تنها چند روز پس از هشدارهای مهم رهبر معظم انقلاب در جمع مردم خراسان شمالی مبنی بر لزوم وحدت، همدلی و  همکاری مسئولان جهت حل مشکلات مردم، موضوع بازدید رییس جمهور از زندان اوین دستخوش جنجال های رسانه ای جدیدی شده است.

به گزارش رجانیوز، در حالی که احمدی ن‍ژاد طی هفت سال گذشته تاکنون هیچ موقع به فکر بازدید از زندان اوین نیفتاده بود، بعد از بازداشت علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای خود، برای نخستین بار موضوع حضور در زندان اوین را مطرح ساخت و طی نامه ای خطاب به رییس قوه قضاییه از وی خواست تا با حضور وی در این زندان موافقت شود.

 

این در حالی است که در فضای فعلی جامعه که آحاد مردم از مسئولان انتظار دارند بیش از همیشه به حل مشکلات اقتصادی بپردازند، علنی شدن نامه ی رییس جمهور به رییس قوه قضاییه مبنی بر اصرار برای این امر، بازتاب چندان مناسبی در افکار عمومی ندارد.

اما از سوی دیگر پاسخ غیر قابل پیش بینی حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا به درخواست رییس جمهور این مساله را وارد فاز دیگری کرده است؛ وی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شرایط کنونی حضور رییس جمهور در اوین شایبه سیاسی ایجاد می کند، این موضوع را یک مساله فرعی عنوان کرده و گفته است در حال حاضر به مصلحت نیست که این اتفاق صورت پذیرد.

این در حالی است که فارغ از فرعی بودن این مساله، در هر صورت احمدی ن‍ژاد رییس جمهور رسمی کشور محسوب می شود و بازتاب این مساله در رسانه های مختلف که قوه قضاییه حق بازدید از اوین را به رییس جمهور نداده است، بیش از پیش می تواند به حواشی این موضوع بیفزاید.

توجه به این نکته ضروری است که رییس جمهور در شرایط کنونی نباید اصراری بر حضور در زندان اوین از خود نشان می داد اما از طرف دیگر ممانعت غیرعادی قوه قضاییه نسبت به حضور رییس جمهور رسمی کشور در زندان اوین نیز می تواند به طور ناخواسته جنجال های رسانه ای در این باره را افزایش دهد و این مساله فرعی را بیش از پیش به سوژه دشمنان و رسانه های ضدانقلاب تبدیل کند.

 


91/7/30
12:7 صبح

توهین جدید هالیوود در ساخت فیلم علیه ایران

بدست عبدالله در دسته

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهانت جدید غربی ها گفت: غربیها در اقدام اهانت آمیز دیگری فیلم سینمایی آرگو (سفینه) را که به تسخیرلانه جاسوسی آمریکا در تهران توسط دانشجویان ایرانی در سال 58 اشاره دارد، با نگاه غربی و آنگونه که اهداف آنان بیان شده، توسط کمپانی آمریکایی برادران وارنر به تصویر کشیدند .

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: این اقدام مقابه مثل سیمانگران ایرانی که ثابت کردند که توانایی چنین کارهایی را دارند، مخاطبان نسل جوان کشور را از گروه هدف برنامه های غربی خارج و به سمت برنامه ها و تولیدهای فاخر و ارزشمند ایران اسلامی جذب شوند.

وی افزود: متاسفانه تولیدهای سینمایی و فرهنگی وهنری کشورهای غربی با هدف همراهی جوانان ایران واسلامی با هدف وخواسته های شوم آنان ساخته می شود و آنان با این آثار بی ارزش درصدد القای فرهنگ های خود ساخته غربی به جوانان کشور هستند.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی از وجود هنرمندان متعهد وارزشمند در همه بخش های فرهنگی و هنری از جایگاه ویژه ای در میان کشورهای منطقه برخوردار است، اضافه کرد: هنرمندان ایرانی بارها با درخشش در جشنواره های متعبر بین المللی توانمندیهای فردی و گروهی را به اثبات رسانند واکنون نیز در شرایط حساس کنونی نیز توان مقابله با تولیدهای بی محتوای فیلم سازان غربی را دارند.

حسینی تصریح کرد: اثرگذاری فیلم سازان ایرانی زمان در کشور مخاطبان جوان خود را بازخواهد یافت که به نیازهای آنان با نگاه عالمانه و آگاهانه پاسخ دهد تا آنگاه به سمت تولیدهای غربی تمایل پیدا نکنند.

وزیر ارشاد ادامه داد: خوشبختانه بسترهای لازم در این بخش در همه مناطق کشور فراهم است و از جشنواره فیلم کوتاه وارش نیز می توان به عنوان نمونه ای توانمندی فیلم سازان جوان در ابعاد مختلف یاد کرد.

وی حذف شبکه های ماهواره ای صداوسیما توسط غرب را مغایر با معاهده های بین المللی اعلام کرد و گفت: غربی‌ها در اقدام اهانت آمیز دیگری فیلم سینمایی آرگو (سفینه) را که به تسخیرلانه جاسوسی آمریکا در تهران توسط دانشجویان ایرانی در سال 58 اشاره دارد، با نگاه غربی و آنگونه که اهداف آنان بیان شده، توسط کمپانی آمریکایی برادران وارنر به تصویر کشیدند .

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: در هر صورت کشورهای غربی همچنان در صدد پیاده کردن اهداف شوم خود در جنگ تبلیغاتی علیه ایران هستند و این وظیفه اهالی فرهنگ وهنر را برای تولیدهای ارزشی و بامحتوا دوچندان می کند.

حسینی ادامه داد: باید از هنرمندان برتر جشنواره ها نظیر جشنواره وارش به خوبی استفاده کرد و با غنیمت شمردن فرصت ها به دنبال شناسایی و بکارگیری ایده ها وسوژه های فراوان کشور برای برنامه سازی بود.

هفتیمن جشنواره فیلم کوتاه وارش با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تجلیل از صاحبان 16 اثر برتر این جشنواره به کارخود پایان داد.

در مجموع در این جشنواره دو روزه در بابل 776 اثر از 485 فیلمساز از سراسر کشور در شهرهای ساری، چالوس، نور، آمل، تنکابن و بهشهر در مازندران و شهرهای رشت، لاهیجان و رودبار در استان گیلان پخش شد.


91/7/30
12:0 صبح

ذوقزدگی صهیونیستها از نامه مرسی

بدست عبدالله در دسته ذوق‌زدگی صهیونیست‌ها از نامه مرسی

برخی از صهیونیست‌ها که از نامه «محمد مرسی» رئیس جمهور مصر به رئیس رژیم صهیونیستی ذوق‌زده شده‌اند پیشنهاد کردند که مرسی را برای دریافت جایزه صلح نوبل نامزد کنند.
 
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، ارسال نامه مرسی به «شیمون پرز» بازتاب‌های زیادی در داخل جامعه صهیونیستی داشته و بسیاری از وبلاگ‌های اسرائیلی به اظهار نظر درباره این قضیه پرداختند و در همین راستا اعضای وب سایت«سخن صلح» در فیس بوک پیشنهاد کردند که برای تقدیر از مرسی به خاطر ارسال این نامه، او را برای دریافت جایزه صلح نوبل نامزد کنند.
به گفته اعضای این وب سایت، ارسال نامه مرسی به پرز و تاکید وی بر پایبندی به روند سازش با اسرائیل، رعب و وحشتی که اسرائیلی‌ها را پس از پیروزی مرسی در انتخابات فرا گرفته بود، از بین برد.
بر اساس این گزارش، پس از پیروزی مرسی در انتخابات بسیاری از صهیونیست‌ها تصور می‌کردند که صلح بین مصر و اسرائیل دیگر به پایان رسید اما این نامه مرسی نشان داد که وی به روند سازش پایبند است.
گفته می‌شود مرسی در نامه خود به پرز وی را با عناوین «دوست عزیزم» خطاب کرده و در پایان نیز با امضای نامه آورده است که دوست وفادار شما مرسی.
در همین راستا «یاسر علی»، سخنگوی رسمی ریاست جمهوری مصر  نامه محمد مرسی به شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی را درباره تعیین «عاطف سالم» به عنوان سفیر جدید مصر در تل‌آویو تایید کرد.
وی پنجشنبه شب در نشستی خبری تصریح کرد: نامه رئیس جمهور مصر به شیمون پرز در چارچوب پروتکل مصری است که نامه‌هایی از وزارت خارجه مصر به یک شکل برای همه کشورهای جهان فرستاده می‌شود و منظور از ارسال این نامه بیان مواضع شخصی رئیس جمهور مصر نبوده است.
یاسر علی تاکید کرد: محمد مرسی در همان روزی که نامه‌ تعیین سفیر جدید مصر در سرزمین‌های اشغالی را امضا کرد، بیش از 10 نامه دیگر را به امضا رساند و بین مصر و رژیم صهیونیستی توافقنامه‌های دیگری نیز وجود دارد.
سخنگوی ریاست جمهوری مصر تصریح کرد: فرم نامه‌های دیپلماتیک موضوعی تشریفاتی و پروتکلی است و نامه‌های وزارت خارجه مصر برای تعیین سفرای جدید همگی به یک شکل بوده و هیچ کدام با دیگری تفاوتی ندارد.

91/7/29
11:59 عصر

«ادیسون زمان» درگذشت

بدست عبدالله در دسته «ادیسون زمان» درگذشت

مخترع پیل هیبریدی نیکل - فلز که در ساخت نخستین خودروی هیبریدی جهان نقش مهمی را ایفا کرده در سن 89 سالگی درگذشت.
به گزارش ایسنا، استنفورد اوشینسکی، دانشمند خود ساخته آمریکایی که همچنین طیف گسترده‌ای از محصولات و فرآیندهای موفق از سلولهای خورشیدی فیلم نازک گرفته تا سلولهای سوخت هیدروژن را ابداع کرده روز چهارشنبه 26 مهر در اثر سرطان پروستات چشم از جهان فرو بست.
اگر چه کار وی در زمینه پیل قابل شارژ مجدد NiMH بوده که بیشترین تاثیر را بر روی مصرف‌کنندگان داشته است.
مواد شیمیایی این پیل تا زمانی که با پیل‌های لیتیوم یون پیشرفته‌تر جایگزین شود، در میلیون‌ها دستگاه از جمله لپ‌تاپ‌ها،‌ دوربین‌های دیجیتال و تلفنهای همراه مورد استفاده بود.
اوشینسکی در سال 1922 در اوهایو متولد شد و در سن 30 سالگی برای ریاست بخش تحقیقات در شرکت خودروسازی هاپ به دیترویت نقل مکان کرد.
وی در سال 1960 شرکت دستگاههای انتقال انرژی را با همسر دومش راه‌اندازی کرد. اوشینسکی در سال 2007 شرکت ابتکار و نیروی خورشیدی اوشینسکی را با همسر سومش راه‌اندازی کرده و تحقیقات خود را در فناوریهای انرژی و اطلاعات ادامه داد.
وی در سال 1999 عنوان «قهرمان جهان» را از سوی مجله تایم گرفت و مجله اکونومیست نیز در سال 2006 وی را «ادیسون زمان ما» خواند.
اوشینسکی صدها اختراع را در آمریکا و دیگر نواحی به ثبت رسانده و به درجات دکتری افتخاری از سوی دانشگاههای بسیار از جمله دانشگاه میشیگان نائل شده بود.

«ادیسون زمان» درگذشhttp://www.tabnak.com/fa/news/279679/%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%B3%D9%88%D9%86-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1%DA%AF%D8%B0%D8%B4%D8%AAت


   1   2   3   4      >