مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

خرداد 91 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

91/3/22
6:40 عصر

گفتند قانونی یاغیرقانونی آسایشگاه راجمع میکنیم

بدست عبدالله در دسته گفتند قانونی یاغیرقانونی آسایشگاه راجمع می‌کنیم

مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران ساخت مرکز توانبخشی و بازسازی محل فعلی آسایشگاه بقیه‌الله را به عنوان دلیل خروج جانبازان این آسایشگاه از محل نگهداری‌شان یاد می‌کنند و در این میان، صبح امروز، خبرنگار خبرگزاری دانشجو به این آسایشگاه رفت تا از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شود.


انتقال ملک آسایشگاه بقیه‌الله به بنیاد جانبازان
میرسرابی، جانباز 70 درصدی است که 26 سال است بر تخت آسایشگاه بقیه‌الله روزگار می‌گذارند، در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از بی‌توجهی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران درمورد مشکلات جانبازان سخن گفت و افزود: این ملک ابتدا به بنیاد مستضعفان اختصاص داشت که با توجه به اینکه در این ملک از جانبازان دفاع مقدس نگهداری می‌شود، به بنیاد شهید و امور ایثارگران تعلق گرفت.
وی یادآور شد: ظاهرا آقایان بر اساس ارزش ملک اخیرا درصدد فروش آن برآمده‌اند.
این جانباز جنگ تحمیلی افزود: در تاریخ 12 دی ماه آقایان نامه‌ای نوشتند که به علت تخریب احتمالی بنا و خطر جانی، آسایشگاه بقیه‌الله باید تخلیه شود و این در حالی است که تکذیبیه آتش‌نشانی خبر از استحکام بنا می‌دهد و تنها قسمتی از دیوار این ساختمان خطر احتمالی برای عابرین دارد که با یک مرمت جزئی این مشکل حل خواهد شد.


زریبافان فکر می‌کند ما غاصب هستیم!
میرسرابی گفت: ‌زریبافان ذهنیت بدی نسبت به ما دارد و تصور می‌کند ما غاصبیم که در آسایشگاه حضور داریم، در صورتی که ما محرومیم که الان اینجا هستیم؛ چرا که من غیر از این آسایشگاه کسی را ندارم که از من مراقبت کند.
وی دلیل این برخورد از سوی مسئولان بنیاد را ناراحتی آنها از عدم حضور ما در پشت درب دفتر آنها دانست و تاکید کرد: پنج ماه از پرداخت هزینه بنزین آمبولانس‌ها توسط خودمان می‌گذرد و آقایان به روی خود نمی‌آورند.
این جانباز آسایشگاه بقیه‌الله از عدم مخالفت جانبازان با ساخت مرکز توانبخشی خبر داد و افزود: ما به دوستان بنیاد شهید اطلاع دادیم که اگر واقعا نیت ساخت این مرکز را دارید، در گوشه‌ای از محوطه بزرگ آسایشگاه به ما اسکان دهید تا بعد از پایان ساخت و ساز برگردیم.
میرسرابی تاکید کرد تا زمانی که جای خاصی را برای ما در نظر نگیرند، دیگر جانبازان حاضر به ترک ملک نیستند؛ چرا که برای ما مسجل شده است که ملک را خواهند فروخت.
بانک تات یکی از مشتریان ملک آسایشگاه بقیه‌الله
وی ادامه داد: بانک تات و ارگان‌های دیگر برای خرید این ملک آمده‌اند؛ در حالی که آقایان در بنیاد شهید ادعای نوسازی پس از تخلیه را مطرح می‌کنند.
این جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی از حرکات تحریک‌آمیز بنیاد شهید با اعلام حکم تسویه برای پرستاران، خدمه و برخی رانندگان این محل گفت و خاطرنشان کرد: هر چند تحت فشار وزارت اطلاعات برخی از دوستان و عوامل و پرستاران مجددا به سر کار بازگشته‌اند.
میرسرابی افزود: مسئولان بنیاد شهید خبر از اسکان جانبازان در آسایشگاه ثارالله و شهید بهشتی می‌دهند، در صورتی که مسئولان آنها از این خبر اظهار بی‌اطلاعی کرده و اعلام می‌کنند جایی برای اسکان جانبازان نداریم و این نشان‌دهنده وقت کشی مسئولان بنیاد است.


راه‌ ندادن یک جانباز به آسایشگاه و ریختن اثاث وی در فرغون!
وی افزود: چند روز قبل، آمبولانسی برای بردن دو جانباز آمده بودند که اجازه این کار به آنها داده نشد؛ ضمن اینکه با زنجیر کردن درها اجازه ورود به جانبازان از جمله جانباز بارانی را ندادند.
این جانباز تاکید کرد: اسباب داخل آسایشگاه نیز که متعلق به جانباز بارانی بود در فرغون گذاشته و به او تحویل دادند و گفتند که اینجا تعطیل شده است و باید بروی.
میرسرابی از قضیه زنجیر شدن درها برای عدم ورود جانبازان با حضور معاونین زریبافان خبر داد و تصریح کرد: آقای هاویانی معاون عمرانی مسکن بنیاد شهید و رستمی، مدیر کل مسکن بنیاد شهید و از معاونان آقای زریبافان در هنگام این ماجرا در آسایشگاه بقیه‌الله حضور داشتند که دوستان ما با دیدن این مطلب با ماشین به درب‌های زنجیر شده کوبیدند که خدا را شکر به کسی آسیب نرسید و قطعا هدفی سیاسی در پشت این قضیه هست.


وی اضافه کرد: روز گذشته جلسه‌ای در خصوص اتحاد بین جانبازان با حضور 22 نفر از جانبازان آسایشگاه ثارالله، شهید بهشتی و دیگر جانبازان برگزار شد و مقرر گردید تنها رئیس جمهور یا نماینده وی یا سازمان‌های دیگر مثل سپاه یا وزارت بهداشت باید به مسئله ورود کنند و در آسایشگاه بقیه‌الله حضور پیدا کنند.
کمک 300 میلیونی شهرداری به آسایشگاه / اداره آسایشگاه با کمک‌های مردمی
این جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی از کمک 300 میلیونی شهرداری بابت تعمیر و نگهداری آسایشگاه خبر داد و بیان کرد: بخشی از این مبلغ بابت کمک بلاعوض به پرسنل پرداخت شده است و 180 میلیون آن در حساب رئیس‌ آسایشگاه است؛ در حالی که آقایان بنیاد شهید به این پول هم چشم دوخته‌اند.
میرسرابی در پایان از اداره آسایشگاه در روزهای اخیر باکمک‌های مردمی گفت و افزود: به دلیل آذوقه و حمایت‌های مادی و معنوی از مردم سپاسگزارم.

قصه نگهداری جانبازان در یک سوله
فضلی خانی، دیگر جانباز جنگ تحمیلی که در آسایشگاه بقیه‌الله ساکن است به خبرنگار این خبرگزاری گفت: مسئولان بنیاد از نگهداری ما در آسایشگاه ثارالله با تمام تسهیلات و بهترین شرایط خبر داده بودند؛ در حالی که واقعیت از ارائه 14 تخت و نگهداری از جانبازان در یک سوله حکایت می‌کند و مسئول آسایشگاه ثارالله از نبود امکانات در این محل می گوید.
وی اضافه کرد: پس از این که تیرشان به خطا رفت گفتند زیرزمینی در آسایشگاه شهید بهشتی برایشان در نظر گرفته‌ایم که حتی روز یک خاور برای بردن 14 تخت آمده بود تا آنها را به زیرزمین مذکور انتقال دهند که با مخالفت جانبازان روبه‌رو شدند.

الان نیاز به پرستاری داریم
این جانباز جنگ تحمیلی با اشاره به 24 سال حضور در این آسایشگاه گفت: در آن زمان جوان تر بودیم و مشکلات حال حاضر را نداشتیم؛ اما اکنون که با هزار مشکل دست و پنجه نرم می‌کنیم، می‌گویند باید بروید در حالی که الان بیشتر نیازمند خدمات هستیم و همه مشکلات از بنیاد شهید نشئت می‌گیرد.


قطع تلفن و برق و گاز آسایشگاه
فضلی خانی ادامه داد: در روز چهارشنبه، تلفن و برق و گاز را قطع کردند و اگر دیرتر می‌رسیدیم، آب را نیز قطع می‌کردند؛ حتی با لودر قصد ایجاد خاکریز و عدم اجازه ورود ما به آسایشگاه را داشتند که ناکام ماندند.
زریبافان گفت چه قانونی و چه غیرقانونی، آسایشگاه بقیه‌الله را جمع می‌کنیم
این جانباز جنگ تحمیلی با اشاره به دیدار با زریبافان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص مشکلات آسایشگاه بقیه‌الله گفت: وی در جواب ما گفت که چه قانونی و چه غیرقانونی، آسایشگاه بقیه‌الله را جمع می‌کنیم.

حال با توجه به مشکلات موجود، امید می‌رود با ورود مسئولان امر برای حل معضل به وجود آمده، کمترین خواسته بحق جانبازان آسایشگاه بقیه‌الله که مامنی برای گذران روزهای پررنج جانبازان است، جامع عمل پوشانده شود.
منبع: خبرگزاری دانشجو


91/3/18
1:42 صبح

روحانی واقعی از نگاه بازیگر زن فیلم های مستهجن!

بدست عبدالله در دسته روحانی واقعی از نگاه بازیگر زن فیلم های مستهجن!

IMAGE634454136433281250

پس از انتشار سخنان شیخ محمود امجد، در مورد جاهلانه بودن حکم ارتداد در زمان کنونی وتوهین وی به مراجع تقلید ، هنگامه افشار، مجری ملحد و ضداسلام شبکه پارس که قبل از انقلاب بازیگر فیلم های مستهجن و اروتیک بوده است و همواره در برنامه هایش به اسلام واحکام آن توهین می کند ، با تعریف و تمجید از سخنان امجد گفت: «یک روحانی، یک آخوند باشرف پیدا شده که بر علیه حکم ارتداد اینها [مراجع معظم دینی] حکم ارتداد صادر کرده و گفته شرم کنید! بنده کلاه بر سر ندارم، اگر داشتم به احترام ایشان کلاهم را برمی داشتم چون روحانی واقعی یعنی این.»
واقعاً باید از شیخ محمود امجد پرسید که چه شده سخنان وی اینگونه از سوی زنی که پیش از این از برهنه شدن گلشیفته فرهانی حمایت کرده است، حاضر شده به احترامش کلاه از سر برداشته و وی را روحانی واقعی بنامد؟! تشکیک و زیر سوال بردن احکام قطعی اسلام و توهین به مراجع تقلید، کار امثال سروش،گنجی و دیگر روشنفکران غرب زده است؛ چرا آقای امجد با آنها هم نوا شده است؟!
نکته دیگر این مطلب است که آقای امجد اگر واقعا درصدد نقد این حکم بوده اند چرا علی رغم دسترسی به مراجع معظم تقلید، مطالب خود را در منبر و برای عموم مطرح کرده اند و موجب وهن جایگاه مرجعیت شده اند.
جام نیوز برای روشن تر شدن مواضع کسانی که به احترام وی کلاه از سر برمی دارند فیلم فوق را ضمن عذر خواهی از محضر مخاطبان محترم منتشر می کند. آنچه در این فیلم می بینید گوشه ای از مجموعه ای است که بسیاری از آن قابل انتشار نیست.

+ لینک دانلود فیلم (03:50) (8?09 MB)

farspatogh


91/3/12
10:27 عصر

ستاره تیم راگبی ایرلند هنگام دست دادن ملکه

بدست عبدالله در دسته ستاره تیم راگبی ایرلند هنگام دست دادن ملکه

 

ستاره تیم راگبی ایرلند هنگام دست دادن ملکه با اعضای تیمش، با دست کردن در جیب خود، دل صدها هزار ایرلندی تحت استعمار انگلستان را شاد نمود


91/3/4
9:46 عصر

در ساخت مسجد امام هادی (ع) سهیم باشید

بدست عبدالله در دسته در ساخت مسجد امام هادی (ع) سهیم باشید

http://www.shia-online.ir/article.asp?id=23039

 

بر همین اساس از همه عاشقان و پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام دعوت به عمل می آید تا در اجرای این طرح با ما سهیم باشند و کمک های نقدی خود را به شماره حساب ذیل ارسال نمایند ..

به گزارش شیعه آنلاین، در پی انتشار آهنگ توهین آمیز «شاهین نجفی» علیه ائمه اطهار علیهم السلام به ویژه امام هادی، تصمیم گرفتیم این بار با آغاز طرح ساخت مسجدی بنام "امام هادی (ع)"، با توطئه دشمنان برای خاموش کردن نور اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مقابله کنیم و نام مبارک آن حضرت را زنده نگه داریم.

بر همین اساس از همه عاشقان و پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام دعوت به عمل می آید تا در اجرای این طرح با ما سهیم باشند و کمک های نقدی خود را به شماره حساب ذیل ارسال نمایند:

شماره حساب: 34/ 3449 3449 بانک ملت - بنام موسسه خیریه مهر امام هادی (علیه السلام)

شماره کارت: 6104337770021002


91/3/4
9:33 عصر

نماینده امریکا مانع جمعبندی درونی 1+5

بدست عبدالله در دسته نماینده امریکا مانع جمعبندی درونی 1، 5

نماینده امریکا مانع جمعبندی درونی 1+5
برآیند مذاکرات در هاله‌ای از ابهام/ نمایندگان 1+5 اختیار کافی برای پاسخ به بسته ایران ندارند

برآیند دور اول گفتگوهای تیم ایران و نمایندگان 1+5 در بغداد و دو نشست جلیلی و اشتون در محل مذاکرات حاکی از بی‌برنامگی جدی و دستان خالی نمایندگان گروه1+5  در این مذاکرات است. بی عملی طرف مقابل و سطح پایین نمایندگان حاضر در نشست از نظر جایگاه سیاسی موجب شده است  با توجه به ارائه بسته پیشنهادی عملیاتی و گام به گام ایران و نیاز به پاسخی عملیاتی و اجرایی از سوی طرف غربی، سرنوشت مذاکرات امروز در هاله‌ای از ابهام فرو رود.

به گزارش رجانیوز از محل نشست بغداد، در حالی که ایران پیش از این از عزم جدی خود برای ورود عملیاتی به مذاکرات بغداد خبر داده بود، اما برآورد کلی از دور اول گفتگوها و دو دیدار اشتون با جلیلی، حاکی از تاکید طرف غربی بر مباحث کلی گذشته، نداشتن اختیار عمل کافی برای پاسخ به بسته پیشنهادی و در پیش گرفتن راهبرد "مذاکره برای مذاکره" در قبال نشست بغداد است.
 
این در حالی است که انفعال طرف غربی در مقابل بسته پیشنهادی ایران و تکرار برخی مواضع رسانه‌ای در گفتگوهای دو طرفه بجای بحث‌های اجرایی و عملیاتی، سبب شده است تیم مذاکره کننده ایرانی امید چندانی به نتیجه‌بخش بودن مذاکرات نداشته باشد.
 
در همین حال مانع تراشی نماینده امریکا در جلسات درونی 1+5 به جمع بندی رسیدن طرف مقابل ایران را با مشکل جدی مواجه کرده است. چنانکه این نکته اعتراض روسیه را نیز به دنبال داشته است. صدای روسیه نیز در گزارشی به این نکته اشاره کرده و از نداشتن پیشنهادی جدید در دستان اشتون گلایه کرده است.
 
به نظر می‌رسد با وجود ورود جدی ایران به مذاکرات، بی عملی طرف مقابل در پاسخ به بسته ایران و مانع تراشی طرف امریکایی، نتایج مذاکرات امروز در هاله‌ای از ابهام فرو رفته باشد که در صورت شکست، اعتراضات جدی برخی اعضای 1+5 به امریکا را بدنبال خواهد داشت. 
 
rajanews.com

<      1   2   3