مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

اردیبهشت 91 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

91/2/27
2:46 صبح

عکس: پاسداشت یکصدمین سفر استانی دولت

بدست عبدالله در دسته عکس: پاسداشت یکصدمین سفر استانی دولت

عکس: پاسداشت یکصدمین سفر استانی دولت

مراسم یکصدمین سفر استانی هیات دولت با حضور دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در سالن عطار نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

 

 


91/2/27
2:32 صبح

درآمد 54.7 تریلیون ریالی همراه اول درسال90

بدست عبدالله در دسته درآمد 54.7 تریلیون ریالی همراه اول درسال90

درآمد 54.7 تریلیون ریالی همراه اول درسال90

مدیرعامل همراه اول از واریز مبلغی بالغ بر دو هزار و 400 میلیارد تومان توسط این شرکت به خزانه‎ی دولت در سال 90 خبر داد و تاکید کرد: امید می‌رود در سال جاری این مبلغ بالغ بر دو هزار و 700 میلیارد تومان شود.

به گزارش سیتنا، مهندس وحید صدوقی که در آستانه‎ی ورود به هفت سالگی مدیریت همراه اول صبح امروز در یک نشست خبری در جمع بیش از  100 خبرنگار سخن می‎گفت، افزود: همراه اول هر سه ماه یکبار حدود 300 میلیارد تومان به سازمان تنظیم مقررات پرداخت می‌کند.
 
صدوقی در ادامه افزود: شرکت ما در سال 90 مبلغ 54.7 تریلیون ریال درآمد کسب کرده که این مبلغ در سال 89 حدود 43 تریلیون ریال بوده است.
 
وی افزود: در سال گذشته طرح های هزاران لبخند، میلیون‎ها شاد باش، عیدانه و طرح برکت توسط این شرکت اجرا شد که بازخورد بسیار خوبی در بین مشتریان داشت.
 
وی ادامه داد: هم اکنون حدود 49 میلیون مشترک همراه اولی سیم‌کارت‌هایشان را به نام زده‌اند و  این سیم‎کارت‎ها در حال استفاده است. ولی در حال حاضر 4 میلیون سیم‌کارت خام در بازار وجود دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شبکه‎ی تلفن همراه ایران 68 درصد سیم‌کارت‌های فعال متعلق به همراه اول است که این میزان بیش از دوسوم کل سیم‎کارت‎های موجود در بازار تلفن‎همراه کشور است.
 
وی تاکید کرد: طبق گزارش بهمن ماه سال 90 ، همراه اول از نظر تعداد مشترکان دائمی رتبه‎ی 14 در دنیا و از نظر تعداد کل مشترکان رتبه‎ی 26 بین 791 اپراتور دنیا را داراست.
 
وی در پایان گفت: بیش از 85 درصد پرداخت قبوض همراه اولی‌ها به صورت غیرحضوری است.
rajanews

91/2/27
1:0 صبح

مانکن دیروز، پرستار مهربان امروز

بدست عبدالله در دسته مانکن دیروز، پرستار مهربان امروز

مانکن دیروز، پرستار مهربان امروز

«فا بیان» دختر 28 ساله فرانسوی است تا چندی قبل مدل لباس بسیار معروفی بود که شرکت‌های بزرگ با او قراردادهای کلانی می‌بستند. عکس او در مجله‌ها و شبکه‌های مختلف تلویزیونی به نمایش در می‌آمد ولی حالا در روستاهای دور دست افغانستان به درمان بیماران می‌پردازد و از زندگی خودش بسیار راضی و خوشحال است چرا که او حالا اسلام را پذیرفته و یک مسلمان است.

فابیان با اعتماد به نفس کاملی گفت: «اگر لطف و رحمت خداوند شامل من نمی‌شد، هیچ گاه نمی‌توانستم مسلمان شوم و تا آخر عمرم مانند یک حیوان زندگی می‌کردم. من در آن زندگی فقط به دنبال سیراب کردن هوس و شهوت‌های خود بودم و هیچ اصول و ارزشی برای خود نداشتم. از کودکی آرزو داشتم پرستار شوم، اکنون که مسلمان شده‌ام به آرزوی خود رسیده‌ام.»

بله او به آرزوهای خودش رسیده است و حالا راه هدایت را پیدا کرده است. او تا دیروز همه خواسته‌های دنیایی را داشت، ثروت و شهرت و … اما حالا حقیقت را داشت، آرامش را داشت، اعتماد به نفس را داشته چیزی را داشت که قبلاً هیچ‌گاه نداشته، «ایمان».

او گفت: «در حال و هوای کودکی همواره خودم را در حالت کمک به کودکان بیمار تخیل می‌کردم اما وقتی بزرگ‌تر شدم، به دلیل زیبایی ظاهری که دارم ناخودآگاه به سمت دنیای مدل کشیده شدم و از شکل من استفاده ابزاری می‌شد، دقیقاً مانند یک وسیله مدت دار که بویی از انسانیت در آن نبود.»

این دختر تازه مسلمان شده، همچنین گفت: «تا اینکه برای شرکت در یکی از برنامه‌ها به بیروت پایتخت لبنان دعوت شدم. وقتی به آنجا سفر کردم، صحنه‌هایی دیدم که در همه عمرم مانند آن را ندیده بودم. در آنجا پیش از گذشته از خودم منفور شدم و کم کم به سمت متحول شدن حرکت کردم تا اینکه در نهایت به اسلام که انسانیت واقعی در آن وجود دارد، رسیدم. پس از مسلمان شدن در بیروت به پاکستان سفر کردم و از مرز این کشور به افغانستان رفتم و با کمک به کودکان و مجروحان یکی از آرزوهای دیرینه و کودکی خود را محقق ساختم.»

وقتی فا بیان مسلمان شد خیلی‌ها تلاش کردند او را از راهی که انتخاب کرده بود منصرف کنند. «فا بیان» در این باره گفت: «شرکت‌های مدل پس از اینکه از مسلمان شدن من با خبر شدند، سعی کردند مرا به راه قبلی باز گردانند از همین رو هدایای بسیار زیادی برایم فرستادند و پیشنهاد دستمزد سه برابری نسبت به قبل را به من دادند اما من که تازه راه اصلی را یافته بودم، هدایا را پس فرستاده و همه پیشنهادات آنان را رد کردم و اکنون احساس می‌کنم که در خوشبختی کامل به سر می‌برم.”

خانواده او هم تلاش زیادی کردند جلوی کار او را بگیرند و اما فا بیان برای راهی که انتخاب کرده بود مصمم بود. حالا او زندگی‌اش را صرف کمک به دیگران می‌کند تا به ما هم یاد بدهد که مهم‌ترین داشته یک انسان ایمان اوست، به خاطر ایمان حتی می‌شود از ثروت و شهرت هم گذشت.

rajanews.ir


91/2/22
11:31 عصر

زمانی که همه میگفتند مخالف هاشمی مخالف پیغمبر است، شهید آوینی عل

بدست عبدالله در دسته زمانی که همه می‌گفتند مخالف هاشمی مخالف پیغمبر است، شهید آوینی ع

یامین پور: زمانی که همه می‌گفتند مخالف هاشمی مخالف پیغمبر است، شهید آوینی علیه این دولت مقاله نوشت

میزگردی با عنوان «جریان‌شناسی دیدگاه های شهید آوینی» شب گذشته با حضور وحید یامین‌پور، پژوهشگر و مدرس دانشگاه؛ وحید جلیلی، منتقد و کارشناس فرهنگی و علی جعفری، دانشجوی دکترای رسانه در رادیو گفت‌وگو برگزار شد.

 یامین پور:

اگر بخواهیم جریان فکری آوینی را بعد از شهادت وی پیگیری کنیم و بدانیم که سهم آوینی از انقلاب چیست و یا بالعکس، باید تعبیری را از استاد اسلامی ندوشن بیان کنم.

وی وقتی در مورد اینکه اگر سعدی نبود چه می‌شد، همیشه پاسخ می‌داد این ما نیستیم که زبان سعدی را می‌فهمیم بلکه ما به زبان سعدی سخن می‌گوییم؛ یعنی آنقدر سعدی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما مستتر شده است که ما زبان‌باز کردن‌مان خواستگاه سعدی است.

شان شهید آوینی نیز در فرهنگ انقلابی و هنر انقلابی- اسلامی پس از شهادت همان شان سعدی در زبان فارسی است؛ چرا که ما به زبان او سخن می‌گوییم و نسبت به چیزی‌هایی که آوینی حساس بود، ‌حساس می‌شویم و حتی ادبیاتمان برگرفته از آوینی است اگر آوینی را حذف کنیم کلام‌مان بند می‌آید.

متن صحبت های وحید یامین پور

متن صحبت های وحید جلیلی

 

سومین جلسه از سلسله جلسات جریان شناسی فکری-فرهنگی

(سیر مطالعاتی شهید آوینی) 


شنبه 2 اردیبهشت ساعت 18 منطقه 14 (دارالمومنین)
مسجد جامع ابوذر

omghedid.blogfa.com

 

 

برگرفته از سایت اقای یامین پور http://kistiema.blogfa.com/


91/2/22
9:0 عصر

عمر موسی : ایران کشوری عربی است !

بدست عبدالله در دسته عمر موسی : ایران کشوری عربی است !

 

با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری در مصر، شب گذشته مناظره ای میان دو تن از نامزدهای سرشناس این انتخابات برگزار شد. نقش اسلام در آینده مصر، نوع رابطه مصر با رژیم اسرائیل و همچنین رابطه مصر با ایران، از جمله محورهای مهم این مناظره بود.
به گزارش «تابناک»، در مناظره دیشب که اولین مناظره تلویزیونی در تاریخ مصر بود، «عمرو موسی» سیاستمدار کهنه کار مصری و دبیر سابق اتحادیه عرب و «عبدالمنعم ابوالفتوح»، از اسلام گرایان معتدل این کشور رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.
روزنامه «واشنگتن پست» که گزارشی از این مناظره را منتشر کرده، می نویسد در مناظره دیشب، موسی که در دهه 90 به عنوان وزیر خارجه «حسنی مبارک» خدمت کرده بود، در تلاش بود تا خود را به عنوان بازگرداننده ثبات و رشد اقتصادی به مصر معرفی کند؛ در حالی که هدف ابوالفتوح، جلب حمایت اسلام گرایان، لیبرال ها و انقلابیون مصری بود.
یکی از مهمترین نکات این مناظره، موضع گیری دو کاندیدا در مورد رژیم صهیونیستی بود. در این رابطه، ابوالفتوح این رژیم را به عنوان دشمن مصر خطاب کرد و وعده داد در معاهده صلح با این رژیم بازنگری کند. 
وی در این باره گفت: «اسرائیل یک دشمن است که بر پایه اشغالگری بنا شده است. این [رژیم] 200 کلاهک هسته ای در اختیار دارد و برای تصمیمات بین المللی احترامی قائل نیست... معاهده با اسرائیل باید مورد بازنگری قرار گیرد و آنچه علیه منافع مصر است باید به سرعت از میان برداشته شود و هرچه به نفع ماست، تثبیت گردد».
اما سخنان موسی حاکی از موضع گیری مبهم وی در این باره بود. وی از بازنگری تدریجی در معاهده صلح دفاع کرد، اما از دشمن خطاب کردن رژیم اسرائیل پرهیز نمود: «ما عدم توافقات فراوانی داریم. بیشتر مردم ما اسرائیل را دشمن می دانند، اما مسئولیت رئیس جمهور، تعامل مسئولانه با این امور و پیروی نکردن از شعارهای تند و آتشین است».
در ادامه مناظره، ابوالفتوح به ارتباط موسی با دولت مبارک اشاره کرد و پرسید: «چگونه کسی به عنوان عضوی از رژیم سابق که مردم علیه آن انقلاب کرده اند، می تواند بخشی از راه حل به شمار آید؟». موسی ضمن رد این مطلب گفت که او عضوی از رژیم مبارک نبوده و 10 سال از زمان وزارت وی می گذرد.
در مورد نقش اسلام در سیاست، موسی خود را فردی دانست که به قوانین اسلامی احترام می گذارد؛ اما اجازه تبعیض علیه اقلیت ها و یا گسترش عرصه حقوقی اسلام را نمی دهد. 
در مقابل، ابوالفتوح با اشاره به نقش تصریح شده اسلام در قانون اساسی مصر، اظهار داشت که وی قوانین اسلامی را به شکل منصفانه اعمال خواهد کرد؛ اما نقش اسلام به آنچه از سال ها پیش در قانون اساسی ذکر شده – یعنی منبع اصلی قانونگذاری –  منحصر خواهد بود. 
در این رابطه، موسی رقیب خود را با اخوان المسلمین مرتبط دانست و وی را وابسته به گروه های افراط گرایی معرفی کرد که در دهه 1990، حملاتی را در مصر ترتیب دادند. ابوالفتوح تصدیق کرد وی یکی از بنیانگذاران گروه «جماعت اسلامیه» به عنوان یک گروه اسلام گرای صلح طلب بوده، اما تأکید نمود که او مسئول کسانی که انشعاب کرده و مرتکب خشونت شدند، نیست.
موضع گیری دو کاندیدا در مورد ایران هم در نوع خود جالب توجه بود. ابوالفتوح در این باره گفت سیاست خارجی مصر باید مستقل از سیاست های قدرت های خارجی باشد و این کشور باید ضمن حفط استقلال، روابط خوبی با کشورهای عربی و اسلامی، از جمله ایران داشته باشد؛ ضمن اینکه جلوی گسترش تیلیغ تشیع از سوی ایران را بگیرد.
عمرو موسی نیز در این باره گفت در صورت حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران، علیه این حمله موضع گیری خواهد کرد. البته وی تصریح کرد با ایران اختلافات زیادی دارد و در بیان این اختلافات، ادعاهایی از قبیل دخالت ایران در امور کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس، اختلاف بر سر مالکیت جزایر سه گانه و سیاست های ایران در مورد سوریه و فلسطین را مطرح نمود. 
اما به گزارش «بی. بی. سی»، موسی که به دلیل ناتوانی از پاسخ مناسب به انتقادات رقیب خود، آشفته و سردرگم شده بود، در اواخر این مناظره چندین بار ایران را کشوری عربی خطاب کرد! این اظهارات به سرعت در اینترنت منتشر شده و دستمایه تمسخر وی توسط مصریان را فراهم کرده است. 

   1   2   3   4      >