مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

جایزه سینمایی یا هدیه سرویسهای اطلاعاتی - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/10/28
1:59 عصر

جایزه سینمایی یا هدیه سرویسهای اطلاعاتی

بدست عبدالله در دسته جایزه سینمایی یا هدیه سرویس‌های اطلاعاتی

به گزارش جهان، کیهان نوشت:
آیا اپوزیسیون درباره جایزه گلدن گلوب به فیلم اصغر فرهادی جوگیر نشده است؟
پایگاه اینترنتی خودنویس با طرح این پرسش و ابراز تعجب از ذوق زدگی غیرعادی رسانه های ضد انقلاب نوشت: حالا همه در شبکه مجازی خوشحالند. من هم خوشحالم برای این جایزه، اما نمی فهمیم چرا نقد رفتار جوگیرانه ممنوع است. هر روز ما در انتظار این هستیم که کسی پیدا شود تا بتوانیم هیجان خفته خود را بر سرش خالی کنیم. واقعا هم تفاوت نمی کند که این آدم چه کسی است. یک روز استیو جابز است یک روز فرهادی. یک بار جواد اطاعت است یک بار دکتر معین. اما اگر کمی هم به آن طرف نگاه کنیم بد نیست. این فیلم نماینده همان دولتی است که خانه سینما را می بندد. این فیلم را همان کسی در ایران پخش کرده که «اخراجی ها» را. حالا چه دلیلی دارد که اپوزیسیون بشود؟
نویسنده اضافه می کند: فیلم جدایی نادر از سیمین نه نماینده سینمای مستقل است و نه بهترین فیلمی که می توانست به اینجا برسد. عوامل بسیاری در موفقیت آن سهیم بوده اند. شرایط سیاسی امروز ایران و لابی حرفه ای فرهادی با داوران آمریکایی. برای همین هم تاکنون مهرجویی و کیارستمی به آن نزدیک هم نشدند. من نه با فرهادی پدرکشتگی دارم و نه با سینما اما عجیب می ترسم از این موج سازی های بی منطق و می ترسم پشت این جوسازی اتفاقی برایمان بیفتد. احتمالا فردا هم برای موضوع دیگری جوگیر می شویم.
یادآور می شود گروه های اپوزیسیون طی یک سال گذشته- پس از شکست فتنه سبز- در سرخوردگی محض به سر برده اند و به همین دلیل نیز محافل خارجی حامی این جریان با لطایف الحیل سعی می کند به طیف اپوزیسیون روحیه بدهد. ناتوی فرهنگی در پوشش فرهنگ و هنر، بخشی از کارهای برزمین مانده سرویس های اطلاعاتی غرب را به دوش می کشد.