مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

علی مطهری جای خالی اصلاح طلبان را پر می کند! - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/12/16
12:47 عصر

علی مطهری جای خالی اصلاح طلبان را پر می کند!

بدست عبدالله در دسته علی مطهری جای خالی اصلاح طلبان را پر می کند!

علی مطهری جای

کارشناس بی بی سی: در میان افراد لیست میانه [اصلاح طلبان معتدل] آقای مطهری در تهران پیشتازی می کند و این تحول مهمی است که می توان روی آن فکر کرد!؟

altبه گزارش بی باک، در پی موضع گیری های ناهنجار علی مطهری پس از فتنه 88 در مواردی همچون ولایت فقیه و تابعیت از ولی فقیه، سران فتنه، مرگ هاله سحابی و موضوعاتی دیگر که با استقبال گرم رسانه های غربی از وی همراه شد، و پس از آنکه مطهری رسما از اصولگرا بودن توبه کرد و به انتشار لیست انتخاباتی به همراه عده ای از اصلاح طلبان اقدام نمود، از او به عنوان "آلترناتیو" اصلاح طلبان یاد می شود.

در همین راستا "سعید برزین" کارشناس شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) پیش از برگزاری انتخابات مجلس نهم در مصاحبه با این شبکه آرزو کرد که علی مطهری رأی لازم برای باقی ماندن در مجلس را کسب کند. وی گفت: «یک محوری که به نظر من کم به آن توجه شده، جناح میانه روها و خط میانه بود که متشکل اند از همین منتقدین دولت که تحت عنوان "صدای ملت" نام گرفته اند. اگر آقای مطهری رأی بالایی بیاورد، این خط میانه خیلی قوی تر از آن چیزی است که فکر می کردند.»

همین کارشناس بی بی سی فارسی پس از برگزاری انتخابات و همزمان با انتشار نتایج اولیه، ضمن ابراز مسرت از احتمال کسب آرای لازم توسط علی مطهری برای باقی ماندن در بهارستان، اظهار داشت: «در میان افراد لیست میانه [اصلاح طلبان معتدل] آقای مطهری در تهران پیشتازی می کند و این تحول مهمی است که می توان روی آن فکر کرد.»!؟

گفتنی است دیگر رسانه های غربی نیز خرسندی خود را از احتمال راهیابی مجدد مطهری به مجلس با برجسته کردن این خبر ابراز کردند.

اکنون این سؤال مطرح می شود که به چه دلیل رأی آوردن مجدد علی مطهری، برای جریانات وابسته و رسانه های دشمن اینگونه از اهمیت برخوردار شده است و چگونه این رسانه ها که سایر اخبار مرتبط با انتخابات را به هر نحو ممکن سانسور می کردند، حالا خبر رأی آوردن یک کاندیدای خاص را در صدر اخبار خود قرار می دهند؟

خالی اصلاح طلبان را پر می کند!