مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

یکی از شرکت های گروه آریا در لرستان مجوز فعالیت گرفت - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/7/26
10:3 عصر

یکی از شرکت های گروه آریا در لرستان مجوز فعالیت گرفت

بدست عبدالله در دسته یکی از شرکت های گروه آریا در لرستان مجوز فعالیت گرفت

دورود- خبرنگار کیهان:
یکی از شرکت های گروه امیرمنصور آریا در دورود لرستان از سوی دادستان عمومی و انقلاب این شهر مجوز از سرگیری فعالیت های عمرانی گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دورود در گفتگو با کیهان با اعلام این خبر افزود: با توجه به اشتغال چند صد نفری این کارخانه که 80% پیشرفت فیزیکی دارد و پس از استعلام کتبی از دادستان عمومی و انقلاب اهواز، ادامه فعالیت شرکت صنایع غذایی گهر لرستان زیر نظر نمایندگان دادستان بلامانع اعلام شد.
مصطفی جعفری اظهار داشت: بر این اساس از اول آبان ماه کارگران اخراجی مجدداً به کار بازخواهند گشت و فعالیت عمرانی و اجرایی این شرکت آغاز خواهد شد.
مدیرعامل این شرکت نیز با تایید این خبر گفت: خوشبختانه جذب و دریافت تسهیلات برای احداث این شرکت منطبق با قانون بوده و تاکنون یکصد میلیارد تومان هزینه شده است.
مهراب حسنی افزود: تمام فعالیت عمرانی این شرکت براساس زمان بندی و با نظارت کارشناسان بانک ملی بوده و کمترین تخلفی از قانون نداشته ایم و تا دو ماه آینده در صورت همکاری مسئولان، اولین خط تولیدی شرکت به بهره برداری خواهد رسید.
شرکت صنایع غذایی لرستان از زیر مجموعه های گروه امیرمنصور آریا است که قرار است انواع نوشیدنی ها از قبیل آب میوه، نوشیدنی های گازدار و ظروف بسته بندی را تولید کند. این شرکت 80% پیشرفت فیزیکی دارد و بسیاری از دستگاه های تولیدی آن از آلمان و ایتالیا وارد شده است