مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

بازدید رییس جمهور از اوین؛ سو‍ژه جدید برای اختلاف علنی میان مسئو - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

91/7/30
10:23 عصر

بازدید رییس جمهور از اوین؛ سو‍ژه جدید برای اختلاف علنی میان مسئو

بدست عبدالله در دسته

بازدید رییس جمهور از اوین؛ سو‍ژه جدید برای اختلاف علنی میان مسئولان؟

تنها چند روز پس از هشدارهای مهم رهبر معظم انقلاب در جمع مردم خراسان شمالی مبنی بر لزوم وحدت، همدلی و  همکاری مسئولان جهت حل مشکلات مردم، موضوع بازدید رییس جمهور از زندان اوین دستخوش جنجال های رسانه ای جدیدی شده است.

به گزارش رجانیوز، در حالی که احمدی ن‍ژاد طی هفت سال گذشته تاکنون هیچ موقع به فکر بازدید از زندان اوین نیفتاده بود، بعد از بازداشت علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای خود، برای نخستین بار موضوع حضور در زندان اوین را مطرح ساخت و طی نامه ای خطاب به رییس قوه قضاییه از وی خواست تا با حضور وی در این زندان موافقت شود.

 

این در حالی است که در فضای فعلی جامعه که آحاد مردم از مسئولان انتظار دارند بیش از همیشه به حل مشکلات اقتصادی بپردازند، علنی شدن نامه ی رییس جمهور به رییس قوه قضاییه مبنی بر اصرار برای این امر، بازتاب چندان مناسبی در افکار عمومی ندارد.

اما از سوی دیگر پاسخ غیر قابل پیش بینی حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا به درخواست رییس جمهور این مساله را وارد فاز دیگری کرده است؛ وی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شرایط کنونی حضور رییس جمهور در اوین شایبه سیاسی ایجاد می کند، این موضوع را یک مساله فرعی عنوان کرده و گفته است در حال حاضر به مصلحت نیست که این اتفاق صورت پذیرد.

این در حالی است که فارغ از فرعی بودن این مساله، در هر صورت احمدی ن‍ژاد رییس جمهور رسمی کشور محسوب می شود و بازتاب این مساله در رسانه های مختلف که قوه قضاییه حق بازدید از اوین را به رییس جمهور نداده است، بیش از پیش می تواند به حواشی این موضوع بیفزاید.

توجه به این نکته ضروری است که رییس جمهور در شرایط کنونی نباید اصراری بر حضور در زندان اوین از خود نشان می داد اما از طرف دیگر ممانعت غیرعادی قوه قضاییه نسبت به حضور رییس جمهور رسمی کشور در زندان اوین نیز می تواند به طور ناخواسته جنجال های رسانه ای در این باره را افزایش دهد و این مساله فرعی را بیش از پیش به سوژه دشمنان و رسانه های ضدانقلاب تبدیل کند.