مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

فیلم/ اعدام دو کودک شیعه در سوریه - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/5/25
10:58 عصر

فیلم/ اعدام دو کودک شیعه در سوریه

بدست عبدالله در دسته

گروه بین‌الملل مشرق - گروهک تروریستی "جبهة النصرة لأهل الشام" که شاخه القاعده در سوریه به شمار می‌آید، با سوءاستفاده از سکوت نهادهای بین‌المللی و حقوق بشری، فیلم رقت‌باری را از اعدام دو کودک سوری به جرم شیعه‌بودن منتشر کرد.

این گروهک تروریستی تکفیری که از سوی کشورهای غربی، تل‌آویو، رژیم‌های مرتجع عربی و سرمایه‌داران وهابی تغذیه می‌شود و پشتیبانی فتاوای مفتیان سعودی و قطری را با خود دارد، با انتشار فیلمی در اینترنت، اعلام کرد دو کودک شیعه اهل سوریه را اعدام کرده است.

در این فیلم یکی از اعضای این گروهک وهابی پس از ایستادن پشت سر این دو کودک و قرائت متنی مبنی بر وجوب کشتن شیعیان، کنار رفته و این دو کودک مقابل دیوار، تیرباران شده و به شهادت می‌رسند.

این دو کودک اهل شهر شیعه‌نشین "نُبُل" سوریه بوده‌اند که به گروگان گرفته شده و در روستای "مایر" از توابع "نبل" که در کنترل تروریست‌های تکفیری است، به شهادت رسیدند.

تروریست‌های خارجی فعال در سوریه از بیش از دو سال پیش تا کنون، هزاران زن و کودک و پیر و جوان را به اتهام شیعه‌بودن، علوی‌بودن، حمایت از دولت و طرفداری از ایران و جبهه مقاومت اسلامی، مخالفت با مداخله بیگانگان و مبارزه با صهیونیسم، به شهادت رسانده‌اند.

 

 

هشدار:
از مخاطبان محترم زیر 18 سال یا افرادی که ناراحتی روحی یا بیماری قلبی دارند،
مؤکداً خواسته می‌شود از دانلود و تماشای این فیلم بپرهیزند.