مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

واکنش دکتر عباسی به اظهارات زنگنه - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/5/29
11:29 صبح

واکنش دکتر عباسی به اظهارات زنگنه

بدست عبدالله در دسته

ا ادغام سازمان انرژی اتمی به غربی‌ها می‌گویند سطح هسته‌ای را پایین آوردیم

 
عباسی همچنین از موضوع ادغام سازمان انرژی اتمی با وزارت نیرو انتقاد کرده و گفته است: این بیماری کودکی است که برخی‌ها در تاریخ ذهنشان فریز شده و یخ زده این‌ها این بیماری را دارند و به عبارتی می‌خواهند سرشان را مثل کبک زیر برف کنند که بگویند کسی ما را نمی‌بیند. یک پِیشنهاداتی می‌دهند که مثلا ما به غربی‌ها نشان دهیم ما هسته‌ای را سطحش را بردیم پایین و بیاییم انرژی اتمی را ادغام کنیم در وزارت نیرو و این‌ها نشان دهیم که سطح هسته‌ای در حد معاون وزیر پایین آوردیم. من اسمش را بیماری کودکانه می‌گذارم. یعنی این افراد چه فکر می‌کنند درباره سازمانی که در حال بالغ شدن است. من می‌دانم که صنعت دارای چه مشکلاتی است و تولید سوخت یعنی چی؟ ساختن رآکتور بومی یعنی چی و وزارت نیرو اصلا از این ظرفیت‌ها ندارد. 
 
وی ادامه داده که وزارت نیرو بهتر است بدهی بالای خود به سازمان انرژی اتمی را پرداخت کرده و به فکر تامین آب شرب و تعمیر شبکه‌های پوسیده آبرسانی باشد. 
 
وی تصریح کرد: وزارت نیرو خیلی هنر کند همین آب مملکت را تامین و شبکه‌های پوسیده را برود درست کند. وزارت نیرو بیش از 130 میلیارد تومان به انرژی اتمی بدهکار هست. برق را از من می‌گیرد و حداقل پول سوخت گازی که من در یک نیروگاه گازی برق تولید می‌کنم را نمی‌دهد.


http://rajanews.com/detail.asp?id=165372