مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

هدایتی: یکی از سرگروههای جامجهانی 2014 را به ایران میآورم - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/8/22
12:2 صبح

هدایتی: یکی از سرگروههای جامجهانی 2014 را به ایران میآورم

بدست عبدالله در دسته

حسین هدایتی

هدایتی: یکی از سرگروه‌های جام‌جهانی 2014 را به ایران می‌آورم

خبرگزاری تسنیم: مالک باشگاه استیل آذین گفت: یکی از سرگروه‌های جام جهانی 2014 را برای بازی دوستانه با تیم ملی به ایران خواهم آورد.

حسین هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: منتظر قرعه‌کشی جام جهانی 2014 که آذر ماه برگزار می‌شود هستم تا یکی از تیم‌های سرگروه این مسابقات که در گروه ایران قرار ندارند را برای بازی دوستانه با تیم ملی به تهران دعوت کنم.

وی ادامه داد: تیم ملی برای حضوری آبرومند در جام جهانی نیاز به برگزاری دیدارهای بزرگ دوستانه دارد و من برای موفقیت کشورم حاضرم هر کمکی که از دستم برمی‌آید انجام دهم. همانطور که پیش از این هم اعلام کرده بودم آمادگی این را دارم که تمام هزینه‌های بازی دوستانه ایران و اسپانیا را در صورت برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی بپردازم. 

مالک باشگاه استیل آذین عنوان کرد: برای من موفقیت همه رشته‌ها مهم است و به همین دلیل هم اگر کمکی هم به ووشوکاران انجام دادم به نمایندگی از مردم کشورمان و برای قدردانی از آنها بود. 

هدایتی افزود: هنگامی که دیدم مریم هاشمی ووشوکار کشورمان  و همچنین غلامحسین مظلومی بازیکن پیشین تیم ملی به دیدار مقام معظم رهبری رفتند خیلی خوشحال شدم چرا که این مورد نشان دهنده توجه ویژه رهبر فرزانه انقلاب به مقوله ورزش است و امیدوارم سایر ورزشکاران نیز با موفقیت‌های خود دل ایشان را شاد کنند.

وی در ادامه از دعوتش به مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی در امارات خبر داد و ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال ساحلی همانند جام جهانی در این مسابقات بدرخشد. 

مالک باشگاه استیل آذین با اشاره به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: آرزو می‌کنم عزاداری‌های مردم در این ایام مورد قبول واقع و مشکلات همه حل شود. در این مدت افراد زیادی به من مراجعه کردند و من هم تلاش کردم در حد امکان کمک‌حال آنها باشم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که همه مشکلات و گرفتاری‌های مردم برطرف شود.

انتهای پیام/