مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

تایید کامل صلح‎آمیز بودن فعالیت‎های اتمی ایران توسط رادیو فردا! - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/8/25
1:31 صبح

تایید کامل صلح‎آمیز بودن فعالیت‎های اتمی ایران توسط رادیو فردا!

بدست عبدالله در دسته رادیو فردا

کارشناس مجله خبری رادیو فردا ضمن تشریح نحوه عملکرد ویروسهای وارد شده به سیستمهای اداری ایران، بی آنکه خود متوجه باشد، ایران را از هرگونه تلاش برای دستیابی به بمب اتم مبرا دانست، و علاوه بر آن اذعان نمود هیچ فعالیت مشکوک دیگری در ایران انجام نمی‌شود!

به گزارش رادیودیروز، رادیوفردا در مجله خبری شامگاه روز 23 آبانماه (ساعت 22) با حضور یک کارشناس به نحوه عملکرد 3 ویروسی که دشمنان ایران موفق به آلوده نمودن شبکه های اداری جمهوری اسلامی به آن گردیده اند پرداخت.

سوالات مکرر و حاکی از ذوق زدگی مجری برنامه و آقای کارشناس هر دوی آنها را آنقدر در لذت توان بالای عملکرد قوی ویروسها، و به زعم آنان انفعال نظام در برابر این ویروسها فرو برد که اگر اندک تاملی انجام شود، به استناد و با پذیرش همین گزارش، حاصل تلاش چند ساله فردا در راستای القای خطر هسته ای ایران و بسیاری فعالیتهای مشکوک دیگری که ایران را به آن متهم می نموده اند، بر باد میرود.

کارشناس برنامه تصریح نمود که ویروسهایی مانند استاکس نت به این شکل عمل می نمایند که تا 6 ماه الی یک سال هیچ علامتی در سیستم نشان داده نمیشود و در یک روز معین بدون اینکه کسی متوجه آلوده شدن سیستم شده باشد، تمام اطلاعات جمع آوری شده توسط ویروس با اتصال به سرورهایی در خارج از کشور به آن سِروِرها منتقل میگردد. مجری برنامه می پرسد آیا درست است که استاکس نت راه اندازی نیروگاه بوشهر را برای مدتی به تعویق انداخت؟ که با پاسخ مثبت کارشناس مواجه میشود.

در ادامه کارشناس میگوید زمانی ایرانیها متوجه وجود استاکس نت شدند که دیگر کار از کار گذشته بود و تمام ایمیلهایی که سران سپاه و کارکنان ادارات، خصوصا در بخشهای دولتی برای هم ارسال نموده بودند توسط ویروس به بیرون انتقال یافته بود. وی سپس می افزاید ایران به دلیل ضعف بالای خود در عدم توانایی مهار چنین مشکلاتی، و به علت قادر نبودن به ارائه حتی یک برنامه ساده کامپیوتری برای مبارزه با ویروس، دست به دامان شرکتهای خارجی شده تا ویروس را مهار نماید.

رادیو دیروز اصلا به این کار ندارد که بلافاصله در گزارش بعدیِ فردا که در مورد سانسور در ایران از همین رادیو پخش شد، ایران کشوری قدرتمند در زمینه سایبری معرفی شد که میتواند اینترنت ملی راه اندازی نماید تا اطلاعات را قبل از رسیدن به دست افراد، در مرکزی داخلی کنترل نماید که به گفته کارشناس برنامه رادیو فردا، این امر در هیچ کشور دیگری رخ نمیدهد! اما آنچه برای دیروز حائز اهمیت است این است که این کارشناس دانشمند چگونه نمیداند که برای چک کردن اطلاعات ایمیل افراد اصلا نیازی به ویروس سازی برای یک کشور خاص و جار وجنجال و موجبات سرافکنده شدن نزد جهانیان، وجود ندارد. ایمیل افراد به طور عادی هم قابل دسترسی برای گرداننده گان و کنترل کننده گان اینترنت در آمریکا و نیز اروپا هست!

اما حرف آخر: آمریکا قادر است با به ادعای خودش، شنود مکالمه یک قاچاقچی معتاد، سناریوی قتل صفیر عربستان را بنویسد وآبرویِ نداشته این کشور را به صخره بگیرد، و آنگاه بدون ارائه حتی یک سند فقط ادعا نماید مدارک زیادی در دست دارد! ارگان رسمی سازمان جاسوسی سیا، رادیو فردا هم مکررا از اینکه وی به دوستانش گفته قرار است همین روزها به پول هنگفتی برسد به عنوان تنها سر نخ و سند ارتباط وی با ترور استناد میکند.

حال چگونه ممکن است پس از حد اقل یک سال رصد کلیه وقایع ادارات و سازمانها و خصوصا تاسیسات هسته ای، یک سند برای اثبات مقاصد غیر صلح آمیز فعالیتهای هسته ای ایران یافت نشود؟ اینجاست که یا باید به این مجله خبری و برنامه کارشناسی شک کرد، یا به اتهامات واهی وارده به ایران در مورد فعالیتهای غیر صلح آمیز، یا به عقل کارشناس ومجری ومدیر رادیو فردا و آمریکاییهایی که پول 99% ملتشان را در شک این جماعت می ریزند!

رجانیوز