مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

توهین چهرههای اصلی جریان فتنه به مراجع تقلید و حمایت از کفریات ی - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/9/12
11:51 عصر

توهین چهرههای اصلی جریان فتنه به مراجع تقلید و حمایت از کفریات ی

بدست عبدالله در دسته

عصر امروز -  در پی به هلاکت رسیدن یکی از توهین کنندگان به ساحت رسول اکرم (ص) در کشور آذربایجان به دست یک جوان شیعه ، پدر خوانده های معنوی اصلاحات که چندی پیش از کشور گریخته اند به حمایت از انحرافات فکری این نویسنده مرتد و محکوم کردن ترور وی پرداختند.

 

افرادی نظیر ( محسن کدیور، عبدالکریم سروش ، اکبر گنجی و...) که نقش زیادی را در ایجاد انحراف فکری - مذهبی میان اصحاب فتنه و برخی فریب خوردگان جریانات سال 88 و قبل از آن بر عهده داشتند در اقدامی تازه به حمایت از هتاکی یک مرتد آذربایجانی به ساحت رسول الله (ص) و دین مقدس اسلام پرداختند.

 

"رافق تقی"نویسنده آذری مقاله موهن به ساحت پیامبر اکرم (ص) روز شنبه 28 آبان از سوی فردی که گفته می شود از مقلدین مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی می باشد کشته شد.

 

رافق تقی نویسنده آذربایجانی مقاله موهن علیه پیامبر اکرم (ص) در روزنامه صنعت جمهوری آذربایجان است که پس از این انتشار مقاله ای ضد اسلامی در سال 85 در این روزنامه بسیاری از مراجع تقلید تشیع به ویژه آیت الله فاضل علیه وی فتوا صادر و ارتداد او را اعلام کردند.

 

ماجرای اعدام انقلابی وی اینگونه آغاز می شود که روز شنبه 28 آبان ماه، شخص ناشناسی به "رافق تقی" مقاله نویس و نویسنده آذربایجانی به هنگام مراجعت به محل سکونت خود در باکو حمله ور شده و با شش ضربه چاقو، ناحیه چپ بدنش را (قلب، معده ، طحال و دنده های چپ قفسه سینه) بشدت زخمی می شود و بعد از چند روز مداوا در بیمارستان به هلاکت می رسد .

 

پس از این اقدام انقلابی اسلامی ، آیت‌الله حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی فرزند مرحوم آیت الله فاضل هم طی پیامی به مردم این جمهوری اعلام کرد: "دشمنان اسلام بدانند که مسلمانان آزاده و جوانان غیرتمند اجازه نخواهند داد توطئه‌های شوم استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در اهانت به مقدسات اسلام عملی گردد و عناصر خودباخته و دین‌فروش را به سزای اعمال ننگین خواهند رساند".

 

اما باید دید روشنفکرنمایان دینی کشورمان از جمله: «سروش، ملکیان و کدیور»، که نشر تفکرات آنها طی چند سال گذشته نشان داد در واقع آنان به جنگ با خدا برخاسته‌اند از حمایت حرکت های ضد اسلامی چه چیزی را دنبال می کنند ؟

 

خاطرات تاریخی از روزهای صدارت جریان اصلاحات و حضور این افراد در اتاق فکر داخلی جریان مذکور در کشور نشان دهنده این حقیقت است که این افراد به جای رفع مشکلات معرفتی مردم، اول حیات آدمی را تا حد زیست حیوانی فرو کاستند و سپس معنویت و دیانت را تا حد احساسات روان‌شناختی و حالات درونی، بریده از مبدأ، معاد و فارق از هستی‏بخش و معنابخش جهان، فرو می‌کاهند به همین دلیل هم از هر حرکت دین ستیزی در اقصا نقاط جهان استقبالی این چنین می کنند.

 

«عبدالکریم سروش» از جمله کسانی است که با ترویج نسبیت معرفتی، پلورالیسم دینی، تجربه‌ی دینی، ضدیت با اسلام فقاهتی و مرجعیت مدار، اخلاق نسبی، مخالفت با جهاد و شهادت، طرد حجیت دین، نفی دین در دنیای مدرن و ... در پی نابود کردن دین از پوست و گوشت جامعه انسانی و حیات معنوی انسان است.

 

همین امر هم سبب می شود تا با اقدامات توهین آمیز یک مرتد به اسلام موافقت و همواره آن را تصدیق کنند و گستاخی را تا حدی بالا ببرند که در حمایت از یک مرتد بی پروایانه به مرجعیت شیعه و علمای دین ناسزا بگویند.