مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

بهمن 90 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/11/18
8:49 عصر

انیمیشن جنجالی (تهران 1500) در راه اکران

بدست عبدالله در دسته انیمیشن جنجالی (تهران 1500) در راه اکران

انیمیشن جنجالی (تهران 1500) در راه اکران

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


بهرام عظیمی که پس از پخش مجموعه انیمیشن ‌های ترافیکی معروف به "سیا ساکتی" در ایران به شهرت رسید اخیرا ساخت انیمیشن سینمایی "تهران 1500" را پس از 4 سال به اتمام رسانده که در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور تمام بازیگرانش به نمایش در خواهد آمد و پیش‌بینی می‌شود در بخش نگاه نو (فیلم‌های اول و دوم) حضور داشته باشد. تصاویر آماده نمایش این انیمیشن برای اولین بار در غرفه انیمیشن "تهران 1500" در سی و سومین جشنواره انسی فرانسه به نمایش درآمد و پوستر فیلم رونمایی شد.

انیمیشن "تهران 1500" که سال 1500 شمسی (110 سال بعد) را به تصویر می‌کشد با تلاش بیش از 250 نفر از هنرمندان کشور در تخصص های مختلف و با حمایت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده و از شخصیت‌ و کاراکترهای بازیگران مشهور سینما بهره برده است. "تهران 1500" فیلمی است که بازیگر اصلی آن مهران مدیری است اما جالب اینجاست که او تنها در این فیلم صدای خود را دوبله می کند و چهره اش کاملا با انیمیشن بازسازی شده است.

در انیمیشن "تهران 1500" از کاراکترهای هدیه‌ تهرانی، مهران مدیری، بهرام رادان، گوهر خیراندیش، مهتاب نصیرپور، محمدرضا شریفی‌نیا، حبیب رضایی، حسام نواب‌صفوی و ماشاءالله شاهمرادی زاده بهره گرفته شده و این بازیگران نقش‌های خود را دوبله کرده‌اند. طی 2 هفته گذشته همه بازیگران اصلی بعد از 3 سال که از تاریخ اولین دوبله رادیویی آن ها می گذشت، به استودیوی انجمن گویندگان جوان آمدند و دوبله نهایی این فیلم را انجام دادند


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


"بهرام عظیمی" کارگردان این فیلم در این رابطه گفت: "تهران 1500" صد در صد یک انیمیشن ایرانی است. حال و هوای فیلم، طراحی ها، وسایل، فضاهای مختلف، لباس ها، دیالوگ ها و از همه مهم تر داستان فیلم کاملاً ایرانی است. این انیمیشن با استاندارهای بین ‌المللی و با موضوع مسائل شهری ساخته شده، داستان آن روایت طنزی از زندگی شهری مردم تهران است که در سال 1500 برخلاف پیشرفت ‌هایی که صورت گرفته، هنوز خصوصیات اخلاقی‌‌ سابق را دارند و همچنان همان مردمند.

وی افزود: این فیلم اولین فیلم انیمیشن سینمایی ایران نیست ولی برای اولین بار است که به غیر از صدا از چهره بازیگران مطرح نیز برای یک انیمیشن سینمایی کاراکتر ساخته شده است. عظیمی ادامه داد: از تکنیک های مختلفی برای جان بخشی کاراکترهای فیلم استفاده شده است، یک تیم قدرتمند از هنرمندان تئاتر به سرپرستی "سیروس کهوری نژاد" تمام پلان های فیلم را در فضایی رئال بازی کردند و در حقیقت تایمینگ حرکات کاراکترهای فیلم بر اساس بازی آن ها شکل گرفته است.

فیلمنامه "تهران 1500" را امیر مسعود علمداری و بهرام عظیمی با مشاوره محمد رحمانیان، پیمان معادی حبیب رضایی و رضا رفیع نوشته‌اند. فیلم در ژانر کمدی است و داستان آن درباره گذشته و حال پیرمردی 160 ساله به‌نام اکبرآقا (مهران مدیری) است و زمان داستان 15 روز قبل از تحویل سال 1500 هجری شمسی است. در سال 1500 ربات‌ها در کنار مردم زندگی می‌کنند و آدم‌های پولدار می‌توانند با امکانات پیشرفته پزشکی تا 160 سال زندگی کنند


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

 

 

ادامه مطلب...

90/11/18
2:42 صبح

مبارزات هدفمند گلشیفته

بدست عبدالله در دسته مبارزات هدفمند گل‌شیفته

عن‌قریب می‌باشد که مانیفیست مبارزاتی گلشیفته منتشر و خط مشی مبارزاتی ایشان در اختیار همه علاقه‌مندان قرار بگیرد.

این روزها خیلی دارند گل‌شیفته فراهانی را تحت فشار قرار داده و او را شماتت می‌کنند که چرا با آن وضعِ … جلوی دوربین قرار گرفتی؟! یک عده هم از آن طرفِ آب، در نقش وکیل مدافع و توجیه‌کننده وارد عمل شده و می‌کوشند تا اثبات کنند که وی اصلاً کار بدی نکرده است و هر کسی در هر کجای عالم (دور از جون شما) هر غلطی که دلش خواست، می‌تواند انجام دهد! اصلاً هرکسی اختیار اموال خودش را دارد!!! کلماتی مثل حریم خصوصی و مبارزه هم نیده می‌شود که احتمالاً خود گویندگان هم مورد مصرفش را درست و حسابی نمی‌دانند.

حالا در این گیر و دار، یک عده معتقدند که آدم‌های هنرنشناس در همه جای دنیا حضور مستمر داشته و در مملکت ما هم که البته بیشتر از هر جای دیگری از این قبیل آدمی‌زادها را می‌توانیم بیابیم و صد البته حسود(خصوصاً از نوع مزاحم) هم که تا دلتان بخواهد زیاد داریم.

از یک سوی دیگر (یعنی دقیقاً از آن سو) بعضی‌های دیگر هم هستند که می‌گویند:

حاکمیت نمی‌گذارد افراد مستعدی مثل گلشیفته فراهانی به کمال مطلوب خود رسیده و هنرشان را در معرض دید منتقدان و سایر هنرمندان و صدالبته مخاطبان عام و خاص داخلی و خارجی قرار دهند. (امان از این همه بی‌انصافی که چه استعدادهایی را کور کرده است) اصلاً اگر همین تنگ‌نظری‌ها نبود، گلشیفته مرض نداشت که از مملکت در برود و فرار مغزها کند!

بگذریم… اخباری که از کانال‌های یواشکی به آشپزخانه نمک‌نیوز رسیده و بی‌شک قرین به صحت است و مو هم لای درزش نمی‌رود، حاکی از هدفمند شدن مبارزات سرکار خانم گل‌شیفته است!

منابع موثقی که اصلاً اسم و فامیل نداشتند تا بشود نامشان را افشا کرد، اعتقاد دارند: ایشان به دنبال استقبال گسترده‌ای که از هنرنمایی اخیرش شد و بساط بَه‌بَه و چه‌چه که در گوشه و کنار برایش راه‌اندازی گردید و کف و سوتی که جماعت هنرنشناس و مدعی فهم و شعور خارج‌نشین به افتخارش زدند و کشیدند، قصد دارد یک مانیفیستی از خودش در کند تا نشان دهد که نه از اکبر گاف چیزی کم دارد و نه از بقیه روشنفکران ساکن در آمریکا و اروپا.

گویا مانیفیست مبارزاتی گلشیفته این مژده را می‌دهد که قرار است وی تا آخر عمر پربار خویش، همینجوری هِی مبارزه کند و هِی برود جلوی دوربین‌های فیلمبرداری و عکسبرداری و هِی مزد زحمات خود را بگیرد و خرج و کند و باز دوباره برود سراغ مبارزه و جلوی دوربین و …! یعنی اینقدر قصد دارد مبارزه کند و روزی حلال در بیاورد تا بترکد چشم هر چی حسود است!

خلاصه بدانید و آگاه باشید، عن‌قریب می‌باشد که مانیفیست مبارزاتی گلشیفته منتشر و خط مشی مبارزاتی ایشان در اختیار همه علاقه‌مندان قرار بگیرد.


90/11/18
2:33 صبح

بحث بر سر یک عدد ماچ

بدست عبدالله در دسته بحث بر سر یک عدد ماچ

چغندرجان/چند روز قبل یک تصویری از یک خانم بازیگر ایرانی منتشر شد که رفته بود خارج از کشور و هنگام دریافت جایزه، مورد محبت یک مرد اجنبی قرار گرفته و اتفاقاً کلی هم ذوق زده شد.

آریا

کمتر اتفاق می‌افتد که بحث بر سر یک عدد ماچ، تا این حد خبرساز شود. خب اتفاق خاصی که نیفتاده! هر چه بوده، به قول بعضی از حضرات سیاستمدار، مربوط به حریم شخصی خود اشخاص می‌شده و ربطی به کسی نداشته است!

حالا شما فکر می‌کنید بزرگان در این مورد چه نظری دارند؟ عرض می‌شود خدمتتان که قاعدتاً بزرگان معتقدند:

همون آقاهه که گفت گشت ارشاد بده، کار فرهنگی خوبه:

به نظر من این کارا خیلی بده! بهتره نکنیم این کارها رو خصوصاً که الان یه بیداری انسانی تو منطقه رخ داده و دولت هم تقصیری نداره در بی‌سامانی بازار سکه و ارز.

آقای مهندس انحراف‌زاده کوروش‌نشان:

چون روح الهی رو میشه توی عکس‌های بعضی بازیگرها دید، لذا باید در حرکت این خانم محترم کمی دقت کنیم شاید یه چیزی توش بود! حالا روح نباشه، جن که حتماً هست! نیست؟!

یک شهردارِ سردارِ دکترِ خلبان، که دوست ندارد رییس جمهور شود:

وقتی دولت سهم خودش را از یارانه حمل و نقل تهران نداده و شهرداری فقط حدود 100 تا سایت و نشریه با یک عدد شبکه رادیویی برای انعکاس خدمات خالصانه خودش دارد و تونل توحید افتتاح شده و بی‌آرتی هم… راستی شما سوالت چی بود؟

اون خانوم بازیگر که اخیراً عکس‌های خاک بر سری گرفت:

ای بابا! چرا به این بیچاره گیر می‌دین؟ اینکه حین ارتکاب عمل، لباس تنش بود!

شیخ بی‌سواد معروف به نفر پنجم انتخابات88:

ببخشید من چقدر وقت دارم؟ خوب ننه‌جون خدابیامرز من هم خبر داشت که روحیه هنرمندا لطیف است. خب این بنده خدا شاید احتیاج به محبت داشته!

کاندیدای نمایندگی مجلس از جبهه متفق پایه‌گرایان:

ایشون گرچه تو زمان‌های حساس ساکت بوده اما اگر تمایل به فتنه نداشته باشن، مشکلی نداره!

کاندیدای نمایندگی مجلس از جبهه‌ای که در جبهه متفق پایه‌گرایان جا نشد:

کاندیدای نمایندگی مجلس از جبهه ماندگاری:

ما یک جزوه‌ای منتشر کردیم که محتویاتش باعث شد زمین و زمان معترض شوند، حالا وسط این بگیروببند به ما چه کی به کی ماچ داده؟!

یک بانوی قرآن‌پژوه و روشنفکر، کاشف نظریه داماد لرستان:

بنده خودم در یک فیلم تبلیغاتی با ایشون بازی کردم و می‌دونم که این عمل در راستای آزادی بیان و حقوق زنان یک اثری داره عجیب!

شوهر غیرتمند بانوی فوق‌الذکر و خود داماد لرستان:

هر «چیز»ی که زنم بگه، من تأیید کرده و امیدوارم که این بازیگر خداجو! تسلیم صحنه‌آرایی‌های خطرناک نشده و کماکان به امور مربوط به ماچ و بوسه خواهد پرداخت.

کارگردان فیلم «جدایی سیمین از نادر»:

من به خارجی‌ها گفتم مردم ما صلح‌طلب هستند. حالا اگر این بازیگر بوسیده نمی‌شد یا من با اون خانوم خارجیه دست نمی‌دادم، کسی باورش نمی‌شد راست گفتم.

یک عدد سیب‌زمینی از قرار کیلویی … تومان:

یادش بخیر، یه زمانی تو کار سیب‌زمینی چقدر دست کم بود! ولی الان چی…؟ هِی روزگار…

نمک نیوز


90/11/18
12:42 صبح

پیشفروش پنت هوس 16میلیارد و 800 میلیونی

بدست عبدالله در دسته پیش‌فروش پنت هوس 16میلیارد و 800 میلیونی

گران‌قیمت‌ترین لیست مربوط به پیش‌فروش مسکن در تهران روز گذشته در سامانه مجازی معاملات ملک، به ثبت رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،گران‌قیمت‌ترین لیست مربوط به پیش‌فروش مسکن در تهران روز گذشته در سامانه مجازی معاملات ملک، به ثبت رسید.
براساس این گزارش،این لیست شامل یک پنت‌هاوس 840 مترمربعی در محله زعفرانیه است که سازنده آن هر مترمربع این ملک را 20 میلیون تومان تعیین قیمت کرده است واین پنت‌هاوس در طبقه 14 ساختمانی واقع شده که در حال‌حاضر ساخت آن به مرحله سقف‌زنی طبقه 15 رسیده است و سازنده در جزئیات لیست اعلام کرده است که پنت‌هاوس 20 ماه دیگر آماده تحویل خواهد بود.
لازم بذکر است:جزئیات نحوه پیش‌فروش این پنت‌هاوس که در سایت ایران‌فایل درج شده، نشان می‌دهد در این ملک 4 اتاق خواب به همراه استخر و سونا و جکوزی وجود دارد ..
همچنین در لیست مربوط به پیش‌فروش این واحد مسکونی قید شده است: قیمت مترمربعی 20 میلیون تومان به عنوان «قیمت‌نهایی» است.
همچنین بنابراین گزارش،قیمت کل فروش گرانترین پنت‌هاوس در مرحله پیش‌فروش 16 میلیارد و 800 میلیون تومان تعیین شده است که بنگاه فروشنده این ملک، چنانچه به نرخ مصوب اتحادیه املاک عمل کند و حداکثر یک‌درصد بابت پورسانت انجام معامله از طرفین خریدار و فروشنده پنت‌هاوس دریافت کند، حدود 150 میلیون تومان از فروش این ملک، دستمزد به دست خواهد آورد.
براساس این گزارش،سطح قیمت‌های پیشنهادی برای پیش‌فروش مسکن در سامانه ایران‌فایل نشان می‌دهد: اغلب واحدهای مسکونی متراژ متوسط مترمربعی بین 2 میلیون تا 2 میلیون و 500 هزار تومان از سوی سازنده‌ها به بازار عرضه می‌شود.

همچنین زمان تحویل واحدها نیز اغلب بین 5 تا 10 ماه آینده، اعلام شده است


90/11/18
12:39 صبح

آغاز کمکهای مردمی و دولتی به \مائده\

بدست عبدالله در دسته آغاز کمکهای مردمی و دولتی به "مائده"

از لحظات ابتدایی انتشار رنجنامه زندگی دختر هفت ساله سیرجانی سیل تلفنها و کمکهای مردمی از داخل و خارج از کشور برای درمان بیماری مائده آغاز شد و نور امیدی را در قلب کوچک و رنجیده وی روشن کرد.

به گزارش مهر، داستان زندگی مائده کوچک دختر بچه ای که باید در اوج شادی و هیجان باشد اما به دلیل بیماری مادرزادیش از ابتدای تولد با رنج و درد دست و پنجه نرم کرده است و همنشین سرمای یخچال شده است یکی از تلخ ترین حکایتهایی بود که تاکنون برای بسیاری از هموطنان بازگو شده است.

قلب مائده کوچک که تنها با نیمی از توان خود می تپد در حالیکه هفت سال قبل از او قطع امید شده بود و بسیاری از پزشکان از مرگ زودهنگامش خبر داده بودند همچنان با امید می تپد.

مائده آروزی هشت سالگیش را دارد

امروز دختر کوچک در سن هفت سالگی تنها 13 کیلو وزن دارد و در کنار بیماری قلبی و ریوی شدید آرزوی بهتر زیستن در کنار خانواده اش را دارد، مائده ای که به دلیل مشکلات مالی خانواده بجای قرار گرفتن تحت درمانهای تخصصی تنها امید را جایگزین آنژوگرافی کرده است و در یخچال درد خود را تسکین می دهد.

اما پس از انتشار گزارش بیماریش در خبرگزاری مهر و تماسهای مکرر مردمی برای کمک و هم دردی با مائده، نور امیدی در چشمانش روشن شده است.

حداقل اینکه دیگر مائده نوبت آنژیوگرافی قلبش را روز به روز عقب نمی اندازد و توان انجام درمان ابتدایی را دارد.

هموطنان مهربان از شهرهای مختلف کشور و حتی از خارج از کشور در حال جمع آوری هزینه عمل مائده هستند تا که شاید بتوانند گوشه ای از هزینه بیماری مائده را تامین کنند و دختر بیمار را از مرگ حتمی برهانند.

هموطنان ساکن چین، کارمندان یک اداره در یکی از شهرهای دور افتاده، معلمهای یک روستای محروم و پیرزنی تنها که این روزهای خود را هم درد مائده می داند تنها گوشه ای از افرادی هستند که در صدد کمک به مائده هستند.

اما مهمترین نیاز مائده در شرایط کنونی درمان قطعی بیماری قلبی و ریوی است تا دیگر از شدت حرارت بدنش به سرمای یخچال پناه نبرد و آرزویش سرد شدن هوا و بارش برف نباشد.

لزوم همراهی انجمنهای تخصصی قلب

در حالیکه بسیاری از پزشکان به دلیل بی پولی خانواده مائده جدیتی در درمان این بیمار کوچک نشان دادند اما مائده و خانواده اش از پیگیری درمان دست نکشیده اند و آخرین روزنه های امید را دنبال می کنند.

درمان بیماری مائده نیازمند ورود انجمنهای تخصصی قلب ایران و حمایت پزشکان و مراکز تخصصی قلب داخل و خارج از کشور است تا نشان دهند در جامعه پزشکی کمتر افرادی پیدا می شوند که درمان دختر بچه ای بیمار را منوط به مادیات کنند.

سکوت دستگاههای حمایتی استان!/ برای درمان مائده همه یکی شویم

اما نکته عجیب در خصوص درمان مائده سکوت سنگین دستگاههای حمایتی و دولتی در داخل استان است و این درحالی است که از لحظه انتشار این گزارش مسئولان مختلف دولتی از دیگر شهرها و مردم از تهران، تبریز، بندرعباس، اهواز، چین، آلمان، امارات و .... از طریق تماس تلفنی و ای میل از مائده دلجویی کرده اند و هر کس در حد توان خود قول همراهی برای درمان مائده را داده است.

با این وجود تا این لحظه هیچ یک از مسئولان استان کرمان عکس العملی در راستای حل مشکل این دختر بچه بیمار نشان نداده اند و امیدواریم در این زمینه نیز به زودی خبرهای خوبی برای مائده داشته باشیم.

اما آنچه که مسلم است این است که باید برای درمان مائده یکی شویم و شرایط لازم را برای درمان این دختر هفت ساله فراهم کنیم.

با توجه به درخواستهای مکرر هموطنان در خصوص امکان کمک رسانی به منظور درمان مائده شماره حساب

0328016893005بانک ملی به نام احمد قاسمی پدر مانده از سوی خانواده وی اعلام شده است و امیدواریم با ادامه کمکهای مردمی بتوانیم به زودی شاهد عمل مائده و رهایی همیشگی وی از بیماری باشیم تا که شاید روزی صدای خنده مائده هم در خانه اش بپیچد و بتواند در کنار هم شاگردیهایش در کلاس درس بنشیند.


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >