مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

بهمن 90 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/11/16
6:30 عصر

دانشجو: هاشمی حاضر به امضای حکم من نیست

بدست عبدالله در دسته دانشجو: هاشمی حاضر به امضای حکم من نیست

براساس شنیده ها هاشمی رفسنجانی حاضر به امضای حکم ریاست جدید دانشگاه آزاد نیست.

فرهاد دانشجو رئیس پیشنهادی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: گویا شایعه مانع ایجاد کردن هاشمی رفسنجانی در امضا حکم من هم اکنون به واقعیت تبدیل شده است.

وی افزود: تیمی به شورای انقلاب فرهنگی فرستاده شد و گویا دکتر احمدی و مخبر دزفولی این ابلاغیه را امضا کردند اما هاشمی رفسنجانی امضا نکرده است و قرار است که دوباره تیمی برای راضی کردن آیت ا..هاشمی رفسنجانی برای امضای حکم ریاست جدید دانشگاه آزاد فرستاده شود.

** کاندیدای هاشمی رفسنجانی دکتر میرزاده است

وی در خصوص تشکیل جلسه برای امضای حکم ریاست جدید دانشگاه آزاد گفت: نهایتا تا قبل از روز سه شنبه جلسه ای مبنی بر امضای حکم ریاست دانشگاه آزاد تشکیل می شود اما با توجه به تاخیر ات صورت گرفته قرار بر این شده که این جلسه بعداز سه شنبه تشکیل و به نتیجه نهایی برسد.

وی خاطر نشان کرد: کاندیدای آیت الله هاشمی رفسنجانی دکتر میرزاده است که به همه خبرگزاری ها در این خصوص اطلاع رسانی صورت گرفته است.


90/11/14
11:52 عصر

سید علی خمینی

بدست عبدالله در دسته سید علی خمینی

سید علی خمینی کیست،امام خمینی درباره ایشان چه فرموده اند ؟ + تصاویر

سید علی خمینی کیست،امام خمینی درباره ایشان چه فرموده اند ؟ + تصاویر

سید علی خمینی کیست،امام خمینی درباره ایشان چه فرموده اند ؟ + تصاویر

سید علی خمینی کیست،امام خمینی درباره ایشان چه فرموده اند ؟ + تصاویر


90/11/11
3:25 عصر

روحانی اتریشی:نظام اسلامی آلترناتیو نظامهای غربی

بدست عبدالله در دسته روحانی اتریشی:نظام اسلامی آلترناتیو نظام‌های غربی

روحانی اتریشی:نظام اسلامی آلترناتیو نظام‌های غربی

پایگاه 598- همزمان با حضور بیش از هزار جوان نخبه جوان از کشورهای اسلامی در تهران و برگزاری اجلاس جهانی جوانان و بیداری اسلامی در جمهوری اسلامی ایران و همچنین موفقیت های چشمگیر معتضان به نظام های استبدادی در کشورهای اسلامی و حتی غربی، هشتمین پیش نشست چهاردهمین جشنواره بین المللی شیخ طوسی با عنوان "بررسی تحولات اخیر در جهان و دنیای اسلام" در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم توسط پژوهشگاه بین المللی المصطفی وابسته به جامعه المصطفی العالمیه، با حضور اندیشمندانی از کشورهای مختلف جهان برگزار شد، در این نشست به تحلیل و تبیین تحولات سیاسی در کشورهای اسلامی و همچنین اروپائی و غربی پرداخته شد.

پایگاه 598 در ادامه بخشی از سخنان سه سخنران خارجی این نشست حجج اسلام "اریش والدمن" محقق و پژوهشگر دینی اتریشی، "سامر عبید"، از محققان و اندیشمندان سوریه و "سید مجید المشعل" محقق و اندیشمند بحرینی را تقدیم خوانندگان محترم می نماید:

اندیشمند اتریشی: نظام حکومتی اسلامی آلترناتیو نظام‌های حکومتی غربی

حجت الاسلام و المسلمین "اریش والدمن" محقق و پژوهشگر دینی اتریشی، به تحولات سیاسی در کشورهای غربی به خصوص جنبش تسخیر وال استریت اشاره کرد و اظهار داشت: جنبش تسخیر وال استریت، بیداری در مقابل ناعدالتی در آمریکا است. دنیای غرب، تنها راه نجات از این چالش را، جنگ افروزی در جهان و متعاقب آن فروش اسلحه‌های خود می‌داند تا بخشی از بحران اقتصادی خود را جبران کنند، اما این تفکر آن‌ها اشتباه است؛ زیرا امروز شاهد متلاشی شدن سیستم حکومت‌های غربی از درون هستیم.

اریش والدمن محقق و اندیشمند اتریشی یادآور شد: بحران امروز کشوری چون آمریکا، پیامی را به کسانی منتقل می‌کند که سال‌ها پیش آرزوی حکومتی شبه حکومت‌های غربی را داشتند؛ این افراد گرچه تا دیروز این تفکرات را داشتند، اما امروز با تحولات کشورهای غربی و به ویژه آمریکا و با پیام محکمی که از مردم به پا خاسته آمریکا دریافت کرده اند، از مواضع خود عقب نشینی کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: چالش اقتصادی در دنیای غرب و به ویژه کشوری چون آمریکا، پیام‌های مختلفی دارد و از جمله مهمترین آن‌ها این است آن‌هایی که تا دیروز ادعای حکومت جهانی و پیاده کردن حقوق بشر و آزادی در کشورها را داشتند، امروز در اداره مملکت خود و راضی کردن مردم و احترام به حقوق بشر درمانده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین "اریش والدمن" افزود: برخی از نظام‌های حکومتی غربی و به ویژه آمریکا، اقتصاد کشور خود را ویران کرده و موجب نارضایتی عمومی را فراهم کردند و به همین دلیل قطعا این نظام‌ها سقوط خواهد کرد. تنها نظامی که می‌تواند شقی دیگر برای نظام‌های غربی باشد، نظام حکومتی مبتنی بر اسلام است؛ این امر نکته ای است که حتی اندیشمندان سیاسی و اجتماعی غرب هم به آن اعتراف دارند.

این محقق و پژوهشگر دینی اتریشی در پایان سخنانش گفت: تحولات کشورهای مختلف جهان و کشورهای اسلامی، فاقد یک رهبری است که در میان همه آن‌ها شکوفا باشد؛ البته مردم به پاخاسته در کشورهای مختلف در یک مسئله همسو و متحد هستند و آن مطالبه عدالت واقعی است؛ نکته ای که می‌تواند مقدمه آشکار ظهور امام دوازدهم شیعیان، باشد. امروز همه مردم جهان یک صدا خواهان عدالت هستند و انشاالله ظهور منجی عالم بشریت، امام زمان(عج) برای برقراری صلح و عدالت در جهان نزدیک باشد.

 
حجت الاسلام سامر عبید: جوان‌ها، اسلامی می‌خواهند که عقل‌های شان را سیراب کند

حجت الاسلام سامر عبید از محققان و اندیشمندان اهل کشور سوریه اظهار داشت: بیداری اسلامی با حرکت امام خمینی(ره) و ادامه دادن این راه توسط حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین به بسیاری از کشورها سرایت کرد. اکنون بیداری اسلامی با شعار ا... اکبر مردم کشورهای مسلمان، بساط مستکبران را بر می‌چیند و رفته رفته مستبدی و دست نشانده مستکبری نخواهد ماند.


روحانی سوری، با اشاره به آسیب‌هایی که انقلاب‌های برگرفته از بیداری اسلامی ملت‌ها را تهدید می‌کند، گفت: مردم به پاخاسته در کشورهای اسلامی باید هوشیار باشند؛ زیرا سارقان، همواره در کمین نشسته اند تا از غفلت این ملت‌ها استفاده و انقلاب آن‌ها را مصادره یا به انحراف بکشانند.

وی ادامه داد: از دیگر دسیسه‌های برخی کشورهای غربی و آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد تفرقه در میان ملت‌های کشورهای مختلف است؛ به همین دلیل همگان باید هوشیار باشیم زیرا همین تفرقه میان یک ملت به پاخواسته برای احیای اسلام و ارزش‌های اسلامی می‌تواند همانند سرطان در این حرکت بزرگ ملت‌های مسلمان باشد. و در شرایط فعلی، باید اولویت اصلی ملت‌های مسلمان، دوری از تفرقه و تأکید بر وحدت اسلامی باشد.

حجت الاسلام سامر عبید با تأکید بر این که باید اتحاد میان کشورهای اسلامی را به هر صورت ممکن حفظ کنیم، ابراز داشت: متأسفم که اولین کسی که بعد از پیروزی بیداری اسلامی مردم تونس و سرنگونی "بن علی"، به تونس آمد، سارکوزی رئیس جمهور فرانسه بود، حال آن که باید حاکمان کشورهای اسلامی به این کشور می‌رفتند.

محقق و روحانی اهل سوریه در پایان با بیان این که رفته رفته کشورهای اسلامی به تعریف جدیدی از اسلام می‌رسند، گفت: جوان‌ها، اسلامی می‌خواهند که عقل‌های شان را سیراب کند.

روحانی بحرینی: شیخ احمد عیسی مشروعیت خاصی به اعتراضات مردم می دهد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجید المشعل با بیان این که برای بررسی تحولات کشور بحرین در یک سال گذشته باید قدری به تاریخ این کشور رجوع کنیم، اظهار داشت: 230 سال قبل، آل خلیفه که یک قبیله هجوم‌گر بود به عنوان اشغالگری و با کمک برخی از حکومت های عربی وارد بحرین شدند اما جالب این جا بود که همیشه در امن و امان زندگی می کردند.

این محقق و اندیشمند بحرینی گفت: در اثر اقدامات ددمنشانه آل خلیفه بود که اعتراضات شروع شد تا این که انقلاب‌های منطقه به وقوع پیوست و موج بیداری اسلامی به بحرین هم رسید و سبب شد که نارضایتی هایی را که مردم در طول سال ها در سینه داشتند، به یکباره بیرون بریزند.حکومت ظالم آل خلیفه تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین که خواهان عدالت و روی کارآمدن دولتی انتخابی هستند را هم تحمل نمی‌کند.

روحانی مبارز بحرینی افزود: در روزهای آتی سالگرد شروع بیداری اسلامی در بحرین را جشن می گیریم و هم اکنون بسیاری از جوانان و مردم بحرین از طریق شبکه های اجتماعی چون فیس بوک و توییتر مردم را به حضور در این جشن و جنبش اعتراضی علیه حکومت آل خلیفه تشویق می کنند.

وی خاطرنشان کرد: حرکت مردم بحرین همانند حرکت دیگر کشورهای اسلامی است، اما دولتمردان غربی اصرار دارند که وانمود کنند ایران در امور بحرین دخالت می کند، حال آن که بحرینی‌ها معتقدند جمهوری اسلامی ایران از حق و از مظلومان حمایت می کند.

این محقق و اندیشمند بحرینی افزود: بعد از ناکامی های پیاپی غرب و آمریکا در متوقف کردن حرکت مردم بحرین، بحث قومیت ها را مطرح کرده و این طور عنوان کردند که حرکت مردم بحرین یک حرکت صرفا شیعی است تا یک جنگ مذهبی و داخلی میان مردم در بحرین ایجاد کنند، حال آن که این طور نیست و این تیر هم به سنگ می خورد.

مجید المشعل در ادامه گفت: آل خلیفه در پی سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز مردم مظلوم بحرین، 38 مسجد را نیز ویران کرد که نشان از مخالفت آن ها با اسلام و مذهب تشیع می کند و این امری است که مردم بحرین آن را بر نمی تابند؛ به همین جهت مردم بحرین تصمیم دارند تا با اراده ای قوی تر، این راه تا سرنگونی آن ادامه دهند؛ هر چند ادامه این راه با فدا شدن شهدای دیگری همراه باشد؛ زیرا می خواهند به سعادت و خوشبختی برسند.

حجت الاسلام سید مجید المشعل در بخش پایان سخنان خود به نقش علما در قیام مردم بحرین اشاره کرد و گفت: علما گرچه پیشگام حرکت اعتراضی مردم بحرین علیه حکومت آل خلیفه هستند، اما در ابتدا می خواستند به صورت مستقیم وارد این جریانات اعتراضی نشوند تا مبادا این شائبه پیش بیاید که این حرکت، یک حرکت صرفا شیعی است؛ اما آنان با تمام توان به دفاع از حقوق مردم پرداخته و در صحنه های اعتراضی علیه حکومت آل خلیفه نیز حضور پیدا کردند. رهبری شیخ احمد عیسی در جریانات اعتراضی مردم بحرین، مشروعیت خاصی به حرکات سیاسی مردم می دهد و علاوه بر آن خطبه های نمازجمعه هر هفته این عالم دینی نیروی جدیدی را به مردم برای اعتراض به این حکومت ظالم تزریق می کند.


دکتر مسیلین: تحولات تونس به معنای واقعی کلمه بیداری اسلامی بود

دکتر "سیدزهیر مسیلین"، محقق و اندیشمند اهل کشور تونس با اشاره به تحولات تونس و علل و عوامل آن، اظهار داشت:  تتک حزبی بودن، بی کاری جوانان، در اختیار داشتن منابع قدرت و ثروت توسط بن علی و خانواده اش و همچنین ترویج فحشا و رسمی کردن آن در تونس از جمله اقدامات حکومت تونس در زمان "بن علی" بود که رفته رفته زمینه اعتراض مردم مسلمان بر علیه حکومت را فراهم می‌کرد. مخالفین "بن علی" و حکومت او هم در سال‌های پیش همواره در محرومیت و عذاب بودند و این چیزی نبود که بتواند رضایت مندی مخالفین را ایجاد کند.


این محقق و اندیشمند دینی تونسی در ادامه ارزیابی وضعیت کشور تونس در زمان حکومت "بن علی" و عللی که باعث اعتراضات مردمی و در نهایت سرنگونی او شد، گفت: در زمان حکومت "بن علی"، در نمازهای جمعه مدام تبلیغ "بن علی" و حکومت او بود و دائم گفته می‌شد که "بن علی" چه کرد. در نتیجه اقدامات حکومت "بن علی" و از طرفی بی توجهی به خواست‌های مردم، احساس حقارت در ملت تونس رو به گسترش بود و این همان نکته ای بود که آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران به آن تأکید داشتند.

دکتر "سیدزهیر مسیلین"، با بیان این که در قیام مردم تونس همه مردم با هم بر علیه حکومت و حزب حاکم بودند، گفت: "بن علی" شخصیتی بود که غرور او زبانزد همگان بود، اما وقتی مخالفت جدی مردم را دید به التماس از ملت پرداخت. تحول در کشور تونس به معنای واقعی کلمه بیداری اسلامی بود. انتخابات اخیر تونس به وضوح نشان داد، ملت این کشور خواهان اسلام و پیاده شدن احکام اسلامی هستند.


90/11/11
3:24 عصر

وزیر خارجه سابق اسرائیل؛ رهبر افتخاری جنبش سبز

بدست عبدالله در دسته وزیر خارجه سابق اسرائیل؛ رهبر افتخاری جنبش سبز

وزیر خارجه سابق اسرائیل؛ رهبر افتخاری جنبش سبز + عکس

در حالی‌که سال گذشته به‌دنبال قطع ارتباطات موسوی و کروبی به‌عنوان سران داخلی فتنه و حلقه‌ی وصل جریان داخلی و خارجی، این احتمال از سوی ناظران امنیتی کشور مطرح می‌شد که به‌تدریج لایه‌های خارجی فتنه ناچار به بیرون آمدن بیشتر از سایه خواهند شد، یکی از جدیدترین این نمونه‌ها چند روز پیش از سوی یک روزنامه صهیونیستی رونمایی شد.

به گزارش رجانیوز، روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" از دیدار "امیرعباس فخرآور" از اعضای فعال در طیف دانشجویی رادیکال علامه و همکار فعلی تلویزیون دولتی امریکا VOA با "زیپی لیونی" وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

در این دیدار، فخرآور با اعلام خوشحالی از حضور در سرزمین‌های اشغالی، تنها دموکراسی موجود در منطقه را از آن اسرائیل دانست. لیونی هم با ابراز صمیمیت فوق‌العاده با این فعال ضد انقلاب که علاقه‌ی ویژه‎ای به عکس یادگاری انداختن با مقام‌های امریکایی و اسرائیلی و آبروریزی برای هم‌طیف‌های خود دارد، از علاقه خاصش به فعالان مخالف جمهوری اسلامی ایران خبر داد و خواستار برقراری ارتباط گسترده با این طیف شد.

اما آنچه که موجب شد تا توجه رسانه‌های خبری جهان به این دیدار جلب شود، اهدای لقب رهبر افتخاری جنبش سبز به جنایت‌کاری بود که در جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی با نیروهای مقاومت حزب‌الله لبنان، دست به کشتار گسترده و بی‌سابقه کودکان و زنان در منطقه "قانا" زد و این جنایت تاریخی را یک اقدام دفاعی مناسب در برابر تروریست‌ها نامید!

دستبند سبز و لقب رهبر افتخاری جنبش سبز درحالی بر دست زیپی لیونی بسته می‌شود که خون کودکان مظلوم فلسطینی و لبنانی کماکان از دستان او پاک نشده است. شاید اکنون بهتر بتوان اقدامات و مواضع جریان برانداز و جنبش سبز در سال 88 را درک کرد؛ از "نه غزه نه لبنان" تا خط زدن شعار "مرگ بر اسرائیل"

"نه غزه نه لبنان" چقدر برای رژیم اسرائیل آب خورده است؟

"نه غزه؛ نه لبنان؛ جانم فدای ایران" این شعاری بود که دو سال گذشته در روز جهانی قدس توسط طیف حامی فتنه در خیابان کریمخان سر داده شد؛ افرادی که به‌دلیل حضور پرشور و گسترده مردم در مسیر همیشگی راهپیمایی یعنی خیابان انقلاب به میدان هفت تیر رفته بودند تا بلکه آنجا بتوانند فارغ از اعتراض مردم، دست به ساختارشکنی بزنند. اگرچه مردم در روز قدس 88 هم مانند هر سال، شعارهای خود را متوجه رژیم صهیونیستی و بزرگ‌ترین پشتیبان و حامی آن کرده بودند اما رسانه‌های غربی و مخالف جمهوری اسلامی ایران ترجیح دادند تا به جای پوشش شعارهای مردم، به تبلیغ شعارهای همین جماعت بدهند و آنان را نماینده مردم ایران معرفی کنند.

اصلی‌ترین شعاری که توسط این افراد سر داده شد، چیزی بود که صراحتا برخلاف آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و فلسفه روز جهانی قدس بود؛ شعاری که چند روز پیش از روز جهانی قدس توسط سایت رسمی وزارت امور خارجه اسرائیل توصیه شد و تلویزیون دولتی امریکا هم از تحقق آن در روز موعود خبر داد. اگرچه اندک بودن افرادی که این شعار را سر دادند و واکنش مردم نسبت به این اقدام ساختارشکنانه موجب شد تا سران این جریان هم متوجه اشتباه تاکتیکی خود در عریان کردن مواضع پنهان و ضدانقلابی خود شوند اما چند ماه بعد، مساله‌ای از سوی رسانه‌های معتبر بین‌المللی مطرح شد که حاکی از شواهد جدید بود.

سال گذشته شبکه تلویزیونی «الجزیره» اسناد همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی برای تضعیف جنبش حماس را به وسیله حمایت و هدایت آشوبگران ایرانی افشا کرد. این اسناد نشان می‌دهند که "صائب عریقات" مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین در گفت‌وگو با "جمیز جونز" مشاور امنیت ملی امریکا در دوازدهم اکتبر سال 2009 (مهر 88) تصریح کرده است: «محمود عباس برای همراه کردن جریانی در ایران که حامی سازش با اسرائیل بودند، یک تاجر فلسطینی را راضی کرد تا 50 میلیون دلار برای راه اندازی یک شبکه رادیویی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران یعنی میرحسین موسوی پرداخت کند.»

افشای این سند در حالی صورت گرفت که "آیت‌الله جنتی" دبیر شورای نگهبان نیز مرداد ماه سال گذشته در خطبه‌های نمازجمعه تهران خبر داد سران فتنه یک میلیارد دلار با واسطه برخی کشورهای عربی به‌ویژه عربستان سعودی برای براندازی نظام دریافت کرده‌اند.


90/11/11
3:21 عصر

شعلههای عشق به ولایت فقیه را در دلهای پاک جوانان بیداری اسلامی ب

بدست عبدالله در دسته شعله‌های عشق به ولایت فقیه را در دل‌های پاک جوانان بیداری اسلامی

نامه 47 انجمن اسلامی دانشجویان به رهبر معظم انقلاب؛
شعله‌های عشق به ولایت فقیه را در دل‌های پاک جوانان بیداری اسلامی به نظاره نشستیم

47 انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه های کشور خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: تک تک ما جوانان و دانشجویان ایران اسلامی، خود را در لابلای آن جوانان نورانی که در محضرتان از زلال ولایت سیراب شدند دیدیم و اشک های شوق مان همچون آن برادران و خواهران مومن، بر دیدگانمان جاری گشت.

 به گزارش رجانیوز، در پی دیدار صدها نفر از جوانان 73 کشور جهان از جمله جوانان مصر، تونس، لیبی، لبنان، یمن، بحرین و فلسطین با رهبر معظم انقلاب در صبح روز گذشته(دوشنبه)، دانشجویان عضو 47 انجمن اسلامی دانشجویان در نامه ای سرگشاده خطاب به رهبر انقلاب تجدید بیعت کردند.
 
متن این نامه به شرح زیر است:
 
بسمه تعالی
 
نامه سرگشاده 47 انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه های کشور خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی
 
محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی
 
 
سلام علیکم؛
 
حضور با نشاط و شور انگیز جوانان و نخبگان دانشگاهی کشورهای اسلامی در کشور عزیزمان که تحت عنوان "جوانان بیداری اسلامی" نام گرفت، تجلی بخش عزت و اقتدار امت اسلامی در جهان امروز است.
 
اکنون در حالی که شبکه منفور صهیونیستی و امریکا و هم پیمانانش، تمام امکانات مالی، رسانه ای، امنیتی و نظامی خود را برای ریشه کن نمودن اسلام ناب محمدی (ص) بسیج نموده اند، این امواج خروشان بیداری اسلامی است که مرزهای جغرافیایی کشورهای مختلف دنیا – به ویژه کشورهای اسلامی- را در نوردیده و نوید بخش وعده نصرت و پیروزی الهی گشته است.
 
 
این کلام نورانی قرآن کریم و سنت خداوند است که:
 
یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ‏ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ‏
 
آنان مى‏خواهند نور خدا و ایمان به او را با دهان‏هاى خویش خاموش و منطق پرجاذبه و زیباى دین او را با تاریک‏اندیشى‏هاى خود تباه و بى‏اثر سازند... امّا سخت در اشتباهند. چرا که خدا آشکارسازنده و درخشان کننده بیان و کلام و روشنگر دین و آیین خویش است.
 
 
رهبر عزیز و فرزانه انقلاب؛
 
وقتی تصاویر ابراز احساسات و ارتباط صمیمی و بی پیرایه جوانان بیداری اسلامی با  حضرتعالی را مشاهده نمودیم، در حقیقت زبانه کشیدن شعله های گرم محبت و عشق به ولایت فقیه در دل های پاک جوانان مومن و انقلابی را به نظاره نشستیم و این همان مسئله ای است که دشمن را به رعب و وحشت انداخته است.
 
عمق نفوذ نرم افزاری و فکری گفتمان انقلاب اسلامی در جهان اسلام، همه سلاح ها و امکانات دشمن را به چالش کشیده و اقلیت ظالم و زورگوی حاکم بر منابع و ثروت های جهان را به عجز و یاوه گویی انداخته است.
 
 
ای رهبر و پیشوای ما؛
 
تک تک ما جوانان و دانشجویان ایران اسلامی، خود را در لابلای آن جوانان نورانی که در محضرتان از زلال ولایت سیراب شدند دیدیم و اشک های شوق مان همچون آن برادران و خواهران مومن، بر دیدگانمان جاری گشت.
 
اکنون در سی وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، با دیگر با مدد از ارواح طیبه شهداء و امام شهداء (ره) با حضرتعالی  که به حق میراث دار خون شهیدان و سلسله امامت و ولایت هستید، تجدید عهد و پیمان می نماییم و هم زبان با توده های امت اسلامی اعلام می داریم:
 
خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست
 
دانشجویان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم و فنون خرمشهر
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بوعلی سینا همدان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام
انجمن اسلامی دانشجویان مرکز آموزش عالی فنی کرمانشاه
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
انجمن اسلامی دانشجویان پردیس قم دانشگاه تهران
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه مازندران
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه نیمامحمودآباد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی اهواز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مهرگان محلات
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد
انجمن اسلامی دانشجویان مرکز آموزش عالی فنی امیرکبیر اراک
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم دریایی چابهار
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهیدچمران اهواز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه سیستان و‌ بلوچستان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل یاسوج
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور اصفهان
انجمن اسلامی دانشجویان  مستقل دانشگاه بیرجند
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز
انجمن اسلامی دانشجویان  مستقل دانشگاه محقق اردبیلی
انجمن اسلامی دانشجویان  دانشکده پرستاری رامسر
انجمن اسلامی دانشجویان  مستقل خوراسگان
انجمن اسلامی دانشجویان  مستقل کردستان
انجمن اسلامی دانشجویان  تربیت دبیر شهید رجایی

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >