مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

آبان 90 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/8/1
9:7 عصر

بالاگرفتن جنگ قدرت در اردوگاه اصلاح طلبان

بدست عبدالله در دسته بالاگرفتن جنگ قدرت در اردوگاه اصلاح طلبان

اصلاح طلبان برای بازگشت به عرصه قدرت با توجه به همه اشتباهاتی که در طول این سال ها انجام دادند نیازمند یک استراتژی و یک طرح خاص برای بازگشت بودند که در این میان طرح اصولگرایان مبنی بر تشکیل جبهه متحد با محوریت یکی از برجسته ترین نیروهای ریش سفید اصولگرا شاید بهترین و تنها راه برای اصلاح طلبان بود که در این میان نام گزینه های شاخص تر روی میز مذاکرات قرار گرفت . .

ادامه مطلب...

90/8/1
9:6 عصر

اینترنت کشور مختل است

بدست عبدالله در دسته اینترنت کشور مختل است

هم اکنون ایران در ردیف کشورهای ازبکستان، لیبی، بولیوی، نیجریه، اندونزی، نپال، هند و سوریه کم سرعت ترین اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فراهم کرده است . . .

ادامه مطلب...

90/8/1
9:3 عصر

استارت آتش بیاری هاشمی برای انتخابات

بدست عبدالله در دسته استارت آتش بیاری هاشمی برای انتخابات

بولتن نیوز : با نزدیک شدن به موعد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز رایزنی های انتخاباتی و تلاش نخبگان سیاسی برای به کرسی نشاندن کاندیداهای مورد نظر خود برخی از چهره های مهم سیاسی این روزها فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده اند که به یقین یکی از با نفوذ ترین آن ها اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است . گرچه دفتر هاشمی رفسنجانی تحرکات انتخاباتی وی را از اساس رد کرده است اما نوع برنامه ها و سخنرانی ها و فعالیت های هاشمی نشان دهنده موضوعی غیر از بیانیه دفتر وی است .

با نزدیک تر شدن به دوازدهم اسفندماه موعد نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طیف های اصلاح طلب که به دلیل عملکرد بسیار بد سردمدارانشان در انتخابات سال 88 از کم ترین محبوبیت سیاسی برخوردار هستند مترصد کوچکترین فرصتی برای بازیابی خود هستند تا بلکه بتوانند تعدادی نماینده را روانه مجلس شورای اسلامی کنند . در این میان شاید هیچ کس به مانند هاشمی رفسنجانی که در انتخابات 88 حامی جدی کاندیدای مورد حمایت آنان بود نتواند به عنوان مراد آن ها وارد عمل شده و راهکارهای پیش رو را برای آن ها تنظیم کند .

در این میان اما پس از انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری که هاشمی مجبور شد صندلی ریاست خود را به آیت الله مهدوی کنی تحویل دهد و سیاست گوشه نشینی را در پیش بگیرد ، رئیس فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام به اندازه ای که این روزها و در آستانه انتخابات فعال شده است فعال نبود . دیدارها و سفرها و اظهار نظر ها و تحرکات شدید سایت رسمی هاشمی رفسنجانی این روزها به شدت بوی انتخاباتی گرفته است که حتی بیانیه دفتر وی نیز نمی تواند سرپوشی بر این موضوع بگذارد

ادامه مطلب...

<   <<   6