مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

آبان 92 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/8/22
12:2 صبح

هدایتی: یکی از سرگروههای جامجهانی 2014 را به ایران میآورم

بدست عبدالله در دسته

حسین هدایتی

هدایتی: یکی از سرگروه‌های جام‌جهانی 2014 را به ایران می‌آورم

خبرگزاری تسنیم: مالک باشگاه استیل آذین گفت: یکی از سرگروه‌های جام جهانی 2014 را برای بازی دوستانه با تیم ملی به ایران خواهم آورد.

حسین هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: منتظر قرعه‌کشی جام جهانی 2014 که آذر ماه برگزار می‌شود هستم تا یکی از تیم‌های سرگروه این مسابقات که در گروه ایران قرار ندارند را برای بازی دوستانه با تیم ملی به تهران دعوت کنم.

وی ادامه داد: تیم ملی برای حضوری آبرومند در جام جهانی نیاز به برگزاری دیدارهای بزرگ دوستانه دارد و من برای موفقیت کشورم حاضرم هر کمکی که از دستم برمی‌آید انجام دهم. همانطور که پیش از این هم اعلام کرده بودم آمادگی این را دارم که تمام هزینه‌های بازی دوستانه ایران و اسپانیا را در صورت برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی بپردازم. 

مالک باشگاه استیل آذین عنوان کرد: برای من موفقیت همه رشته‌ها مهم است و به همین دلیل هم اگر کمکی هم به ووشوکاران انجام دادم به نمایندگی از مردم کشورمان و برای قدردانی از آنها بود. 

هدایتی افزود: هنگامی که دیدم مریم هاشمی ووشوکار کشورمان  و همچنین غلامحسین مظلومی بازیکن پیشین تیم ملی به دیدار مقام معظم رهبری رفتند خیلی خوشحال شدم چرا که این مورد نشان دهنده توجه ویژه رهبر فرزانه انقلاب به مقوله ورزش است و امیدوارم سایر ورزشکاران نیز با موفقیت‌های خود دل ایشان را شاد کنند.

وی در ادامه از دعوتش به مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی در امارات خبر داد و ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال ساحلی همانند جام جهانی در این مسابقات بدرخشد. 

مالک باشگاه استیل آذین با اشاره به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: آرزو می‌کنم عزاداری‌های مردم در این ایام مورد قبول واقع و مشکلات همه حل شود. در این مدت افراد زیادی به من مراجعه کردند و من هم تلاش کردم در حد امکان کمک‌حال آنها باشم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که همه مشکلات و گرفتاری‌های مردم برطرف شود.

انتهای پیام/


92/8/19
10:38 عصر

اشعار عاشورایی

بدست عبدالله در دسته

چون خونِ خدا، بیا مسلمان باشیم

یا حداقل، شبیه سلمان باشیم

مولا، سگ آستان نمی‌خواهد مَرد!

او کرده قیام، تا که «انسان» باشیم

2-

من خون خدا، شکوه بسم الله

گوینده‌ی «لا اِلهَ اِلا اللهَم»

در سینه اگر محبت من داری

ارباب مخوان مرا، که عبداللهم

3-

گفتی به من ارباب! خطا گفتی تو

شرمنده شدم ز دوست، تا گفتی تو

من بنده‌ام و مقام من جز این نیست

شرک است به بنده ای «خدا» گفتی تو

4-

غافل تو ز لا اله الا اللهی

هرگز به حریم «او» نداری راهی

در وادی شرک می‌روی، گمراهی

در عشق، اگر شدی حسین اللهی

5-

وقتی که حسین را تو «سین» می‌خوانی!

در تعزیه، روضه‌ی حزین می‌خوانی

یعنی که حماسه را غلط می‌فهمی

وقتی که ز کوه این چنین می‌خوانی

6-

ای مرثیه خوان! گزافه گفتن کفرست

با لهجه‌ی دین، خرافه گفتن کفرست

اسلام دو نور عترت و قرآن است

جز این، سخنی اضافه گفتن کفرست

7-

با کرب و بلا، سراب می‌بافی تو

یک پرسش بی جواب می‌بافی تو

مفهوم حسین را نمی‌فهمی، حیف

با خون حسین، آب می‌بافی تو!

8-

ای مرثیه خوان! ز چشم و ابرو بگذر

از خال لب و کمند گیسو بگذر

این مرد بزک کرده! ابو فاضل نیست

تکبیر بگو! از این هیاهو بگذر

9-

غافل ز کرامت مُحرّم هستیم

دلداده‌ی بزم سوگ و ماتم هستیم

با خنجر جهل، سر بُریدیم از عشق

ما ابن زیاد و ابن مُلجم هستیم!

10-

ای مرثیه خوان! ز های و هو می‌گویی

از رأس بریده و گلو می‌گویی

از داغ اسارت و تنور و گودال

پس کی ز حسین ُسرخ رو می‌گویی!؟

11-

ای مرثیه خوان! ز نور جانت خالی ست

از پرتو معرفت، جهانت خالی ست

این روضه نمی‌دهد به ما حالی چون :

از عشق و حماسه، داستانت خالی ست

12-

در مرثیه‌ات، حسین تنها «سین» ست!

در کرب و بلا، شکسته ای غمگین ست

تو تاجر گریه ای و جای شک نیست

از تلخی سوگ، کام تو شیرین ست!

13-

این روضه وضو ندارد و زیبا نیست

دنیا زده است، شیعه‌ی مولا نیست

این «سین» که تو خوانده ای، به قرآن سوگند!

در سوره‌ی سرخ ظهر عاشورا نیست

14-

ای مرثیه خوان! نگاه تو زیبا نیست

چون روح تو، از تبار عاشورا نیست

گفتی سبب قیام دریا، آب است!

این روضه، شناسنامه دریا نیست

15-

ای مرثیه خوان! روضه غفلت کافیست

با ذکر خرافه، کسب شهرت کافیست

از خون خدا، برادر من! شرمی

با سکه‌ی کربلا، تجارت کافیست

16-

ای مرثیه خوان! روح تو نورانی نیست

آیینه در این روضه که می‌خوانی نیست

بر روی حماسه می‌زنی سیلی تو

با دست خرافه، این مسلمانی نیست!

17-

ای مرثیه خوان! کرب و بلا ماتم نیست

میراث حسین، درد و داغ و غم نیست

جان مایه‌ی نهضت حسینی این ست :

«هر کس که به ظلم تن دهد، آدم نیست»

18-

ای مرثیه خوان! زبان عاشورا باش

هم قبله‌ی کاروان عاشورا باش

با لهجه‌ی سرخ عشق، همچون زینب

بر خیز و حماسه خوان عاشورا باش

 

 

http://reza-esmaeily.blogfa.com/


92/8/15
1:21 عصر

خزانه خالی است اما همایشهای میلیاردی براه است! +جدول

بدست عبدالله در دسته خزانه خالی است اما همایش‌های میلیاردی براه است!، جدول

در شرایطی که رئیس‌جمهور اظهار داشته که دولت را با خزانه خالی دریافت کرده و سایر دولتمردان از میراث بدهی ده‌ها هزار میلیاردی دولت دهم سخن می‌گویند، هزینه کردن میلیاردها تومان برای برگزاری همایش‌های مکرر از سوی دستگاه‌های دولتی، عجیب به نظر می‌رسد.
خزانه خالی است اما همایش‌های میلیاردی براه است! +جدول

به گزارش جهان، در سه ماهی که از عمر دولت یازدهم می‌گذرد، همایش‌ها، جشنواره‌ها و کنفرانس‌های متعددی از سوی دستگاه‌های دولتی برگزار شده است.

تعدادی از این همایش‌ها از نوع سلسله همایش‌های سالانه بوده است؛ همچون همایش بانکداری اسلامی که هر ساله در شهریورماه برگزار می‌شود و امسال هم مطابق روال سال‌های قبل برگزار شد.

بنابراین شاید نتوان به برگزاری این همایش‌ها در دولت جدید چندان ایراد گرفت، اما در عمر سه‌ماهه دولت یازدهم شاهد برگزاری همایش‌های جدیدی بوده‌ایم که ظاهر آنها نشان می‌دهد هزینه کمی هم نداشته‌اند.

به عنوان مثال، برگزاری همایش صندوق توسعه ملی در جزیره کیش و با حضور چند تن از اعضای دولت، مطمئنا هزینه‌ای صدها میلیونی به بیت‌المال تحمیل کرده است؛ در حالی که می‌شد این همایش را با هزینه کمتر در تهران برگزار کرد.

هزینه این همایش‌ها در حالی به دستگاه‌های دولتی تحمیل شده که دولت یازدهم از تحویل خزانه خالی از سوی دولت دهم خبر می‌دهد.

نکته جالب آن که دولت یازدهم در مصوبه‌ای در تاریخ 21 مهر 1392، سقف هزینه‌های پرداختی دستگاه‌های دولتی برای برگزاری سمینارها و کنگره‌های بین‌المللی را 6 برابر افزایش داد و از 25 میلیون تومان به 150 میلیون تومان رساند.

به طور قطع می‌توان گفت که روح چنین مصوبه‌ای در تضاد کامل با صرفه‌جویی در شرایط مورد ادعای دولت یازدهم یعنی کسری بودجه شدید و تحویل خزانه خالی از دولت دهم است.

وقتی مصوبه دولت برای افزایش 6 برابری سقف هزینه‌های پرداختی دستگاه‌های دولتی برای برگزاری همایش‌ها را در کنار برگزاری ده‌ها همایش دولتی در سه ماه اخیر می‌گذاریم، به راحتی می‌توان نتیجه گرفت که رفتار دولت در این حوزه، کاملا بر خلاف اظهاراتی است که از خزانه خالی خبر می‌دهد.


92/8/14
10:25 عصر

نگرانی‎های امنیتی از نزدیک اطرافیان دولت با مولوی عبدالحمید/

بدست عبدالله در دسته نگرانی‎های امنیتی \مولوی عبدالحمید/نگرانی‎های امنیتی \مولوی عبدالحمید/نگرانی‎های امنیتی \مولوی عبدالحمید/نگرانی‎های امنی

حمایت عبدالحمید از تروریست های سوری؛ شفاف‏تر از 3سال گذشته

همراستایی مولوی عبدالحمید با تروریست‎های سوری طی نزدیک به سه سال از حوادث تروریستی و ناآرامی های سوریه، نگرانیهای جدیدی را در منطقه شرق کشور بوجود آورده است و این در حالیست که بدانیم جنایت سراوان نیز به بهانه حمایت از تروریست‎های سوریه رقم خورده است.

به گزارش رجانیوز، مولوی عبدالحمید در هفته های اول حوادث سوریه بشار اسد را همردیف مبارک و قذافی قرار داد و بعدها از در نمازجمعه درخواست کرد تا برای مردم! سوریه دعا کنند.

طی سه سال اخیر ده ها خبر توسط سایت مسجد مکی که زیر نظر مستقیم مولوی عبدالحمید اداره می شود به نقل از منابع تروریست های سوریه و شبکه های وهابی مانند العربیه در جهت تخریب سوریه به عنوان محور مقاومت در فضای مجازی سیستان و بلوچستان منتشر شده است.

اما اخیرا مولوی عبدالحمید شفاف ترین نوع حمایت خود از تروریست های وهابی مخالف سوریه را آنهم به صورت علنی بیان کرده است.

در روزهای گذشته و پس از مصاحبه شبکه پرس تی وی با مولوی عبدالحمید درباره افراط گرایی  و تقبیح افراطی گری مذهبی، تصاویری از ترویستهای سوری همزمان با این مصاحبه در پرس تی وی به نمایش درآمد که این موضوع با واکنش مولوی عبدالحمید روبه رو شده است.

شبکه العربیه در این زمینه به نقل از دفتر مولوی عبدالحمید می نویسد: دفتر مولوی عبدالحمید، امام جمعه مسجد مکی زاهدان، بخشی از سخنان منتسب به ایشان را که روز  جمعه 10 آبان 1392 از شبکه ماهواره ای"پرس تی وی" پخش شد، تکذیب کرد.

در ادامه این گزارش رپرتاژی شبکه العربیه به نقل از دفتر مولوی عبدالحمید آمده است: شبکه برون مرزی انگلیسی زبان جمهوری اسلامی (پرس تی وی)، که چند روز پیش با مولانا عبدالحمید مصاحبه ای پیرامون "افراط گرایی و تکفیر" داشته، در گزارش منتشر شده خود چنین وانمود کرده که مصاحبه مذکور در مورد مخالفان مسلح بشار اسد صورت گرفته است؛ در حالی که در این مصاحبه فقط به نکوهش مطلق افراط گرایی و تکفیر پرداخته شده است و هیچگونه اشاره ای به مخالفان مسلح بشار اسد نشده است.

حمایت علنی مولوی عبدالحمید از تروریست های سوری در حالی صورت میگیرد که پس از استقرار دولت یازدهم، مولوی عبدالحمید روند مواضع افراطی خود را افزایش داده است.

مولوی عبدالحمید که این روزها با نزدیکان رئیس جمهور منتخب مرتبا در تماس برای گرفتن سهمیه برای پست های مدیریتی برای اطرافیان خود است بدون ملاحظه حتی مصاحبه با رسانه های ضدانقلاب را که چند وقتی بود کنار گذاشته بود دوباره آغاز کرده است.

نزدیکی اطرافیان رئیس جمهور با مولوی عبدالحمید و تمایل نزدیکان روحانی برای پاسخ مثبت به درخواست های افراطگرایانه مذهبی و سهم خواهیهای وی از قدرت در دولت مولوی عبدالحمید سبب نگرانیهای امنیتی و سیاسی فراوانی در جنوب شرق شده است.

زیرا در حالیکه گروههای تروریستی همانند "جیش العدل" که تاکنون سبب شهادت و زخمی شدن تعداد قابل توجهای در سیستان و بلوچستان به بهانه حمایت از تروریستهای سوری شدهاند سخنان اینچنین مولوی عبدالحمید برای آنها مجوز شرعی  ومشروعیت اقداماتشان را فراهم می کند.

مولوی عبدالحمید که در اطراف خود افرادی را داشته است که به جرم جاسوسی هم اکنون در زندان بسر میبرند برای تصدی مسوولیتهای حتی همچون استاندار در استانهای دیگر به دولت روحانی گزینههای را پیشنهاد کرده است.