مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

آذر 90 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/9/12
11:4 عصر

عصبانیت مهدی خزعلی از بیمحلی به سران فتنه در مجلس عناصر فتنه

بدست عبدالله در دسته عصبانیت مهدی خزعلی از بی‌محلی به سران فتنه در مجلس عناصر فتنه

مهدی خزعلی از اینکه اصلاح طلبان، زندانیان فتنه را فراموش کرده اند ابراز ناامیدی و نگرانی کرد.

به گزارش جهان، وی در مطلبی نوشت که "پنجشنبه شب در منزل آقای موسوی لاری مراسم عزاداری با حضوری بسیاری از جمله محمد خاتمی، محمد موسوی خوئینی‌ها، کرباسچی، یونسی، انصاری و بسیاری دیگر برپا بوده و وی هرچقدر منتظر شده که ببیند در این مراسم برای «دوستان دربند» دعا می‌شود یا نه، تنها در آخر روضه یک دعا شد که زندانیان بی‌گناه آزاد بفرما!"

خزعلی که گفته می شود این روزها به دنبال مطرح شدن در بین اپوزیسیون است، با انتقاد از بی تفاوتی نسبت به سران فتنه نوشته است:‌ من دلم می‌گیرد وقتی احساس می‌کنم که دوستان‌مان را فراموش کرده‌ایم.

وی با ادعای اینکه «همین دو سال پیش بود که فریاد یاحسین میرحسین شان کوچه‌های شهر را عطرآگین کرده بود»، از فعالان اپوزیسیون خواسته است برای سران و فعالان زندانی فتنه دعا کنند.

البته گویا وی فراموش کرده اصولا بخش اعظم جریان فتنه مارکسیست، سکولار، بهایی و به گفته خود فعالان فتنه، "ضد دین" هستند و اساسا اعتقادی به احکام و مراسمات مذهبی ندارند!

با این حال به نظر می رسد علاقمندی اصلاح طلبان به انتخابات مجلس نهم بر حمایت از دوستانشان سایه انداخته است. البته برخی دیگر معتقدند مرگ جریان فتنه، از هم پاشیدگی و بی تفاوتی فعالان آن را هم در پی داشته؛ موضوعی که از نگاه مهدی خزعلی پنهان مانده است.


<   <<   6