مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

شهریور 91 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

91/6/14
2:28 صبح

پوریم؛رقص یهود درهولوکاست ایرانیان+عکس وفیلم

بدست عبدالله در دسته

پوریم؛‌رقص یهود در‌هولوکاست ایرانیان+عکس وفیلم

از جشن پوریم یهودیان چه می دانید؟ هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟ آیا از کشتار ده ها هزار ایرانی به دست یهودیان اطلاعی دارید؟ آیا روز "13 به در" نوروز و خروج از خانه ها ریشه در قتل عام ایرانیان باستان دارد؟ با گزارش ویژه مشرق از پایکوبی صهیونیست ها در سالروز کشتار ایرانیان همراه شوید.
 
 به گزارش رجانیوز به نقل از مشرق، جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.

 




نتانیاهو در جشن پوریم - 1999

 

در کتاب عهد عتیق درباره این داستان آمده است: «شاه ایران زمین که در پایان جشن 180 روزه از باده نوشی بدمست شده بود، در هنگام بدمستی، شهبانو "وشتی" را می‌طلبد تا او را به اغیار بنمایاند. ملکه از این دستور گستاخانه شاه سر باز می‌زند و شاه خشمگین، او را از شهبانویی ساقط می‌کند و او را به دست جلاد می سپارد.

یهودیان که در سراسر ایران، نفوذ فراوان داشتند، جسارت‌شان به جایی رسیده بود که از دادن مالیات و خراج استنکاف می‌کردند و این استنکاف موجب شده بود که «‌هامان» صدراعظم خشایارشاه علیه آنان بشورد و آنان را در تنگنا قرار دهد و یا حتی دستور قتل برخی از آنان را صادر کند، البته یهودیان در برخی کتاب‌های خود می‌گویند: "مردخای" که پیشوای دینی یهودیان در عصر خشایارشاه بوده، وقتی حاضر به تعظیم در مقابل ‌هامان نمی‌شود، او و اتباعش مورد غضب‌هامان قرار گرفته و تهدید به مرگ می‌شوند. 

یهودیان که به صورت غیررسمی در دربار شاه نفوذ داشتند، چاره می‌اندیشند و از این فرصت استفاده کرده و دخترکی یهودی به نام «اِستِر» را به عنوان ملکه و شهبانوی کشور به پادشاه معرفی می‌کنند و به او نیز توصیه می کنند که یهودی بودن خود را پنهان کند.



استر، دخترک یهودی که با پنهان کردن هویت یهودی اش، به دربار خشایارشاه راه یافت و مقدمات کشتار ایرانیان را فراهم کرد

 

 

فاحشه‌گری حلال در یهودیت

در سال 2010 یک خاخام یهودی در اسرائیل با اشاره به واقعه پوریم و استر، اعلام کرد جاسوسان زن سازمان موساد مجاز به انجام هر گونه عمل جنسی با دشمنان برای انجام ماموریت خود هستند؛ همانگونه که استر هویت یهودی خود را پنهان کرد و با یک دشمن ایرانی یعنی اخشورش (خشایارشاه) ازدواج کرد و با این کار ملت یهود را نجات داد.

 

 این مورد یکی از موفق ترین عملیات نفوذ زنان جاسوس یهودی در میان مقامات کشورهای دیگر به شمار می رود که با استفاده از زیبایی ظاهر و به خدمت گرفتن جذابیت های جنسی، توطئه های قوم یهود را اجرا کردند و می کنند.

شاه سست عنصر نیز وقتی زیبایی او را می‌بیند، شیفته او شده و او را به عنوان ملکه تمام ایرانیان برمی گزیند، بدون آنکه بداند او یهودی است و یا پسرعموی «مردخای» رهبر مذهبی یهودیان ایران است. اِستِر ملکه ایران می‌شود و با نقشه‌های «مردخای» عموی خود، صدراعظم خشایارشاه یعنی هامان را از تخت صدر اعظمی به زیر کشیده و بر دار می‌کند و به همراه 10 پسرش به مرگ محکوم می‌کند.

ادامه در :


http://www.rajanews.com/detail.asp?id=136683


91/6/14
2:25 صبح

مجریBBC: فقط من بی حجاب بودم

بدست عبدالله در دسته

مجریBBC: فقط من بی حجاب بودم + عکس

مجری شبکه بی بی سی فارسی با انتشار عکسی در فیس بوک که از یک واگن مترو شهر لندن از زنان محجبه گرفته تعجب و خشم خود را از رشد زنان محجبه سوال کرده است Has Islam taken over London?" آیا اسلام لندن را فتح کرده است؟‌" و نوشته است تنها زن بی‌حجاب آن واگن بوده!

نظرات دوستان و همفکران این مجری رسانه انگلیسی نیز که از کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی هستند در مورد این عکس نیز بسیار جالب و خواندنی است، دوستان این کارمند وطن فروش ملکه انگلیس با ابراز همدردی با وی نوشتند که در شهرهای مختلف اروپا و آمریکا نیز زنان مسلمان محجبه بسیاری را می‌بینند.

فردی از هلند نوشته است: "سوار یک تراموا در آمستردام بشین‌، به عین خواهید دید‌! شاید 80 درصد محجبه هستند‌! "

دوستان این مجری بی بی سی که در اسلام‌ستیزی هم‌فکر وی هستند از نابودی لندن و فراگیر شدن اسلام ابراز تاسف کرده‌اند!

بسیاری از کشورهای غربی با اعمال محدودیت‌های تحصیلی و اجتماعی بر زنان محجبه نتوانسته‌اند مانعی بر موج عظیم گرایش به اسلام و حجاب در کشور خود اعمال کنند.

 


91/6/14
2:22 صبح

نماز عید فطر به شیوه منافقین

بدست عبدالله در دسته

باشگاه خبرنگاران: اینجا اشرف است و منافقین به قبله مسعود رجوی نماز می خوانند. 
منافقین باقیمانده در پادگان اشرف نماز عید فطر را با این کیفیت اقامه کردند! حساب قبله و کیفیت خواندن نماز و هر تحلیلی با شما است. 








91/6/11
3:2 صبح

واکنش هیئت سوری به اظهارات مرسی در اجلاس

بدست عبدالله در دسته

برخی رسانه‌ها مدعی شدند که هیئت سوریه به هنگام سخنرانی رئیس جمهوری مصر از سالن اجلاس سران عدم تعهد خارج شده است، اما المیادین اعلام کرد این خبر نادرست است.

به گزارش فارس، محمد مرسی پس از رهبر انقلاب در اجلاس سران عدم تعهد در تهران سخنرانی کرد و پس از اتمام این سخنرانی برخی رسانه‌ها مدعی شدند که هیئت سوری به هنگام سخنرانی محمد مرسی از سالن خارج شده است.

شبکه المیادین اعلام کرد که این خبر نادرست است و ولید المعلم وزیر خارجه سوریه به هنگام این سخنرانی برای اجرای یک مصاحبه خارج شد سپس بازگشت.

محمد مرسی امروز در سخنان خود در شانزدهمین اجلاس عدم تعهد در تهران در خصوص سوریه از نظام این کشور با ادبیاتی تند انتقاد کرد و آن را ضالم و سرکوب‌گر خواند.

مرسی در این سخنان به حضور چندین هزار فرد مسلح تروریستی که با حمایت ترکیه، اردن، و برخی کشورهای غربی وارد سوریه می‌شوند و با ارتش سوریه در حال جنگ هستند و تاکنون ده‌ها بمبگذاری تروریستی در سوریه انجام داده‌اند هیچ اشاره‌ای نکرد.

هیئت سوری شامل وائل الحلقی نخست‌وزیر سوریه، ولید معلم وزیر خارجه و معاون وزیر خارجه است.

http://alef.ir/vdcgwn9qqak93w4.rpra.html?165331


91/6/11
3:2 صبح

اولین جملات مرسی در اجلاس

بدست عبدالله در دسته


سخنرانی رئیس جمهوری مصر در اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران، با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» ؛ رئیس‌جمهور مصر با نام خدا و ذکر نام چهار خلیفه یعنی حضرت ابوبکر، عمر، عثمان و امام علی و صحابه و نزدیکان پیامبر و درود بر آنها، سخنرانی خود را آغاز کرد.

برخی تحلیلگران معتقدند ، وی عمداً و به دلیل بی اطلاعی تصور کرده است "بیان چنین کلماتی در اجلاس تهران باعث واکنش مقامات ایرانی می شود" ، این در حالی است که ایران همواره بر «احترام به معتقدات برادران هل سنت» تاکید می ورزد.

نکته جالب در سخنان مرسی این بود که وی در طول سخنرانی خود بیش از 6 بار از سوریه نام برد اما تنها دو بار از اسراییل نام برد.

مرسی در ادامه سخنانش در افتتاحیه شانزدهمین اجلاس سران غیرمتعهدها در سخنرانی خود با انتقاد از رژیم سوریه، حکومت این کشور را "سرکوبگر" خواند.

وی گفت: «هم‌اکنون در سوریه یک انقلاب در برابر ظلم وجود دارد.»

بنا بر گزارش‌ها هنگامی که محمد مرسی، رئیس‌جمهور مصر، در سخنرانی خود به "سرکوبگر" بودن حکومت سوریه اشاره کرد، نخست‌وزیر و هیات سوری به نشانه اعتراض جلسه سران غیرمتعهدها را ترک کردند.

البته خبرگزاری فارس مدعی شده که خروج ولید المعلم، وزیر امور خارجه سوریه، هنگام سخنرانی محمد مرسی برای انجام یک مصاحبه بوده است.

محمد مرسی همچنین گفته است که مردم سوریه و فلسطین به‌طور جدی به دنبال آزادی، شرافت و عدالت انسانی هستند. رئیس‌جمهور مصر اتحاد مخالفان سوریه را بسیار حیاتی خواند و افزود: «مصر آماده همکاری با دیگر کشورها برای توقف خونریزی در سوریه است.»

رئیس جمهوری مصر بار دیگر در این اجلاس بر طرح پیشنهادی خود برای حل بحران سوریه با تشکیل کمیته چهارجانبه تأکید کرد .. (کمیته ای که در آن جایی برای قطر در نظر گرفته نشده است).

مرسی تأکید کرد که "مسئولیت خون سوری ها بر گردن همه ما (اعضای جنبش عدم تعهد) قرار دارد" و باید به صورت "فعال" جهت توقف این خون ریزی ها وارد عمل شد.

وی همچنین با اشاره به تصمیم های گرفته شده در جنبش عدم تعهد برای خالی کردن کل منطقه خاورمیانه از سلاح هسته ای و سلاح کشتار جمعی تأکید کرد که متأسفانه هنوز چالشهای بسیاری دربرابر این اهداف وجود دارد.

مرسی در پایان پس از اعلام تحویل ریاست جنبش عدم تعهد به جمهوری اسلام ایران، تأکید کرد که کاملا اطمینان دارد ریاست ایران بر این جنبش در عملی شدن برنامه کاری اجلاس شانزدهم، و تحقق اهداف و مطالبات ملتها عضو و همه ملتهای دنیا، با موفقیت همراه می شود، و موجب همبستگی و موفقیت های بیشتری خواهد شد.

محمد مرسی در سخنان خود حمایت از انقلاب مردم سوریه را «یک وظیفه‌ اخلاقی و هم‌زمان یک ضرورت سیاسی و استراتژیک» اعلام کرد.

وی همچنین از میزبانی و تلاش های ایران و محمود احمدی نژاد رئیس جمهور، برای برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد تشکر و قدردانی کرد.

http://www.entekhab.ir/fa/news/74865/%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%AC%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%A8%D9%88%D8%A8%DA%A9%D8%B1-%D8%B9%D9%85%D8%B1-%D9%88-%D8%B9%D8%AB%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%DA%A9%D9%88%D8%A8%DA%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AE%D8%B1%D9%88%D8%AC-%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87


<      1   2   3   4      >