مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

آبان 90 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/8/25
1:24 صبح

ابومسلم یک عرب قاتل بود!

بدست عبدالله در دسته تغییر نام ابو مسلم

پس از اظهارنظر چند شب پیش یک مداح در مورد ضرورت تغییر نام ابومسلم بنا بر دلایل مذهبی حالا یکی از اعضای فدراسیون فوتبال هم براین مسئله تاکید می‌کند. حجت‌الاسلام علیپور، رئیس کمیته تخلفات حرفه‌ای فوتبال (منشور اخلاقی) معتقد است نام باشگاه ابومسلم باید عوض شود و در غیر این صورت این تیم حق شرکت در مسابقات را نخواهد داشت.

به گفته او ابومسلم در تاریخ از جمله اعرابی بوده که علیه ایرانیان فعالیت داشته و بیش از 70 هزار ایرانی را به قتل رسانده است، بنابراین نباید اسم او روی یک باشگاه ایرانی باشد. علیپور در توضیح این اتفاق می‌گوید: «از چندین سال پیش تعداد زیادی از شخصیت‌های روحانی و متدین از مسئولان ورزش خواسته بودند نام باشگاه ابومسلم را تغییر دهند. ابومسلم در تاریخ از جمله اعرابی بوده است که علیه ایرانیان فعالیت داشته و مردم باید بدانند که این فرد بیش از 70 هزار ایرانی را به قتل رسانده است. در زمینه تغییرنام ابومسلم رایزنی‌های خوبی با شورای فرهنگی خراسان و کمیسیون ورزش این استان داشته ایم و هواداران فوتبال در استان خراسان هم لازم است که با این مسئله منطقی برخورد کنند و آن را بپذیرند.»

علیپور در پاسخ به این سوال که «واکنش فدراسیون در صورت عدم پذیرش تغییرنام ابومسلم از سوی مسئولان ورزش خراسان چیست؟» می‌گوید: «در این صورت قطعا اجازه نخواهیم داد این باشگاه با این اسم در مسابقات شرکت کند. فدراسیون فوتبال در حال حاضر پیگیر اساسنامه‌ای برای ثبت باشگاه‌های فوتبال کشور است که بدون شک تیمی به نام ابومسلم را در آن اساسنامه جای نخواهیم داد.»

اما عزیزالله محمدی، رئیس سازمان لیگ صحبت‌های علیپور مبنی بر اینکه اگر اسم ابومسلم عوض نشود این تیم از لیگ دسته اول کنار گذاشته خواهد شد را کمی تعدیل می‌کند و می‌گوید: «منظور علیپور این نبوده که اگر اسم ابومسلم عوض نشود در لیگ بازی نمی‌کند. منظور او این بوده که بهتر است اسم ابومسلم را عوض کنند. به هر حال این اسمی است که خیلی از روحانیون ما با آن مشکل دارند. حتی یکی از دلایلی که باعث شده خیلی‌ها به این تیم کمک نکنند اسم ابومسلم است. اگر اسم این تیم ابومسلم نبود، خیلی‌ها به آن کمک می‌کردند تا به لیگ برتر برسد. البته ما نمی‌خواهیم خیلی به این ماجرا دامن بزنیم و انتظار داریم خود مشهدی ماجرا را ختم به خیر کنند.»

باشگاه ابومسلم خراسان در فوتبال ایران دارای قدمتی بیش از چهل سال است و در اوایل سال 1349 تشکیل شد. بیشتر بازیکنان این تیم را بچه‌های محله سه‌راه شاه عباسی قدیم (کاشانی)که حول‌و‌حوش زمین‌های خاکی بود تشکیل می‌دادند. در سال 1350 که قرار شد لیگ فوتبال ایران راه اندازی شود مسابقات مقدماتی این رقابت‌ها در شهر اصفهان برگزار شد.

در آن موقع تیم آریا مشهد به نمایندگی از استان خراسان در این مسابقات شرکت کرد که در بازی آخر نتوانست بر سپاهان اصفهان غلبه کند و ناگزیر به لیگ تخت جمشید راه نیافت. بعد از این ناکامی دلسوزان ورزش خراسان در آن زمان به فکر تشکیل باشگاهی به نام ابومسلم با توجه به قدرت حقیقی استان افتادند.

از این رو دو تیم مطرح آن زمان یعنی آریا و ابومسلم چاره‌ای جز ادغام با یکدیگر ندیدند. عطاءالله مهاجرانی به همراه دو برادر خود به نام حشمت مهاجرانی و اصغر مهاجرانی در این امر مشارکت داشتند که ما حصل این اقدام آنها تشکیل تیمی مقتدر به نام ابومسلم بود.

تهران امروز


90/8/25
1:14 صبح

فرزند محسن رضایی به طرز مشکوکی درگذشت

بدست عبدالله در دسته فرزند محسن رضایی به طرز مشکوکی درگذشت، اخبار

به گزارش «تابناک»، معاون اطلاع رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر محسن رضایی، با بیان این مطلب افزود: در حالی که احمد رضایی در هتل گلوریای دبی اقامت داشته، به طرز مشکوکی در گذشته است.

شهرام گیل‌آبادی افزود: موضوع در حال بررسی است و به محض تکمیل اطلاعات، جزییات آن منتشر خواهد شد.


90/8/23
11:44 عصر

منطقه فعلی غدیر خم

بدست عبدالله در دسته منطقه فعلی غدیر خم

تصاویر مربوط است به منطقه ای که کاروان حجاج در راه برگشت از حجة الوداع در آن منطقه توقف کرده اند. در تواریخ آمده است به این منطقه به دلیل وجود برکه ای ،"غدیر خم" گفته می شد. این برکه در منطقه ی جحفه واقع می باشد.


90/8/23
11:37 عصر

اگر از این سایتها خرید کردید به پلیس مراجعه کنید

بدست عبدالله در دسته سایت های جعلی، سایت های جعلیسایت های جعلی

دوسایت جعلی chargeco.org و charge3el.com که طی روزهای اخیر به بهانه فروش کارت شارژ اقدام به سرقت اطلاعات بانکی مشتریان خود می کردند مسدود شدند.

به گزارش بانکی دات آی آر ,کارشناسان بخش فنی شرکت رایانمهر طی رصدهای اینترنتی خود با سایت هایی برخورد کردند که ظاهرا کارت شارژ می فروختند اما در عمل پس از سرقت اطلاعات بانکی کاربران هیچ محصولی به آنها ارائه نمی کردند.

این دوسایت که با ارائه کارت شارژ به قیمت هایی غیر واقعی و پایین تراز حد معمول مشتریانشان را می فریفتند سپس با وارد کردن مشتریان به صفحه ای که به شکل دروازه پرداخت بانک ملت طراحی شده بود اطلاعات بانکی فریب خوردگان را ثبت می کرد و با نشان دادن پیغام خطا کاربران تصور می کردند که خرید انجام نشده و سایت را ترک می کردند غافل از اینکه کلیه رموز کارت خود را به هکر تقدیم کرده بودند.

رایانمهر موضوع را با بانک ملت، بخش جرایم اینترنتی آگاهی تهران بزرگ و پلیس دیجیتال (فتا) در میان گذاشت و در عرض مدت کوتاهی با همکاری hostdl.com این وب سایت از مجاری قانونی بسته شدند.

تلاش ها برای دستگیری این سارق اینترنتی همچنان ادامه دارد.در صورتی که به هر طریق فریب این هکر را خورده اید و از سایت های chargeco.org و charge3el.com خرید نموده اید هر چه سریعتر با مراجعه به خودپرداز بانک شماره رمز عبور خود را تغییر دهید.

*هکر ها معمولا برای فریب طعمه های خود از آدرس هایی شبیه دروازه های پرداخت الکترونیک بانک ها استفاده می کنند از این رو هنگام هر خرید اینترنتی آدرس صحیح صفحه پرداخت الکترونیک بانک را بشناسید ودقت کنید اطلاعات بانکی خود را در صفحه پرداخت الکترونیک بانک وارد نمایید.

آدرس صحیح دروازه های پرداخت بانک ها از این قرار است:

آدرس پرداخت اینترنتی بانک سامان: sb24.com
آدرس پرداخت اینترنتی بانک پارسیان: pec24.com
آدرس پرداخت اینترنتی بانک پاسارگاد: BankPasargad.com
آدرس پرداخت اینترنتی بانک ملت: bankmellat.ir
آدرس پرداخت اینترنتی بانک سینا: esinabank.com
آدرس پرداخت اینترنتی بانک ملی: bankmelli-iran.com

در صورتی که از این طریق از شما سرقت شده می توانید به ترتیب زیر عمل کنید:

در تهران به دادسرا یاآگاهی جرائم رایانه ای و در شهرستان ها به نزدیکترین مرکز پلیس آگاهی یا کلانتری مراجعه کنید و شکایت تنظیم نمایید.

شماره تماس دادسرای ناحیه 31 تهران(مبارزه با جرائم رایانه ای):

5-77512034
آدرس:
خیابان شریعتی ,بین بهار شیراز و طالقانی ,جنب کوچه فرهاد دو, دادسرای ناحیه 31
هنگام مراجعه به داد سرا یک کارت شناسایی معتبر(کارت ملی یا شناسنامه) و پرینت آخرین گردش های مالی حساب مورد سرقت قرار گرفته را به همراه داشته باشید.


آدرس پلیس فتا:
خیابان شریعتی ,خیابان معلم ,خیابان مرودشت

رجانیوز


<      1   2   3   4   5   >>   >