مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

آبان 90 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/8/23
11:35 عصر

پادوهای جریان فتنه به حرف آمدند

بدست عبدالله در دسته پادوهای جریان فتنه به حرف آمدند: اگر امریکا مردم را بکشد، مقصر ج

پادوهای جریان فتنه به حرف آمدند: اگر امریکا مردم را بکشد، مقصر جمهوری اسلامی است!

همان‌طور که سه روز پیش رجانیوز با استناد به اظهارات وزیر دفاع امریکا خبر داد، در ادامه جنگ روانی و تبلیغاتی در زمینه تهاجم نظامی به کشور، پادوهای جریان فتنه به‌عنوان یکی از ابزارهای این جنگ روانی با دو بیانیه به میدان آمدند. به گزارش رجانیوز، سایت رسمی یکی از سران فتنه که از انگلیس به‌روز می‌شود، بیانیه‌ای را تحت عنوان "جمعی از فعالان سیاسی، مدنی، دانشجویی، دانشگاهی و روزنامه نگاران در مخالفت فعال با جنگ" منتشر کرد که در آن، به جای تقبیح جنگ‌طلبی غرب و تهدید مردم ایران به تجاوز نظامی، جمهوری اسلامی ایران مسبب جنگ احتمالی معرفی شده و از مسئولان خواسته شده که هر چه سریع‌تر، در اقدامی داوطلبانه تمامی فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز خود را تعطیل کند! رویکردی که حتی تندروترین مخالفان ایران در کشورهای غربی نیز جرات بیان صریح آن را ندارند و اینک از زبان ضد انقلاب مطرح شده است. در این بیانیه که نام تعدادی از فعالان ضد انقلاب به عنوان امضا کننده در آن دیده می‌شود، صراحتا سرنوشت جریان موسوم به سبز در گروی موفقیت غرب در افزایش فشارها علیه پیشرفت علمی و تاسیساتی ایران خوانده شده و آمده است: «مدارا با جهان و احیای حقوق شهروندان ایرانی به یکدیگر پیوند خورده است. شهروندان ایرانی در کنار مطالبه حقوق اساسی می بایست در حرکت خویش فقدان درک و آمادگی حاکمان در حل اختلافات جهانی از این جنس را زیر سوال ببرند.» ادامه مطلب...

90/8/23
11:32 عصر

پادوهای جریان فتنه به حرف آمدند

بدست عبدالله در دسته پادوهای جریان فتنه به حرف آمدند، اگر امریکا مردم را بکشد، مقصر جمهوری اسلامی است!

همان‌طور که سه روز پیش رجانیوز با استناد به اظهارات وزیر دفاع امریکا خبر داد، در ادامه جنگ روانی و تبلیغاتی در زمینه تهاجم نظامی به کشور، پادوهای جریان فتنه به‌عنوان یکی از ابزارهای این جنگ روانی با دو بیانیه به میدان آمدند.

به گزارش رجانیوز، سایت رسمی یکی از سران فتنه که از انگلیس به‌روز می‌شود، بیانیه‌ای را تحت عنوان "جمعی از فعالان سیاسی، مدنی، دانشجویی، دانشگاهی و روزنامه نگاران در مخالفت فعال با جنگ" منتشر کرد که در آن، به جای تقبیح جنگ‌طلبی غرب و تهدید مردم ایران به تجاوز نظامی، جمهوری اسلامی ایران مسبب جنگ احتمالی معرفی شده و از مسئولان خواسته شده که هر چه سریع‌تر، در اقدامی داوطلبانه تمامی فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز خود را تعطیل کند! رویکردی که حتی تندروترین مخالفان ایران در کشورهای غربی نیز جرات بیان صریح آن را ندارند و اینک از زبان ضد انقلاب مطرح شده است.

در این بیانیه که نام تعدادی از فعالان ضد انقلاب به عنوان امضا کننده در آن دیده می‌شود، صراحتا سرنوشت جریان موسوم به سبز در گروی موفقیت غرب در افزایش فشارها علیه پیشرفت علمی و تاسیساتی ایران خوانده شده و آمده است: «مدارا با جهان و احیای حقوق شهروندان ایرانی به یکدیگر پیوند خورده است. شهروندان ایرانی در کنار مطالبه حقوق اساسی می بایست در حرکت خویش فقدان درک و آمادگی حاکمان در حل اختلافات جهانی از این جنس را زیر سوال ببرند.»

 

ادامه مطلب...

90/8/18
3:25 صبح

احمدینژاد: ورود زنان به ورزشگاه با نظر رهبری بود/ چرا جهرمی آزاد

بدست عبدالله در دسته احمدی‌نژاد: ورود زنان به ورزشگاه با نظر رهبری بود/ چرا جهرمی آزا

دقیقاً همان چیزهایی بود که رهبری فرمودند.
آفتاب: احمدی‌نژاد گفت: با یکی از کسانی که قبلاً به ایشان ارادت داشتیم و الآن هم دوست‌شان داریم، چهل و پنج دقیقه صحبت کردیم که تمام این چهل و پنج دقیقه به فحش و ناسزا به دولت گذشت.
تهمت‌های دزدی، جادوگری، رمالی به دولت نثار کرد و گفت تمام مسایل و برنامه‌های فرهنگی شما از ارزش‌ها و از مسیر اصلی منحرف است. من گفتم شما یک موضع دولت را نشان بدهید که مخالف فتواهای رهبری باشد. گفت: ورزشگاه‌ها! من گفتم من با رهبری صحبت کردم، رهبری گفتند در دولت‌های دیگر بخاطر اینکه سوء‌استفاده و بهره‌برداری سیاسی ممکن بود بشود، اجازه ندادم ولی ایشان به بنده اجازه دادند. بعد چون فضا خراب شد، ایشان فرمودند موضوع را جمع کنید چون فعلاً مسأله اول مملکت این نیست.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه بعد از موضع رهبری در قبال کار فرهنگی (مظلومیت فرهنگ) ما یک سال را سال کار فرهنگی دولت اعلام کردیم، گفت: در تمام سفرها کمیسیون فرهنگی تشکیل شد و مصوبات کمیسیون فرهنگی را به رهبری دادم و ایشان تأیید کردند. دقیقاً همان چیزهایی بود که رهبری فرمودند.

به آقا گفتم با 2 تا دوست اینطوری فاتحه ولایت خوانده است

احمدی‌نژاد همچنین افزود: مخالفین ما بعضی حرف‌ها را می‌گویند که ما از بیت رهبری شنیده‌ایم. اینها از کجا از جلسه خصوصی من و رهبری مطلع می‌شوند که حرف‌های خصوصی بین من و رهبری را می‌دانند؟

وی ادامه داد: شما بدانید که ولایت فقیه از جنس محبت است و حالت خشن و دستوری ندارد. رابطه پدر و پسری است. پیامبر فرمود من و علی "پدر امت" هستیم. یک عده گفتند که نه، باید بحث ارباب و رعیتی باشد و گفتند که رهبری می‌تواند زن شما را بر شما حرام کند. به آقا گفتم اگر شما دوتا دوست اینطوری داشته باشید فاتحه ولایت خوانده می‌شود.

چرا جهرمی آزاد است؟

احمدی‌نژاد افزود: در قضیه اختلاس قائم مقام بانک مرکزی را به دلیل اینکه نظارت بر جزئیات نداشت بازداشت کردند، ولی جهرمی که سیزده تیرماه برای اینها LC باز کرد هنوز آزاد است. در حالی که قبلاً تذکر داده شده بود که اینها مشکل دارند. به پورمحمدی (قائم مقام بانک مرکزی) گفته بودند بگو کار مشایی است تا آزادت کنیم. به او گفتند تو چرا از جلسه‌ای که با رؤسای بانک‌ها داشتی صورت‌جلسه نداری؟

وی درباره هجمه‌ها به اطرافیان خود گفت: اینها برنامه‌ریزی داشتند که در گام اول مشایی، سپس رحیمی بعد بقایی و بعد هم ثمره مظلوم را تخریب کنند.

احمدی‌نژاد در خانه احمد توکلی چه گفت؟

احمدی‌نژاد گفت: سال 84 در جلسه‌ای که سه ماه قبل از انتخابات در منزل احمد توکلی برگزار شد، در پاسخ به دعوت او برای حضور در انتخابات 84 که توکلی می‌گفت ما به شما رسیده‌ایم، به او گفتم: شما که مرا دعوت می‌کنید آیا به تبعاتش هم واقفید؟ اگر من که از متن پابرهنه‌ها هستم بیایم، یک انقلاب دیگر به راه می‌افتد و بساط اشرافی‌گری جمع می‌شود؟


90/8/18
3:20 صبح

بنده لیدر دانشجویان مسلمان پیرو خط امام نبوده و نیستم

بدست عبدالله در دسته بنده لیدر دانشجویان مسلمان پیرو خط امام نبوده و نیستم

آفتاب: سیدمحمد موسوی ‌خوئینی‌ها، در سایت شخصی‌اش «آهنگ راه» در پاسخ به سووال یکی از مخاطبان درباره نقش خود در جریان تسخیر سفارت آمریکا نوشته است: «بنده لیدر دانشجویان مسلمان پیرو خط امام نبوده و نیستم، دانشجویان خود تصمیم بر انجام این کار گرفته بودند.»

وی در پاسخ به این سووال که «آیا حقیقت دارد در جریان تسخیر سفارت امریکا شما لیدر دانشجویان بوده و قرار بوده ابتدا موافقت امام را گرفته و سپس اقدام نمایید اما به دلایلی این کار صورت نگرفته و امام بعدا بر این امر صحه گذاشته‌اند؟»، نوشت: بنده لیدر «دانشجویان مسلمان پیرو خط امام» نبوده و نیستم، دانشجویان خود تصمیم بر انجام این کار گرفته بودند، این موضوع را با من در میان گذاشتند تا بنده به اطلاع حضرت امام برسانم و نظر ایشان را جویا شوم؛ من ضمن اینکه اصل این تصمیم را تایید کردم، مطرح کردن آن را با امام کار صحیحی ندانستم و توضیح دادم که اگر امام موافق باشند به خاطر جایگاهی که دارند نمی‌توانند بگویند که من موافقم و بروید سفارتخانه یک کشور خارجی (حتی اگر سفارتخانه آمریکا باشد) را اشغال کنید. پس شما کار خود را انجام دهید اگر حضرت امام موافق بودند که مشکلی ندارید و اگر مخالفت کردند شما بلافاصله اعلام می‌کنید به خاطر اطاعت از امام ما محل سفارت را ترک می‌کنیم و…، دانشجویان هم قانع شدند و در روز موعود این تصمیم عملی شد.

من در سال گذشته در یک جمع دانشجویی بیش از دو ساعت به شرح و توضیح زمینه‌های سیاسی بعضی از اقدامات آمریکا در ایران از 28 مرداد 1332 تا سال 57 و پس از پیروزی انقلاب تا آبان 58 پرداخته‌ام و نیز بخشی از پیامدهای اشغال لانه را توضیح داده‌ام و اگر فیلم آن آماده شود و خدا بخواهد در روزهای آینده بر روی این سایت خواهم گذاشت.

در زمانی که این واقعه رخ داد اولین کسی که آن را تایید کرد حصرت امام بود و از مقامات رسمی دومین نفر مرحوم آیت‌الله شهید دکتر بهشتی بود که در جلسه رسمی مجلس خبرگان قانون اساسی (نوبت بعدازظهر) به عنوان نطق پیش از دستور به طور قاطع از این اقدام حمایت کرد و اکثر شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و… و اکثریت قاطع مردم در سراسر کشور و تمام گروه‌ها و احزاب و سازمان‌های سیاسی حمایت کردند و در حزب نهضت آزادی ایران اختلاف رخ داد و عده‌ای از اعضاء از نهضت آزادی جدا شدند و در سراسر ایران نه یک گروه سیاسی و نه یک شخصیت معتبر در کشور این اقدام را نه به آمریکا نسبت داد و نه به شوروی و هیچ کس تردید نداشت که این واقعه یک اقدام صد در صد خالص داخلی است و دانشجویان اقدام کننده هم بیرون از همه گروه‌ها و احزاب سیاسی چپ و راست هستند، و از آن روز تا امروز بویژه پس از رحلت حضرت امام رضوان‌الله تعالی‌ علیه شنیده نشده است آیت‌الله خامنه‌ای چه در جایگاه رهبری و چه در جایگاه فرمانده کل قوا این اقدام را تخطئه کرده یا مشکوک خوانده باشند و آنچه شنیده شده است تایید آن و بیان دستاوردهای آن بوده است.


90/8/16
1:13 عصر

بسیج به زودی در عرصه سایبر شگفتی میآفریند

بدست عبدالله در دسته بسیج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر آمریکائیها ترور هم بکنند ما در مقابل آنها دست به اسلحه نمی بریم چون شلیک به جسد مرده بی فایده است، خبر داد: بزودی شاهد شگفتی سازی بسیج در عرصه سایبر خواهیم بود.
سردار محمد رضا نقدی درگفتگو با مهر، در خصوص طرح هدفمند ترور شخصیتهای نظامی ایران بویژه فرمانده سپاه قدس از سوی آمریکایی ها گفت: آنها ماهیت خود را با این اظهارات نشان داده اند و اگر آنها ترور هم بکنند ما در مقابل آنها دست به اسلحه نمی بریم چون شلیک به جسد مرده بی فایده است.
وی با تاکید براینکه آمریکا دیگر مرده است و این اظهارات آنها نیز جزء تلاشهای مذبوحانه شان است، گفت: به هرحال خون ملت ایران همیشه بیدار بخش بوده است چون آنها نتیجه این کار پلید خود را در ابتدای انقلاب دیدند و فهمیدند هرچقدر که از ما بکشند مردم ما بیدارتر خواهند شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم وابستگی شان به انقلاب عمیق تر شده است، گفت: آنها اگر باز هم می خواهند کار پلید ترور را تجربه کنند باید منتظر رسواییهای بزرگی هم باشند.
وی با اشاره به اینکه دشمنانمان هم اکنون به تناقض گویی افتاده اند، گفت: آنها به اسم مبارزه با تروریسم به ایران اتهام می زنند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند و از طرفی دیگر با طرح چنین اظهاراتی رسما به تروریست بودنشان اعتراف می کنند.
نقدی اضافه کرد: البته خواست خداست که اینها به زبان خود اعتراف کنند تروریست هستند تا درپیش چشم افکار عمومی دنیا رسوا شوند. ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5   >>   >