مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

اسفند 90 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/12/21
11:10 صبح

11 هزار موشک آماده شلیک یعنی چه؟

بدست عبدالله در دسته 11 هزار موشک آماده شلیک یعنی چه؟

کیهان: ایران در صورتی که مورد کوچکترین تعرضی واقع شود در همان دقایق اولیه 11 هزار موشک را به سوی اسرائیل و منافع آمریکا در منطقه شلیک می کند.
سرلشکر زکریا حسین رئیس پیشین آکادمی عالی مصر ضمن بیان مطلب فوق به العالم گفت: در صورت هرگونه درگیری، منافع آمریکا در همه جای خاورمیانه در معرض تهدید و حمله خواهد بود.
وی اضافه کرد: آمریکا نیز به این واقعیت باور دارد که ایران عراق نیست و در صورت درگیر شدن با ایران، تمام منافعش در منطقه در معرض تهدید و حمله قرار خواهد گرفت.
رئیس اسبق آکادمی عالی مصر خاطرنشان کرد: در نتیجه سیاست بسیار موفقیت آمیزی که مسئولان و مردم ایران در پیش گرفتند و توانایی بسیار بالای این کشور در اداره نزاع با لجبازترین قدرت ها یعنی آمریکا و رژیم اسرائیل، ایران توانست بحران را اداره و آن را در محورهایی مشخص و معین هدایت کند.
وی افزود: ایران از قدرت بازدارندگی نظامی بالایی برخوردار است که از در اختیار داشتن موشک ها، ناوچه ها و دیگر امکانات و ورود به عرصه فن آوری های فضایی و همچنین برگزاری رزمایش های متوالی و موفقیت آمیز ناشی می شود. در آخرین رزمایشی که ایران انجام داد سه موشک قاره پیما را با موفقیت آزمود.


90/12/21
11:9 صبح

واکنش لاریجانی به جلسه حداد عادل با منتخبان مجلس هشتم

بدست عبدالله در دسته واکنش لاریجانی به جلسه حداد عادل با منتخبان مجلس هشتم

وقتی نمایندگان دور دوم هنوز انتخاب نشده اند چرا در دعوت از نمایندگان دور اول عجله می کنید؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران، لاریجانی در خصوص عدم حضور خود در میهمانی حداد عادل گفت: حقیقت قصه این است که من با نشست روز جمعه (دعوت از نمایندگان منتخب مجلس هشتم در نشستی با حضور رییس مجلس هفتم) موافق نبودم قبلاً هم به دوستان گفته بودم.

لاریجانی در ادامه گفت: وقتی نمایندگان دور دوم هنوز انتخاب نشده اند چرا در دعوت از نمایندگان دور اول عجله می کنید؟ طبعاً دوباره کاری می شود. و مهمتر این است که باید برنامه مشخصی برای این جلسه داشت صرف آشنایی اولیه و آشنایی با سازوکار مجلس و آئین نامه کفایت نمی کند که اینهمه وقت افراد برگزیده گرفته شود.

لاریجانی گفت : چون نمایندگان همگی تحصیلات فوق لیسانس به بالا دارند و طبعاً خیلی زود با ارسال جزواتی به این امور واقف می شوند. همانگونه که عرض کردم حداقل طراحی نوعی گردش اطلاعاتی مطلوب در سطح ملی باید تدارک دیده می شد تا در پناه آن هم سخنی نمایندگان بیشتر می گردید و حضورآنان در تهران توجیه می گردید.

وی اظهار داشت: علاوه بر این ملاقاتهایی با برخی از علما و مراجع و گروههای شهر قم داشتم که این عوامل مانع از حضور من در جلسه مذکور شد. ضمن احترام به همه دوستانی که این نشست را بر پا کردند. البته همه این حرفها خیلی مهم نیست و خواهش می کنم به این امور نپردازید و دامن نزنید حالا بنده یک نظری داشتم ، دوستان دیگر هم نظر دیگری. فعلاً مسائل مهمتری برای کشور داریم که باید بدان پرداخت.

بنده فکر می کنم شرایط کشور به نحوی است که مجلس هشتم باید با دقت و برنامه ریزی یکسره وقت خود را مصروف خواست ملی کند و من هم به عنوان یکی از نمایندگان مجلس هشتم مصمم هستم به تکلیف خود عمل کنم. این تکلیف درنسبت فرد و شرایط کشور و خداوند شکل می گیرد. هرچه به قول عیاران قدیم زهرماری های دیگر قاطی این مثلث نشود ، عمل سیاسی زلال تر و پاک تر است که به تعبیر مقام معظم رهبری (در یکی از ملاقاتهای پس از عید نوروز)فرمودند: « اخلاص در عمل خیلی کار سختی است.


90/12/18
9:44 عصر

voa انتقاد رییس جمهوری امریکا از طرفداران مداخله نظامی در ایران

بدست عبدالله در دسته انتقاد رییس جمهوری امریکا از طرفداران مداخله نظامی در ایران

باراک اوباما رییس جمهوری امریکا از نامزدهای جمهوریخواه ریاست جمهوری انتقاد و آنها را متهم کرد که در مقوله تهدید ایران به «جار و جنجال و زیاده گویی» متوسل می شوند.

آقای اوباما روز سه شنبه در نخستین کنفرانس  خبری خود از ماه نوامبر، رقیبان  جمهوریخواهش را  به کوشش برای مداخله نظامی در ایران  متهم ساخت، «بی احتیاطی و بی ملاحظگی بعضی افراد هنگام سخن گفتن در باره جنگ» را تقبیح  کرد و گفت در این مقوله «جایی برای بی احتیاطی» وجود ندارد.

نامزدهای جمهوریخواه ریاست جمهوری امریکا هشدار داده اند که انتخاب دوباره پرزیدنت اوباما دستیابی ایران به تسلیحات اتمی را مسلم خواهد ساخت. هر 3 امیددار ریاست جمهوری در جمع یک گروه طرفدار اسراییل در واشنگتن خواستار رویکرد سخت تری نسبت به ایران شدند – از استقرار کشتیهای جنگی در سواحل ایران تا از بین بردن تاسیسات اتمی آن.

آقای اوباما از سیاست خود نسبت به ایران دفاع کرد و گفت  تهران با تحریمهای بی سابقه و فلج کننده ای روبرو شده و اینک  منزوی است.  آقای اوباما همچنین تاکید کرد که مقامات اطلاعاتی   امریکا و اسراییل بر این باورند که هنوز پنجره فرصت برای   حل  تنش با ایران از راههای دیپلماتیک باز است.

رییس جمهوری امریکا از سیاست خود در مورد سوریه دفاع کرد و گفت زمان سقوط  بشار اسد از قدرت نزدیک است.

باراک اوباما رییس جمهوری امریکا می گوید انتظار ندارد در نخستین جلسه تجدید مذاکرات بین المللی با ایران درباره برنامه اتمی، موفقیتی بدست آید.

آقای اوباما گفت به گمان او جامعه بین المللی قادر خواهد بود به سرعت بفهمد که ایران تا چه اندازه درباره مذاکرات جدی است.

او گفت حل مساله ایجاب می کند ایران به میز مذاکره بازگردد و به شیوه ای «روشن و صریح» بگوید چگونه صلحجویانه بودن برنامه اتمی خود را برای جامعه بین المللی ثابت خواهد کرد.

در مورد اسراییل و پیشنهادهایش که ممکن است به  تاسیسات اتمی ایران حمله کند،  پرزیدنت اوباما  گفت اسراییل ملتی است مستقل که باید در مورد بهترین راه حفظ امنیت خود تصمیم بگیرد. اما  گفت به نفع همه خواهد بود که دید آیا این مساله می تواند به شیوه ای صلحجویانه حل شود یانه. رییس جمهوری امریکا گفت   این نظر که جامعه بین المللی می تواند ظرف دوهفته یا حتی دو ماه آینده تصمیم بگیرد، با واقعیتها تطبیق نمی کند.

آقای اوباما گفت مساله فقط این نیست که اگر اقدام ناپخته ای  صورت گیرد چه نتایجی برای اسراییل ببار خواهد آمد،  به امریکا نیز مربوط می شود، بنابراین مهم است که رویکردی دقیق و اندیشمندانه اتخاذ شود.


90/12/17
10:25 عصر

خاطره کنایهآمیز هاشمی از شهید بهشتی

بدست عبدالله در دسته خاطره کنایه‌آمیز هاشمی از شهید بهشتی

آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیامی به کنگره بزرگداشت شهید بهشتی که پایگاه اطلاع رسانی دفتر آثار آن شهید منتشر کرده، نوشته است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگرچه سخن گفتن از آیت‌الله دکتر شهید بهشتی برای من، یادآوری «روایت هجران» است، اما پس از آن فاجعه دلخراش و تاکنون شاهدیم که خون ایشان و یاران صدیقشان، انقلاب اسلامی را در برخورد با انواع توطئه بیمه کرده است.

شهید دکتر بهشتی که یک روحانی تأثیرگذار در مجموعه‌های دانشگاهی و همچنین یک دانشگاهی به‌ تمام‌معنا در حوزه‌های علمیه بود، مصداق واقعی روشنفکری دینی است که وجودشان به همراه اندیشه‌ها و افکارشان در زمانه افراط و تفریط، از ضرورت‌های نهادینه کردن اعتدال در جامعه است.

اطلاعات عمیق، کارآمد و عملگرایانه از مبانی اسلامی در ابعاد فقهی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و تلفیق آن با داده‌های روزآمد، از ایشان شخصیتی ساخته بود که حوزه و دانشگاه درصدد استفاده بیشتر از کلاس‌هایش بودند و خود نیز با تأسیس مدرسه «علم و دانش» سعی در آموزش علمی و فنی به جوانان متدیّن داشت.

اندیشه‌های سیاسی شهید بهشتی، مرزهای محدود فکری آن زمان را می‌پیمود و در ورای مباحث اسلامی و انسانی، مطرح می‌شد. به گونه‌ای که انسان، در تفکرات ایشان بیش از هر چیز، یک موجود معقول مختار است که باید زندگی فردی و اجتماعی خویش را براساس برداشت‌های فردی و تلفیق آن با خرد جمعی، برای خیر دنیا و آخرت بسازد.

صراحت بیان ایشان در امر به معروف و نهی از منکر، برخاسته از اعتقاد مسئولانه نسبت به حدیث «نصیحه لائمه المسلمین» و برای جلوگیری از استبداد و خودکامگی در همه حکومت‌ها بود و شاید همین ویژگی ایشان بود که همیشه آماج تیرهای مسموم توهین و تهمت افراطیون دگم‌اندیش زمان خود قرار می‌گرفت.

او سیاست را وسیله‌ای برای حاکمیت احکام متعالی اسلام در جامعه و فقه سیاسی را ضرورت اجتهاد برای اداره جامعه مسلمان در همه اعصار می‌دانست و از دورغ در سیاست به شدت پرهیز می‌کرد، چون می‌دانست که دروغ سست‌کننده پایه‌های اعتماد مردم نسبت به نظام است.

صداقت دکتر بهشتی در بیان مسائل و تحمل ایشان در مواجهه با بی اخلاقی‌ها آن قدر زیاد بود که در طول عمر شریف خویش، هیچ وقت به حذف شخصیتی هیچ مخالفی فکر نمی‌کرد، هرچند مخالفان پس از ناکامی در آن همه ترور شخصیت، جز به حذف فیزیکی ایشان رضایت ندادند. البته خون ایشان چون چشمه ای جوشان در جامعه خروشید و نگذاشت تارهای دروغ بر آیینه نگاه مردم نسبت به روحانیت اصیل اسلام بنشیند، هرچند پذیرفت که مظلوم زندگی نماید و به تعبیر امام راحل(ره) مظلومانه‌تر به شهادت برسد.

جای خالی آن همراه و همدل سالهای طولانی مبارزه و همکار سالهای پس از پیروزی، همیشه خالی است و این خلأ این روزها که بی‌اخلاقی‌های سیاسی بعضی‌ها برای مطامع زودگذر دنیوی به اوج رسیده، کاملاً احساس می‌شود.

هرچند تمام لحظه‌های پیش و پس از پیروزی انقلاب، سرشار از خاطرات تلخ و شیرین با ایشان است، اما خاطره‌ای را به یاد می‌آورم که روزی به ایشان گفتم: سید با این همه توهین و تهمت چه می‌کنی؟ هنوز آن لبخند معنادار و نگاه نافذش را با تمام وجود حس می‌کنم که با دست بر دوشم زد و گفت: آسیاب به نوبت.

با گرامیداشت یاد ایشان و همه شهدای راه حق و فضیلت، امیدوارم برگزارکنندگان این همایش با تبیین اندیشه‌های ایشان، گامی در جهت تقویت افکار دینی جامعه بردارند که اگر خوب و به دور از سلایق باندی باشد، سرشار از آموزه‌های فراوان برای آموزش جوانان است.

اکبر هاشمی رفسنجانی


90/12/17
7:56 عصر

تصویری از متوسط چهره زنان جهان!

بدست عبدالله در دسته تصویری از متوسط چهره زنان جهان!

آیا تابه حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا به آسانی می توانید نژادهای کره ای، ژاپنی، چینی و به اصطلاح خودمان چشم بادامی ها را تشخیص دهید. آیا دلیل آن را فرم چشم های این افراد می دانید؟ نظر شما در مورد هندی ها چیست؟ آیا ایرانی ها هم فرم صورت و چهره خاصی دارند؟ آیا به نظر شما متوسط چهره خانم های ایرانی، مشابه این تصویر است؟

به گزارش روزگارنو، پروژه Face of Tomorrow ، دست به یک کار جالب زده و چهره تعداد زیادی از افراد هر کشور را جمع آوری کرده است. در این پروژه با استفاده از تصاویر جمع آوری شده و ترکیب و تلفیق آنها، متوسط تصویر چهره افراد هر کشور، قابل مشاهده است.


به طور مثال تصویری که ما از هندی ها در نظر داریم،رنگ پوست تیره و موهای مشکلی و چشم های درست است. در حالی که ژاپنی ها چشم ها باریک و کشیده و موهای صاف و تیره و پوست سفیدی دارند.

آنچه در این تصاویر نظر ما را جلب می کند، متوسط چهره خانم ها در کشور ایران است. آیا به نظر شما این تصویر، متوسط چهره خانم های ایرانی است؟ یا شما تصویر دیگری از چهره ایرانی ها در نظر دارید؟


<      1   2   3   4   5   >>   >