مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

اسفند 90 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/12/16
12:45 عصر

برنامه منافقین برای انتخابات مجلس نهم ناکام ماند

بدست عبدالله در دسته برنامه منافقین برای انتخابات مجلس نهم ناکام ماند


 
با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج )؛
 
حاکی از آن است که در جریان برگزاری تبلیغات انتخاباتی در هفته گذشته تیم های تروریستی جریان نفاق متشکل از باقیمانده گروهک های تروریستی کومله ، پژاک و منافقین درصدد انجام عملیات خربکارانه در غرب و مرکز کشور بوده اند.
 
بر اساس این گزارش ، 30 تیم تروریستی در هفته منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی که قصد عملیات بمب گذاری در حوزه های انتخابیه مختلف کشور را داشتند ، توسط مامورین امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در مرزهای غربی کشور بازداشت شده اند.
 
از این افراد که وابستگی آن ها به گروهک های تروریستی مشخص شده است پنچ بمب دست ساز با قدرت تخریب بالا کشف شده است.
سازمان های جاسوسی غربی از جمله موساد و سیا با همکاری گروهک های تروریستی مستقر در غرب کشور قصد داشتند با ایجاد فضای ناامنی از حضور مردم در پای صندوق های رای جلوگیری کنند.

90/12/16
12:45 عصر

تحلیل ضد انقلاب از رای دادن خاتمی/او می خواهد به قدرت باز گردد

بدست عبدالله در دسته تحلیل ضد انقلاب از رای دادن خاتمی/او می خواهد به قدرت باز گردد


یکی از سایت های اپوزیسیون در یادداشتی به تحلیل چرائی شرکت سید محمد خاتمی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت.

سایت ضد انقلابی روزآنلاین در یادداشتی خاتمی را نماد اصلاح طلبان دانست و تاکید کرد رای او در حقیقت نه فردی که به نیابت از اصلاح طلبان بوده است.
نویسنده این مطلب همچنین با بیان اینکه اصلاح طلبان بر این باورند که عدم حضور در انتخابات، به معنای دوری همیشه از ساختار قدرت در جمهوری‌اسلامی است، و تصورشان بر این بود - و هست - که این‌گونه تمام منفذهایی که برای اصلاح - حداقلی - حاکمیت وجود دارد، از میان خواهد رفت،نوشت:اگر از این منظر به رای خاتمی بنگریم، احتمالا می‌توانیم چنین صورت‌بندی فرضی‌ای انجام دهیم: "خاتمی دریافته است که اگر در انتخابات شرکت نکند، همان برخوردی که در دهه 60 با مهدی بازرگان و نهضت آزادی انجام شد، با وی و حامیانش نیز انجام خواهد شد. (پروژه ملی - مذهبی کردن اصلاح‌طلبان که آن‌ها بارها از وقوع چنین اتفاقی ابراز نگرانی کرده‌اند)، پس تصمیم می‌گیرد که در انتخابات شرکت کند، اما به هیچ کاندیدایی رای نمی‌دهد، در حوزه‌ای حضار می‌شود که امکان سواستفاده رسانه‌های حکومتی از عکس و تصویر وی نیز وجود نداشته باشد. این رای او البته تاثیری در موقعیت اصلاح‌طلبان در پارلمان نهم نخواهد داشت، بلکه تنها و تنها منفذی را برای آن‌ها در حداقلی‌ترین شکل خود، حفظ خواهد کرد. این منفد باعث خواهد شد که آن‌ها قادر باشند فعالیت‌های خود را در حداقلی‌ترین شکل ممکن ادامه دهند و با روشی کج دار و مریز، برای پیشبرد اهداف اصلاحی خود، بکوشند".
نویسنده این مطلب در ادامه انتخاب خاتمی را شکست خورده دانست و نوشت همه می دانند که خاتمی به دنبال چه اصلاحاتی است.اصلاحاتی که در چندین انتخابات نتوانسته رای مردم را از آن خودکند.
این سایت در ادامه با بیان اینکه خاتمی با رای دادن خود موجب شکاف میان سبزها و اصلاح طلبان شد اقدام وی را غیر اخلاقی ارزیابی کرد.


90/12/16
11:40 صبح

نظر خاتمی در مورد شرکتش در انتخابات

بدست عبدالله در دسته نظر خاتمی در مورد شرکتش در انتخابات

نظر خاتمی در مورد شرکتش در انتخابات

 

سایت خاتمی نوشت

امیدوارم درک مشترکی از شرایطی که در آن قرار گرفته ایم به وجود آید

”تردیدی ندارم که احساسات و داوری ها در زمان مناسب می تواند به آنجا برسد که به جای هرگونه توجیهی، چه از سر افراط و چه از سر تفریط، درستی تصمیم هایی در جهت منافع و مصالح ملی و پیشبرد اصلاحات در درون نظام جمهوری اسلامی گرفته می شود اولویت پیدا کند و ان شاء الله گشایش در کارها فراهم آید.“
در پی بروز ابهام ها و طرح پرسش ها، انتقادها و اعتراض فعالان سیاسی و اجتماعی و دوستداران اصلاحات، بخصوص جوانان عزیز در داخل و خارج، در فضای رسانه ای و از جمله پایگاه اطلاع رسانی کلمه در مورد شرکت رئیس جمهوری سابق ایران در انتخابات مجلس نهم، سید محمد خاتمی به پاس احترام به احساسات مردم متن کوتاهی را در اختیار رسانه ها گذاشت:

به نام خدا
در فضای رسانه ای، از جمله پایگاه اطلاع رسانی کلمه و از سوی فعالان سیاسی و اجتماعی و دوستداران اصلاحات، بخصوص جوانان عزیز در داخل و خارج، حضور من در انتخابات مجلس با ابهام ها، پرسش ها، انتقادها و اعتراض ها مواجه شده است که از جمله اصحاب کلمه بخشی از آن را به من منعکس کرده اند. احترام به مردم و احساسات آنان ایجاب می کند که از همین طریق دوستانه و خودمانی مطالبی را بیان کنم.

سید محمد خاتمی

"با وجود سختی و پیچیدگی این مسأله انتظار ندارم که همگان از توضیحات من قانع شوند، بخصوص که محدودیت ما در اطلاع رسانی فضایی را از هر طرف ایجاد کرده که هم توقعاتی خارج از امکانات و مصلحت مطرح می شود و هم تبیین کامل آسان نیست.
وجود چنین ابهام ها و پرسش ها در فضای عمومی به ویژه از سوی کسانی که در این سال ها متحمل مشکلات و محدودیت های گوناگون و هزینه های سنگین شده اند امری طبیعی است. من نمی توانم از کنار این پرسش ها و تحلیل ها و احساسات پاک آسیب دیده بی تفاوت بگذرم و احترام خود را به ناقدان و حتی مخالفانم تکرار نکنم. با ذکر این نکته که بحث تفصیلی در این باب به مجال مناسب تر واگذار می شود چند نکته را یادآور می شوم.
عزیزان
اقدام من از منش و بینش سیاسی و فکری من و آن چه به آن باور دارم و پای بندم ریشه می گیرد. من از موضع اصلاحات و در جهت نگاه داشت روزنه های اصلاح طلبی که آن را مهم ترین و بلکه تنها راه سربلندی کشور و دست یابی به آرمان های اصیل انقلاب و تأمین حقوق مردم و مصالح ملت می دانم و نیز برای دفع مخاطرات و تهدیدهای درونی و بیرونی اقدام کرده ام. هدف ممکن و مطلوب، بازگرداندن امور به موقعیتی است که در آن مصلحت کشور و خواست های اساسی و تاریخی مردم اصل قرار گیرد.
من براساس راهبرد اصلاح طلبانه به آشتی ملی و بازگشت به آرمان های اصیل انقلاب و قانون اساسی و ایجاد فضای همدلی و مشارکت همگان دعوت کرده و می کنم و انتظار داشته و دارم که همه با اسیر نماندن در گذشته و با نگاه به آینده روند تازه ای را در کشور آغاز کنند. تأکید اصلاح طلبی بر روندها و اقدام های قانونی و غیر خشونت آمیز به این معنا نیست که اصلاح امور کشور بدون پرداخت هزینه میسر است. اما در هر اقدام سیاسی در نظر گرفتن مصالح و شرایطی که نیروهای فعال در داخل کشور با آن مواجه اند ضرورت دارد. در مورد انتخابات مشارکت فعال و معرفی نامزد طبعاً در گرو وجود شرایط مناسب است. مصالح بزرگ تر کشور و اصلاحات مقدم بر ملاحظات شخصی است و اقتضائات خاص خود را دارد. تعیین استراتژی عدم معرفی نامزد و ارائه لیست هیچگاه به معنی تحریم انتخابات نبود و می بایست این امر را در عمل اثبات کنیم تا با گرفتن هرگونه بهانه ای از بدخواهان روزنه ای برای امکان مفاهمه بیشتر با تکیه بر حقوق و مصلحت مردم و پیشرفت واقعی کشور باز شود.
امیدوارم درک مشترکی از شرایطی که در آن قرار گرفته ایم به وجود آید. تردیدی ندارم که احساسات و داوری ها در زمان مناسب می تواند به آنجا برسد که به جای هرگونه توجیهی، چه از سر افراط و چه از سر تفریط، درستی تصمیم هایی در جهت منافع و مصالح ملی و پیشبرد اصلاحات در درون نظام جمهوری اسلامی گرفته می شود اولویت پیدا کند و ان شاء الله گشایش در کارها فراهم آید."


90/12/14
3:23 صبح

حق با کیهان بود سرقبر بدون مرده گریه کردیم

بدست عبدالله در دسته حق با کیهان بود سرقبر بدون مرده گریه کردیم

شرکت پنهانی خاتمی در انتخابات مجلس آن هم در آخرین ساعات رأی گیری و در دهات اطراف دماوند، محافلی را که همسو با وی خواستار تحریم انتخابات شده بودند، کلافه و شاکی کرده است. متقابلاً کسانی چون ابطحی و شکوری راد تلاش کردند به توجیه جا زدن خاتمی بپردازند. خاتمی در حالی که تأکید کرده بود اصلاح طلبان نمی توانند و نباید در انتخابات شرکت کنند و حضور بی معناست، خود در روستای «وادان» رأی داد.
گزارشی که می خوانید مربوط به مجادله میان معترضان و برخی حامیان خاتمی است اما باید توجه داشت که این گریه بر سر قبر بدون مرده، آسان ترین کار افراطیون و جریان نفاق برای به حاشیه راندن حضور کم نظیر و دشمن شکن مردم در انتخابات و شکست پروژه تحریم است.
محمدعلی ابطحی در توجیه رأی دادن خاتمی و بدون اشاره به موضع تحریمی اخیر وی نوشت: من پیش بینی می کردم که آقای خاتمی در انتخابات شرکت می کند و عدم شرکت را یک اشتباه استراتژیک می پنداشتم دلایلم هم این بود که در این انتخابات برای اولین بار بود که حاکمیت نه تنها اصراری بر شرکت اصلاح طلبان نداشت، بلکه اگر نوشته های کیهانی را وجهه آشکار این تصمیم بگیریم، اصرار بر عدم شرکت اصلاح طلبان و حذف نهایی این تفکر از صحنه سیاسی را می شد به وضوح دید.
ابطحی با اذعان به بی تأثیری خاتمی در میزان مشارکت مردم تأکید کرد: شرکت و عدم شرکت آقای خاتمی و دیگر بزرگان اصلاح طلبی هم در تعداد رأی در انتخابات مجلس چندان مؤثر نبود و تنها به جدا شدن از بدنه مردم منجر می شد و در برابر همه خطرات خارجی و داخلی آینده تمام سنگینی آن بر دوش اصلاح طلبان بود... رأی دادن خاتمی اشتباه نبود. ایجاد باورهای قبلی که خاتمی در انتخابات شرکت نمی کند اشتباه بود که اگر آقای خاتمی مشاورانی داشت که این توضیحات را از قبل انتخابات می دادند، و یا از مواضع شتابزده جلوگیری می کردند، بار این شوک موجود را کم می کرد. این نوشته البته به معنای اهانت به هیچکس نیست.
اما علی شکوری راد برخلاف ابطحی رأی دادن خاتمی را برای غالب اصلاح طلبان و سبزها غیرمنتظره و تکان دهنده توصیف کرد و نوشت: غیرمنتظره و تکان دهنده بود. بخصوص برای کسی مانند من که حداقل دوبار و آخرین بار همین دو هفته پیش حضوراً از او در این مورد پرسش کردم و در هر دو بار ایشان تأکید کرد که قصد شرکت در انتخابات را ندارد و البته هر دوبار هم از اینکه گفته شود او انتخابات را تحریم کرده است اظهار ناخشنودی می کرد و پروا داشت. اغلب دوستان اصلاح طلب این موضع او را قبول داشتند و می ستودند... خاتمی این بار نیز نخواست یا نتوانست قهرمان باشد. پیش از این نیز بارها او را تجربه کرده بودیم. گفته بود برای بار دوم نامزد نخواهد شد، ولی نهایتاً شد. گفته بود اگر قوانین دو قلوی اختیارات رئیس جمهور و اصلاح قانون انتخابات تصویب نشود استعفا خواهد داد، ولی نداد و یا اینکه گفته بود زیر بار برگزاری انتخابات مجلس هفتم با آنهمه رد صلاحیت ها نخواهد رفت، ولی رفت.
شکوری راد ادعا کرد «خاتمی از خوف اینکه مبادا رای ندادن او آب به آسیاب کسانی بریزد که با تمام قوا روزنه های اصلاح را مسدود می کنند» اما توضیح نداد که این درک و شعور چرا تا بدین حد دیر پدید آمده و فتنه گران و نفاق جدید اصطلاحاً هم چوب و هم پیاز را با هم خورده اند؟! و چرا این احساس تکلیف دفعتاً و مخفیانه و بی توضیح پدید آمده است.
اما صرف نظر از توجیهات برخی اطرافیان خاتمی، محافل ضد انقلاب به شدت از جا زدن خاتمی و سکه یک پول کردن تحریم چی ها - که خود تدارک کننده بهانه آنها بود- کلافه شده اند.
نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست سابق نشریات زنجیره ای در این باره نوشت: از خاتمی باید در حد خودش انتظار داشت اما وای به ماله کشانش... خاتمی بارها باید می ایستاد و نکرد بنابراین این بار هم از رأی دادنش تعجب نکردم. تعجب من از کسانی است که به او دل بسته بودند! خاتمی خیانت نکرد بلکه نمادی که خیلی ها از خاتمی در ذهن ساخته بودند به آنها خیانت کرد. برای یک بار دست بردارید از این تنظیم قلم تان با سیاستمداران! من تعجب می کنم از همکاران روزنامه نگاری که امروز ماتم گرفته اند و دارند خودشان را به در و دیوار می کوبند که تکذیبیه ای از خبر رأی دادن خاتمی بیابند! فردا دیر است! می توانید امروز این آویزان بودن را کنار بگذارید؟ از اینکه اندکی تلخ شده ام مرا ببخشید، اما نمی توانم احساس غم شما را درک کنم!
برخی نویسندگان اپوزیسیون همکار در شبکه بالاترین نیز مطالبی از این دست نگاشته اند:
- آقای شجاع- باز هم که خراب کردی بابا! مرد حسابی این دفعه قرار نبود حرکتی از خودت نشون بدی، فقط کافی بود این دفعه کاری نکنی!!!
- نام جدید این آقا، آقای شیلنگ است که سر تا پای همه ما را آب گرفت(!)
- خاتمی سالهاست که مرده و ما نمی خواستیم باور کنیم. یادم میاد سروش درباره اش گفته بود مذبذب.
- ایشان در انتخابات رأی داد و خبر تأیید شد. او جنبش سبز را خاک سپاری کرد. چه قدر گفتیم او حقوق بگیر و بزک کرده سیستم است. او مبارز نیست بلکه کلاهبردار حرفه ای است اما گوش نکردند.
- من خوشحالم که خاتمی رای داد. او همواره دارای رفتار متناقض بود و یکی به نعل و یکی به میخ می کوبید. دیگر بساط دور و پی ایشان تمام شده. وقتی کسانی مثل مسیح علی نژاد که همیشه تمام قد از اصلاح طلبان دفاع می کردند می گویند پس از رأی دادن خاتمی تحقیر و شکسته شدیم، می توان گفت که او دیگر وجهه خود را از دست داده و حالا می فهمم که چرا کروبی و موسوی در حصرند اما خاتمی آزاد است؟!
- زهرا اشراقی همسر محمدرضا خاتمی: خبر بسیار سنگینی بود دوستان.
- شرم بر تو ای مار خوش خط و خال! دوستان بیایید از این به بعد او و خبرهای او را بایکوت کنیم.
- خاتمی کاری کرد که به ریش جنبش سبز بخندن. پس چی شد اون شرط و شروط؟
- نمی دانم جالب است یا نه اما می دانم که مدام در بادبان های پر از سوراخ می دمیم. بنده خدا استوره [اسطوره] ما خیلی به خودش فشار میاره اما این کاره نیست. بیچاره با هزار زبون میگه که آدم دادن تاوان مبارزه نیست. ما هر دو بدشانسیم. ایشون باید تو پاریس به دنیا می اومد.
- حق با حسین شریعتمداری بود. هی این شریعتمداری و یارانش می گفتن که این آقا منافقه ما باورمون نمی شد اما اون خودش امروز با رأی دادن این رو ثابت کرد.

keyhan


<      1   2   3   4   5   >>   >