مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

اسفند 90 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/12/17
7:46 عصر

پیغام حجاریان به باهنر درباره هاشمی

بدست عبدالله در دسته پیغام حجاریان به باهنر درباره هاشمی

محمدرضا باهنر با اشاره به سرنوشت هاشمی به یادآوری نکته‌ای درباره انتخابات مجلس ششم پرداخته و گفته است: در انتخابات مجلس ششم، حجاریان به ما پیغام داد که اگر اسم هاشمی را در لیست بگذارید همه‌تان را می‌کشیم پایین و همینطور هم شد. ما آقای هاشمی را در لیست قرار دادیم و آنها هم ما را کوبیدند.

محمد رضا باهنر در گفتگو با همشهری ماه به سرنوشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرده است که مهمترین آن در زیر می‌آید:

*آقای هاشمی ممکن است الان در گروه اصلاح طلب بگنجد اما اولین ضربات را آقای هاشمی از همین آقایان خورد.

*آقای گنجی و اینها یک حرف‌هایی می‌زنند که عالیجناب سرخ پوش و خاکستری و بر علیه‌اش مفصل کار کردند.

*من یادم هست در انتخابات مجلس ششم، همین آقای حجاریان که خدا انشاالله هدایتش کند به ما پیغام داد که "اگر شما اسم آقای هاشمی را در لیست بگذارید ما همه‌تان را می‌کشیم پایین. اگر می‌خواهید کلا پایین نیایید هاشمی را در لیست نگذارید" و همینطور هم شد، ما آقای هاشمی را در لیست قرار دادیم و آنها هم ما را کوبیدند.

*مجلس ششم تشکیل شد که حتی وقتی آقای هاشمی رای هم آورد به مجلس نرفت. چون اگر به مجلس می‌رفت آنجا رئیس مجلس نمی‌شد، یعنی کاملا معلوم بود ترکیب، ترکیبی نیست که به آقای هاشمی رای بدهد.

*حالا اینکه امروز آقای هاشمی شده طرفدار اصلاح طلب‌ها به دلیل مسائل بعدی است.


90/12/17
7:42 عصر

راز گران شدن گوشت را از دولت بپرسید

بدست عبدالله در دسته راز گران شدن گوشت را از دولت بپرسید

عده‌ای برای این که مفت‌خوری کنند و همیشه در بازار باشند، به دنبال اعمال ضربه‌های متعدد به بخش‌های تولیدی دامداری هستند.برخی برای این که بخواهند بازار را در دست خود داشته باشند، به دنبال کنار زدن تولید و وارداتی شدن آنچه خود می‌توانیم تولید کنیم، هستند.در این باره، خوب است پای سخن کسانی که به فعالیت‌های دامی مشغولند، بنشینیم تا متوجه قدری از مشکلات آنها باشیم.

به گزارش «تابناک» امروزه، کسانی در اقتصاد کشور ما هستند که با وجود تمایل به فعالیت در زمینه دامداری و طیور، با موانع گوناگونی رو‌به‌رو شده و ترجیح می‌دهند، بیش از این هزینه نکنند. آنان مجبور شده‌اند، دامداری ناقص خود را به فروش بگذارند و دست از تولید بکشند و عده بسیاری هستند که با کنار کشیدن افراد دلسوز این مملکت، سودهای بی‌شماری از ناحیه گران فروشی و واردات به جیب خود می‌ریزند!

در این باره باید پرسید که ماجرا چیست؟

صنعت دامداری از دو ناحیه گرانی ارز، تأثیر می‌پذیرد؛ یک از ناحیه واردات گوشت از کشور برزیل و دیگر از ناحیه واردات علوفه، جو، دارو و... از دیگر کشورها.

با گران شدن ارز و تخصیص ندادن ارز دولتی به دامدار، دامداران مجبور شدند که جو و علوفه خود را از بازار آزاد تهیه کنند و از سویی، با گران شدن نزدیک به دو برابری قیمت این نهاده‌ها، چاره‌ای جز فروش با قیمت بالاتر برای آنها باقی نمانده بود.

عدم حمایت‌های دولت برای تهیه دانه‌های دامی در کنار محدودیت برای افزایش قیمت، عاملی برای تعطیلی بسیاری از دامپروی‌ها و کنار کشیدن عده بسیار دیگر در تولید شده است. اینها همه در حالی است که در صورت حمایت‌های دولت، می‌توانستیم در این عرصه‌ها خودکفا شده و مازاد آن را نیز صادر کنیم.

اکنون می‌بینیم که روز به روز به نفع واردات، تولید عقب می‌کشد و به نوعی، سیاست‌های دولت به جای حمایت از تولید، به سود واردات تغییر می‌کند، چرا که دولت افزون بر آنکه سیاست‌های تسهیل کننده واردات کالاهای مصرفی را در پیش گرفته است، ارز‌های خود را به وارد کنندگان می‌دهد و عملا این دامداران هستند که ناچارند آنچه نیاز دارند، گران و از دلالان و وارد کنندگان خریداری کنند؛ معامله‌ای که به علت نابرابر بودن قدرت چانه‌زنی، به ضعیف‌کشی و تحقیر تولید و چاق شدن دلال و وارد کننده می‌رسد.

همچنین باید گفت، ایران می‌تواند چه در عرصه مواد دامی و چه در عرصه تولید گوشت خودکفا باشد، ولی گویا خودکفایی به سود برخی که تمایل به سودهای کلان و بادآورده دارند، نیست!

بنابراین، هنگامی که سیاست‌های دولت در راستای حمایت از این عده است، نمی‌توان به آسانی دولت را از دست داشتن در این وادی مبرا دانست؛ پس بهتر است، دولت پاسخی برای حمایت‌های خود از واردکنندگان و دلالان و حمایت‌ نکردن‌ها و اعمال خسارت‌های فراوان خود بر تولیدکنندگان، داشته باشد.

«تابناک» منتظر شنیدن پاسخ دولت است؛ پاسخ به این که چرا دولت به جای تسهیل واردات، تولید داخلی را با دادن علوفه و جو و دارو تقویت نمی‌کند و چرا کاری کرده که تولید را بازنده و وارد کننده را برنده سازد و نیز چرا با وجود این مشکلات، باز هم در صدد افزایش قیمت‌های حامل‌های انرژی است؟!


90/12/16
12:47 عصر

علی مطهری جای خالی اصلاح طلبان را پر می کند!

بدست عبدالله در دسته علی مطهری جای خالی اصلاح طلبان را پر می کند!

علی مطهری جای

کارشناس بی بی سی: در میان افراد لیست میانه [اصلاح طلبان معتدل] آقای مطهری در تهران پیشتازی می کند و این تحول مهمی است که می توان روی آن فکر کرد!؟

altبه گزارش بی باک، در پی موضع گیری های ناهنجار علی مطهری پس از فتنه 88 در مواردی همچون ولایت فقیه و تابعیت از ولی فقیه، سران فتنه، مرگ هاله سحابی و موضوعاتی دیگر که با استقبال گرم رسانه های غربی از وی همراه شد، و پس از آنکه مطهری رسما از اصولگرا بودن توبه کرد و به انتشار لیست انتخاباتی به همراه عده ای از اصلاح طلبان اقدام نمود، از او به عنوان "آلترناتیو" اصلاح طلبان یاد می شود.

در همین راستا "سعید برزین" کارشناس شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) پیش از برگزاری انتخابات مجلس نهم در مصاحبه با این شبکه آرزو کرد که علی مطهری رأی لازم برای باقی ماندن در مجلس را کسب کند. وی گفت: «یک محوری که به نظر من کم به آن توجه شده، جناح میانه روها و خط میانه بود که متشکل اند از همین منتقدین دولت که تحت عنوان "صدای ملت" نام گرفته اند. اگر آقای مطهری رأی بالایی بیاورد، این خط میانه خیلی قوی تر از آن چیزی است که فکر می کردند.»

همین کارشناس بی بی سی فارسی پس از برگزاری انتخابات و همزمان با انتشار نتایج اولیه، ضمن ابراز مسرت از احتمال کسب آرای لازم توسط علی مطهری برای باقی ماندن در بهارستان، اظهار داشت: «در میان افراد لیست میانه [اصلاح طلبان معتدل] آقای مطهری در تهران پیشتازی می کند و این تحول مهمی است که می توان روی آن فکر کرد.»!؟

گفتنی است دیگر رسانه های غربی نیز خرسندی خود را از احتمال راهیابی مجدد مطهری به مجلس با برجسته کردن این خبر ابراز کردند.

اکنون این سؤال مطرح می شود که به چه دلیل رأی آوردن مجدد علی مطهری، برای جریانات وابسته و رسانه های دشمن اینگونه از اهمیت برخوردار شده است و چگونه این رسانه ها که سایر اخبار مرتبط با انتخابات را به هر نحو ممکن سانسور می کردند، حالا خبر رأی آوردن یک کاندیدای خاص را در صدر اخبار خود قرار می دهند؟

خالی اصلاح طلبان را پر می کند!


90/12/16
12:47 عصر

خاتمی در شب انتخابات به مرد خاکستری اصلاحات چه گفت؟

بدست عبدالله در دسته خاتمی در شب انتخابات به مرد خاکستری اصلاحات چه گفت؟

اتمی می گوید ما باید از این وضعیت خلسه گونه خارج شویم. ما باید با همین حکومت کار کنیم و من هرگونه رفتارهای ساختارشکن را رد می کنم.

altدر شب برگزاری انتخابات جلسه ای با حضور مرد خاکستری اصلاحات، خاتمی و یکی از مدرسان مطرح حوزه قم که به تهران آورده شده بود برگزار می شود.

به گزارش عصر امروز مشرق نوشت:خاتمی در این جلسه از تصمیم قطعی خود برای شرکت در انتخابات می گوید که عصبانیت حاضران را درپی داشت.

خاتمی می گوید ما باید از این وضعیت خلسه گونه خارج شویم. ما باید با همین حکومت کار کنیم و من هرگونه رفتارهای ساختارشکن را رد می کنم.

این جلسه تا ساعت 4 صبح بدون هرگونه نتیجه ای ادامه داشته است.

همچنین محمد خاتمی در جلسه دیگری ضمن دفاع از حضور خود در انتخابات گفته است: قبول کنید چاره ای جز برگشت به دامن نظام نداریم، مرا مجبور نکنید حرفهای نخ نما شده بزنم.موسوی و کروبی با ما چه کردند؟ تا کجا باید به خاطر آنها هزینه بدهیم؟ دوستان بنشینند و یک فکر اساسی کنیم. باباجان سبز مرد اصلاحات را دریابید! آقایان در زندان و بیرون مرزها ما را تا مرز تحریم پیش بردند حالا دارید به من فحش می دهید! ما با چه سازی باید بسازیم خدا عالم است. اگر دو تا از این پیرزن ها و پیرمردها که رفتند رای دادند مشاور ما باشند والله بهتر است.


90/12/16
12:46 عصر

پاسخ به شبهه سایت مهدی هاشمی در مورد آمار رای دهندگان

بدست عبدالله در دسته پاسخ به شبهه سایت مهدی هاشمی در مورد آمار رای دهندگان

در سکوت مسئولان وزارت کشور صورت گرفت؛
سایت منسوب به مهدی هاشمی با جمع تعداد واجدین شرایط استان‌های تهران و البرز و کاهش 2 میلیونی آن نسبت به سال 88، نتیجه گرفته بود که تعداد واجدین شرایط کمتر از میزان واقعی اعلام شده است، این در حالیست که ...

 

 

 

صبح دیروز یکی از سایت‌های خبری دروغ پرداز که منتسب به مهدی هاشمی است، شبهه‌ای را در خصوص صحت انتخابات و میزان مشارکت اعلام شده از سوی وزارت کشور اعلام کرد.
قضیه از این قرار بود که طبق نقل خبرگزاری‌ها از تمدن، استاندار تهران و براتلو، رئیس ستاد انتخابات استان تهران، تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در تهران 5 میلیون و 400 هزار نفر عنوان شده بود.

از سوی دیگر آمار واجدین شرایط رأی دادن در استان البرز حدود یک میلیون و 300 هزار نفر اعلام شده بود و این در حالی است که آمار واجدان شرایط شرکت در انتخابات ریاست جمهوری خرداد 88، حدود 8 میلیون و 700 هزار نفر بود.

سایت مذکور با جمع تعداد واجدین شرایط استان‌های تهران و البرز فعلی و کاهش 2 میلیونی آن نسبت به سال 88 نتیجه گرفته بود که تعداد واجدین شرایط کمتر از میزان واقعی اعلام شده است تا بدین وسیله درصد مشارکت بالاتر از مقدار واقعی به نظر برسد.

این در حالی است که فرض اولیه این سایت از یک اشتباه بزرگ سرچشمه می‌گیرد و آن اینکه آمار 5 میلیونی واجدین شرایط رای‌دادن مربوط به شهر تهران و نه استان تهران بوده است، بنابراین تعداد رای دهندگان ورامین، فیروزکوه، دماوند، رباط کریم، شهریار، نظر آباد و ... در حساب و کتاب سایت مذکور فراموش شده‌اند!
یک حساب ساده هم برای پی بردن به اشتباه - یا غرض ورزی - این مطلب کافیست؛ چرا که طبق آمار فعلی تعداد آرای شمارش شده شهر تهران حدود دو میلیون و 200 هزار رای است که با در نظر گرفتن مشارکت 48 درصدی اعلام شده، تعداد کل واجدین شرایط حدود چهار میلیون و 600 هزار نفر قابل محاسبه است که با در نظر گرفتن آرای شمارش نشده، به همان عدد بیش از 5 میلیونی اعلام شده می رسیم.
البته عدم تصحیح آمار ارائه شده از سوی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان تهران که در مصاحبه های جداگانه آمار شهر تهران را به جای استان تهران داده اند، جای سوال دارد.

شیطنت انتخاباتی سایت مهدی هاشمی و سکوت مسئولان

به محض طرح این شبهه از سوی سایت مذکور، بلافاصله سایت‌های ضد انقلاب آن را به خبر اول خود تبدیل کردند و مدعی تقلب و مهندسی آراء در انتخابات مجلس نهم شدند.

این در حالی بود که همه آمارهای استفاده شده از سوی این سایت پیش از انتخابات اعلام شده بود، بنابراین به نظر می‌رسد تهیه و تنظیم این مطلب و آمار  جعلی آن پیش از انتخابات صورت گرفته است تا یک روز بعد از حضور مردم پای صندوق‌های رای شیرینی آن را در کام مردم تلخ کند.

اما تعجب آور اینست که مسئولان وزارت کشور از دیروز تاکنون تمایلی به پاسخ به این شبهه سایت‌های ضد انقلاب نشان نمی‌دهند و در تماس‌های مکرری که با حسن‌علی نوری، جانشین ستاد انتخابات وزارت کشور در خصوص این اتهام برقرار شد، وی از ارائه هر گونه پاسخ امتناع ورزید و در نهایت سایت‌های خبری بدون همکاری مسئولان امر، اقدام به پاسخ‌دهی به این شبهه کردند.

<      1   2   3   4   5   >>   >