مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

اسفند 90 - ان شـــــــــــــــــــــــــــــاء الله
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/12/8
1:34 صبح

خاتمی تحریم انتخابات را رسما اعلام کرد

بدست عبدالله در دسته خاتمی تحریم انتخابات را رسما اعلام کرد

خاتمی تحریم انتخابات را رسما اعلام کرد

محمدرضا خاتمی در جمع خبرنگاران: در شرایط فعلی احساس نمی‌کنم که باید در انتخابات شرکت کنم و کاندیدای مورد نظر خودم را در انتخابات مجلس نهم انتخاب نکرده‌ام و از این رو در انتخابات شرکت نمی‌کنم.

به گزارش نسیم، محمدرضا خاتمی در حاشیه مراسم ختم پدر عبدالله نوری در جمع خبرنگاران این مطلب را اظهار داشت.
همچنین عبدالله نوری در حاشیه این مراسم گفت: در انتخابات مجلس نهم شرکت نمی‌کنم و نسبت به لیست‌های اعلام شده از سوی‌ احزاب، چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب اطلاعی ندارم.
 
سیدمحمدخاتمی رئیس دولت اصلاحات هم در حاشیه مراسم ختم پدر عبدالله نوری در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سؤال که آیا شما در انتخابات شرکت می‌کنید یا خیر، به گفتن جمله "مخلص همه شما هستم"، بسنده کرد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که عدم حضور شما در انتخابات آیا به معنای تحریم است، گفت: شما که هرچه دلتان می‌خواهد، می‌نویسید.

90/12/7
12:42 عصر

متن مقاله علایی چاپ شده در روزنامه اطلاعات در 19 دی ماه

بدست عبدالله در دسته متن مقاله علایی چاپ شده در روزنامه اطلاعات در 19 دی ماه

متن مقاله علایی چاپ شده در روزنامه اطلاعات در 19 دی ماه 90
توسط : mamavi


قیام 19 دی از نگاهی دیگر
سردار حسین علایی

 

روز 19 دی ماه سال 1356 سر آغاز قیامی مردمی و فراگیر است که ظرف حدود یک سال توانست شاه را از کشور بیرون کند و به نظام سلطانی 2500 ساله در ایران پایان دهد. اما این ماجرا خیلی ساده شروع شد و بهانة آن را خود حکومت فراهم کرد. در روز 17 دی ماه روزنامة اطلاعات که توسط یک سناتور مورد اعتماد اداره می‌شد مقاله‌ای را با عنوان ارتجاع سرخ و سیاه علیه آیت الله خمینی که توسط شاه به عراق تبعید شده بود به چاپ رساند. چاپ این مقاله مورد اعتراض طلاب حوزة علمیة قم قرار گرفت و من که خود در آنجا بودم به اتفاق تعدادی از طلاب به در منزل تعدادی از اساتید حوزه علمیه قم مراجعه کردیم تا آنها به درج یک طرفه مقاله توهین‌آمیز علیه شخصیت محبوب مردم اعتراض کنند. این رفت و آمد به در خانة علمای قم دو روز به طول انجامید و حکومت شاه به بهانه نداشتن مجوز برای راهپیمایی به طلاب و جوانان در خیابان صفائیه حمله کرد و تعداد 6 نفر از طلاب و معترضین را کشت و عده‌ای را نیز مجروح کرد. رفتار غلط مأمورین امنیتی شاه،نارضایتی مردم از حکومت سلطنتی را به اوج رسانید و به استمرار آن کمک کرد.چنین رفتاری موجب شد تا چهلم‌ها در ایران به راه بیفتد و رژیم شاه ظرف یک سال بیش از 2000 نفر از مردم معترض را در خیابان‌های شهرهای مختلف بکشد.ولی هرچه بر کشته‌های خیابانی و بازداشت مردم و تعداد زندانیان سیاسی افزوده می‌شد عملا از اقتدار نظام شاهنشاهی کاسته می‌شد. ‏
تا قبل از این حوادث، مردم مستقیما شاه را خطاب مخالفت‌های خود قرار نمی‌دادند و سعی می‌کردند تا انتقادات را متوجه نبود آزادی بیان در کشور،فقدان آزادی‌های سیاسی و رفتار بد مأمورین دولتی به ویژه عناصر گارد شاهنشاهی و در نهایت دولت وقت بکنند. اما تداوم رفتارهای خشن حکومت و سرکوب شدید اعتراضات باعث شد که مردم لبة تیز مخالفت‌های خود را متوجه شخص شاه بکنند و خواستار تغییر اساسی در نظام حاکم شوند. نامه نگاری‌ها به شاه شروع شد و او به حق عامل همة نابسامانی‌های کشور اعلام شد.‏

این روند ادامه یافت تا آن که مردم، آزادی و نجات خود را در برپایی جمهوری اسلامی دیدند تا هم از حکومت یک شخص به صورت مادام العمر جلوگیری کنند و هم مردم با انتخابات آزاد بر سرنوشت خود حاکم باشند و هم حکومت برخاسته از متن فرهنگ مردم که اسلام است باشد و تعارضی بین باورهای مردم و اَعمال حاکمیت نباشد. به هر حال شاه به سرکوب‌ها و توسعه اختناق ادامه داد تا با رهبری امام خمینی همة مردم علیه وی بسیج شدند و او برای نجات جان خود و خانواده‌اش مجبور به فرار از کشوری شد که خود را صاحب آن می‌دانست. به نظر می‌رسد احتمالا سوالات زیر پس از فرار برای شاه مطرح شده باشد که می‌تواند برای سایرین تجربه‌ای مهم و عبرت آموز باشد.

1-اگر در واکنش به حضور مردم در مجالس ترحیم فرزند امام خمینی سعه صدر به خرج می‌دادم و با مقاله توهین‌آمیز که نویسنده آن داریوش همایون وزیر اطلاعاتم با اسم مستعار بود،مردم را تحریک نمی‌کردم بهتر نبود؟

2- اگر پس از انتشار مقاله در روزنامه حکومتی، اجازه پاسخ به آن مقاله را در همان روزنامه می‌دادم حکومتم دوام بیشتری نمی‌یافت؟

3- اگر به مردم معترض اجازه راهپیمایی مسالمت‌آمیز را می‌دادم و آنها را متهم به اردو کشی و زورآزمایی خیابانی نمی‌کردم، مسئله خاتمه نمی‌یافت؟

4- اگر به مأمورین دستور می‌دادم که به تظاهر کنندگان تیراندازی نکنند و هوشمندانه و با تدبیر آنها را آرام کنند،نتیجه بهتری نمی‌گرفتم؟

5- آیا اگر به جای حصر کردن بعضی از بزرگان در خانه‌هایشان و تبعید تعدادی دیگر به سایر شهرهای دوردست و زندانی کردن فعالین سیاسی، باب گفت‌وگو و مراوده با آنها را باز می‌کردم، کار به فرار من از کشور می‌انجامید؟

6- اگر به جای اتهام زدن به مردم که خارجی‌ها عامل تحریک شما هستند به شعور جمعی آنها توهین نمی‌کردم حالا خودم مجبور بودم به خارجی‌ها پناه ببرم؟

7- آیا اگر به جای متهم کردن مخالفین خودم به اقدام علیه امنیت کشور،وجود مخالف را می‌پذیرفتم و حتی آن را قانونی تلقی می‌کردم و برای آنها حق قائل بودم نمی‌توانستم بیشتر برمسند قدرت باقی بمانم؟

طبیعی است که دیکتاتورها برای خود حق ابدی حاکم بودن بر مردم قائل هستند و در زمانی که در کاخ سلطنت با همراهان متملق و چاپلوس احاطه شده‌اند فرصت طرح این سوالات را ندارند و زمانی به فکر می‌افتند که مثل قذافی پس از موش و حشره خواندن مخالفین، مجبور شوند فرار را بر مقاومت و ایستاده مردن ترجیح دهند. فاعتبروا یا اولی الابصار


90/12/6
1:25 عصر

کی و چگونه یک زن راضی میشود؟

بدست عبدالله در دسته کی و چگونه یک زن راضی می‌شود؟

 
جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 17:10

یک زن 32 ساله با مراجعه به دادگاه و درخواست طلاق گفته است: مردی می‌خواستم که در زندگی به او تکیه کنم اما همسرم قدرت تصمیم‌گیری ندارد و من همیشه حرف آخر را می‌زنم. شوهر این زن گفته است: همسرم یک جلاد می‌خواهد، او از من می‌خواهد وقتی عصبانی می‌شوم، کتکش بزنم اما من سعی می‌کنم وقت عصبانیت خانه را ترک کنم.
این مرد 30 ساله گفته است همسرم چندین‌بار مرا کتک زده اما ماجرا را به هیچ‌کس بازگو نکرده‌ام. بالاخره ما که نفهمیدیم زن‌ها دقیقاً دنبال چه هستند؟ وقتی مردها کتکشان می‌زنند، می‌گویند چرا کتک زدید، وقتی کتک نمی‌زنند، می‌گویند چرا کتک نزدید؟ وقتی مردها جذبه دارند، می‌گویند چرا روشنفکر نیستید؟ وقتی روشنفکر هستند، می‌گویند چرا دست بزن ندارید؟ چرا از زن و بچه‌تان حمایت نمی‌کنید؟ وقتی مردها متمدن هستند، زن‌ها عاشق بدویت می‌شوند، وقتی مردها بدوی هستند، زن‌ها دنبال پایه‌های تمدن می‌گردند.
اگر شما توانستید دست زن‌ها را بخوانید، لطفاً ما را هم خبر کنید.


90/12/6
1:8 عصر

خانه نشینی 11 روزه رئیس جمهور توجیه پذیر نیست

بدست عبدالله در دسته خانه نشینی 11 روزه رئیس جمهور توجیه پذیر نیست

شفاف: پس از آنکه سخنان حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی پیرامون توجیه خانه نشینی 11 روزه رئیس جمهور منتشر شد، دو عضو جبهه متحد اصولگرایان به این موضوه واکنش نشان دادند و گفتند مقاومت در برابر حکم ولایی رهبر معظم انقلاب را نباید توجیه کرد.
 

دکتر علی‌اصغر خانی در این باره گفت:« همه ما می‌دانیم که اصلی‌ترین عامل حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تبعیت از ولایت فقیه بوده است، متاسفانه در چند سال اخیر شاهد بودیم که برخی مقامات دولتی به این موضوع توجه نکردند، اوج این مساله را می‌توانیم در داستان خانه نشینی 11 روزه رئیس جمهور شاهد باشیم، با این حال شاهدیم که برخی از دوستان به جای آنکه با صراحت این موضوع را نفی کنند در مقام دفاع برآمده اند که اصلا زیبنده یک نیروی دلسوز انقلاب نیست.»

خانی در ادامه با اشاره به اهداف جبهه متحد اصولگرایان در مجلس نهم گفت:« مجلس اصولگرای بعدی اجازه چنین رفتارها را به دولتمردان نخواهد داد. همه سیاسیون باید بدانند تا زمانی که در مسیر ولایت حرکت کنند، اعتبار دارند.» عضو جبهه متحد اصولگرایان در ادامه با اشاره به اهمیت حضور مردم در عرصه انتخابات گفت:« امروز شخصیت های مهمی از جبهه متحد اصولگرایان برای ورود به مجلس کاندید شده اند چرا که ما معتقدیم هر چه قدر قوی تر در صحنه حاضر باشیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت. مردم انقلابی باید همت کنند تا نمایندگان با رای بالا وارد مجلس نهم شوند. اگر بر فرض نماینده تهران با یک میلیون رای قاطع وارد مجلس شود خیلی بهتر از این است که با 300 هزار رای وارد شود. به همین دلیل است که ما باور داریم مردم مثل گذشته در این انتخابات هم سرنوشت ساز هستند.»

قائم مقام سابق سپاه تهران بر لزوم هوشمندی مردم در انتخاب افراد اصلح گفت:« امیدورام در این دوره نمایندگان واقعی مردم وارد مجلس شوند. نمایندگانی که نسبت به مردم، کشور و نظام تعهد داشته باشند نه اینکه خدایی ناکرده مجلسی داشته باشم، مثل مجلس ششم که نمایندگانش بعدها اپوزیسیون نظام شدند. خدا نکند نماینده ای وارد مجلس نهم شود که مثل بعضی نمایندگان مجلس ششم، در خانه ملت تحصن کند و مجلس را به تعطیلی بکشاند. خدا نکند خدایی افرادی وارد مجلس شوند که با عوامل بیگانه تماس داشته باشند و به جای اینکه نماینده واقعی مردم خودشان باشند، نماینده دشمنان ما شوند. فراموش نکرده ایم روزی را که رئیس مجلس ششم به بعضی از نمایندگان آن دوره می گفت حرف های شما شبیه صحبتهایی است که در رادیو آمریکا و رادیو اسرائیل زده می شود. حضور گسترده مردم از این اتفاقات جلوگیری می کند. یقینا مردم در روز 12 اسفند حماسه ای خلق خواهند کرد در نهایت نفعش به کشور و نظام و ملت برسد.»


از سوی دیگر، سردار محمد نبی رودکی ، عضو دیگر جبهه متحد اصولگرایان در واکنش به این موضوع گفت:« امام خمینی بارها فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این کشور نرسد. در ماجرای فتنه 88 هم عده ای مقابل فرمایشات رهبری ایستادند و آن وقایع تاسف‌بار رقم خورد. توقع ما از همه مسئولان کشور این است که فرمایشات رهبری را فصل‌الخطاب بدانند و سرباز تابع ولی فقیه باشند.» رودکی در ادامه گفت:« مجلس بعدی باید اوج ولایتمداری را در عمل نشان دهد، نباید در زبان مدعی ولایت‌پذیری باشیم و گونه دیگری رفتار کنیم. امیدوارم با بصیرت مردم و انتخاب گزینه‌های اصلح از تکرار ان وقایع تاسف‌بار جلوگیری شود.» 

 رودکی در ادامه بخشی از اهداف اقتصادی خود در مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد و گفت: « اگر توفیق پیدا کنم که در مجلس نهم خدمتگذار مردم باشم، یکی از طرح هایی که دنبال خواهم کرد مساله تشکیل فراکسیون اصناف در مجلس خواهد بود تا امور این بخش به صورت تخصصی دنبال شود. همچنین مبحث «ارزش افزوده» که گاه باعث ایجاد تنش هایی می شود نیز باید به صورت کارشناسی بررسی شود تا در این میان نه تولید کنندگان و نه مصرف کنندگان متضرر نشوند.

همانگونه که امام راحل فرمودند: «اصناف بازوهای ستبر انقلاب هستند. ایشان به اهمیت اصناف واقف بودند و ما هم می خواهیم در آینده دغدغه های قانونی آنها را مرتفع کنیم.»


90/12/6
12:52 عصر

مصلحتی برای رأی ندادن به انقلابی‎ها وجود ندارد/

بدست عبدالله در دسته مصلحتی برای رأی ندادن به انقلابی‎ها وجود ندارد/

مصلحتی برای رأی ندادن به انقلابی‎ها وجود ندارد/ نماینده ای انتخاب کنید که دشمن از او

بترسد/ پاسخ به ادعای مطهری

شهرری قبله تهران است. این را رهبر معظم انقلاب فرموده اند و حقا که این دیار بارها نشان داده است که برازنده این لقب است. در انتخابات نیز تصمیم اهالی ری معمولا سرنوشت ساز بوده است و از این جهت است که در چند روز اخیر و حتی قبل از شروع زمان تبلیغات، رفت و آمد نامزدهای انتخابات مجلس به این شهر زیاد شده است. اما این‌بار جوانان سوم تیری ری جمع شده بودند تا از سخنان حجت‌الاسلام پناهیان توشه بصیرت بگیرند و در انتخابات پیش رو اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش رجانیوز، جوانان حامی جبهه پایداری که هفته گذشته در سالن سید الشهداء علیه السلام میدان هفت تیر تهران جمع شده بودند و در روز سه‌شنبه نیز در اسلامشهر همایشی با سخنرانی حجت‌الاسلام آقاتهرانی، حجت‌الاسلام رسایی و دکتر کوچک‌زاده برگزار شد، عصر پنج‌شنبه نیز میزبان جوانان سوم تیری شهر ری بودند. در این همایش که دکتر سلیمانی، حجت‎الاسلام روانبخش و حجت‎الاسلام رسایی نیز حضور داشتند، باز هم ابتدا مستند دیدنی "پایان مدارا" اکران شد و سپس در حالی‌که سالن دیگر جای خالی نداشت، پناهیان سخنرانی کرد و سپس دکتر محمد سلیمانی وزیر سابق ارتباطات و کاندیدای فعلی انتخابات مجلس.

حجت الاسلام پناهیان در این همایش، انتخابات موفق را دارای دو شاخص مشارکت بالا و اصلح بودن کسانی دانست که انتخاب می شوند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: حتی دشمنان نیز در این انتخابات احتمال مشارکت بالای مردم را می دهند و نگرانی ما درباره میزان مشارکت کاهش پیدا کرده است اما نباید برای افزایش مشارکت کوتاهی کنیم.



وی یکی از زمینه های افزایش مشارکت را ایجاد فضای رقابتی در انتخابات دانست و گفت: در این انتخابات، اصل رقابتی بودن که مد نظر مقام معظم رهبری نیز بوده است تحقق پیدا کرده و ان‌شاء الله این رقابت بین دوستداران و خانواده نظام ادامه پیدا می کند.

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: سال‌ها رقابت‌های انتخاباتی بین گروه‎هایی بوده است که در طول هم با نظام در ارتباط بوده اند و یکی به اصل نظام نزدیک و دیگری از آن دور بوده است. این صف بندی انتخابات را نه پرشور که پرتنش می کرده است و موجب می شده تا انتخابات به مرز انقلابی و ضد انقلابی بودن برسد.

تا کی از ترس ضد انقلاب به غیر انقلابی‌ها رأی بدهیم

جانشین قرارگاه عمار گفت: باید این سنت را شکست چرا که در این فضا خیلی مصلحت ها به ما تحمیل می شود. تا کی باید رقابت بین کسانی باشد که یکی به انقلاب نزدیک و دیگری به ضد انقلاب نزدیک است؟ تا کی باید انتخابات طوری باشد که اگر به فلان گروه رأی ندهیم کار دست ضد انقلاب بیفتد؟ تا کی باید برای اینکه امور در دست ضد انقلاب قرار نگیرد، به کسانی رای بدهیم که خیلی هم انقلابی نیستند؟ بعضی ها دوست دارند که در نظام جمهوری اسلامی که یکی از ابرقدرت‎های جهان شده است، همیشه رقابت بین انقلابی و ضد انقلاب باشد اما امروز شرایطی پیش آمده است که می توان فضای رقابت را تغییر داد.



پناهیان در تبیین عوامل این آمادگی گفت: دو دلیل وجود دارد که امروز می توان رقابت را بین افرادی ایجاد کرد که در عرض هم با نظام ارتباط دارند. یکی اینکه پس از فتنه 88 سران اصلاحات بی لیاقتی خود را برای حضور در امور نظام نشان دادند و دیگر اینکه با اتفاقاتی که در جهان افتاده است، مانند بیداری اسلامی و حتی بیداری جهانی، امروز دیگر تئوری هایی که از جریان اصلاحات پشتیبانی می‌کرد، فروپاشیده است و کسانی که دم از جامعه مدنی می‎زدند امروز شرمنده هستند.

وی ادامه داد: البته فضای رقابت بین خودی ها که نسبت‎شان با نظام مساوی است، با فضای رقابت در شرایط قبل فرق دارد و در این فضا هر چقدر گروه‎ها بیشتر به هم احترام بگذارند، کارشان بیشتر پیش می رود.

این استاد دانشگاه گفت: باید به اینجا برسیم که در انتخابات چند گروه انقلابی داشته باشیم که تفاوت‌شان نه در انقلابی گری که در راه حل‎هایی باشد که برای مشکلات کشور دارند. برای رسیدن به این وضع مطلوب باید الان به نمایندگان انقلابی تر رای بدهیم. اگر سراغ نمایندگان انقلابی تر رفتیم، آینده بهتری پیش رو خواهیم داشت. در این صورت دیگر اختلاف معنا ندارد بلکه مسابقه معنا پیدا می‎کند؛ مسابقه بین گروه‎هایی که می خواهند نظام را به آرمان‎هایش برسانند.



نماینده ای را انتخاب کنید که دشمن از او بترسد

حجت الاسلام پناهیان در ادامه به بیان اصلی ترین شاخص نماینده اصلح پرداخت و گفت: اولین ویژگی که نماینده باید داشته باشد، این است که به حدی انقلابی باشد که دشمن از او بترسد. هر نخبه ای در این مملکت اگر انقلابی نباشد، به نقطه امید دشمن تبدیل خواهد شد و وقتی دشمن به نخبگان امید داشته باشد، فشار را بر کشور افزایش خواهد داد. چرا دشمنان زبون ما باید بتوانند ما را تهدید کنند؟ باید نقطه امید دشمن را در مجلس ناامید کنیم. اگر قرار باشد همین نمایندگان را در مجلس حفظ کنیم پس خطاب سید حسن نصرالله چه بود که گفت مقام معظم رهبری حتی در ایران هم غریب است؟



وی در ادامه بدون نام بردن از علی مطهری با یادآوری یکی از ادعاهای وی و سپس نقد آن، بیان داشت: برخی از نمایندگان اصول‎گرای مجلس که از حداقل درایت سیاسی برخوردار نیستند، می گویند که مجلس نباید تابع اشارات رهبری باشد بلکه فقط باید تابع فرامین و حکم حکومتی باشد! در حالی‌که مجلسی که چنین باشد، به نقطه امید دشمن تبدیل خواهد شد و امنیت و اقتدار کشور را کاهش خواهد داد. به نماینده اصول‌گرا می گوییم چرا رسانه بیگانه سخنان تو را پخش می‎کند، می گوید من نمی‎دانم چرا این‎کار را می کند! ما باید ببینیم مواضع کدام یک از نامزدها در بی بی سی با اشتیاق پوشش داده می شود و به این افراد رای ندهیم و در مقابل ببینیم دشمنان از مواضع چه کسی برآشفته می شوند، به او رای بدهیم.



مصلحتی برای رای ندادن به انقلابی ها وجود ندارد

پناهیان با اشاره به اهمیت مصلحت اندیشی در حکومت اسلامی گفت: آیا اکنون دلیلی وجود دارد که مصلحت اندیشی کنیم و به انقلابی ها رای ندهیم؟ آیا امروز مصلحتی وجود دارد که یک عنصر غیر انقلابی را به مجلس بفرستیم؟ هرجا ما ضرر کردیم به‎خاطر این بوده است که از انقلاب‎مان کوتاه آمده ایم. یکی از نشانه های انقلابی‌گری این است که از اصل اساسی نظام یعنی ولایت فقیه درک روشن و به آن التزام واقعی داشته باشیم و نماینده ها نیز باید انقلابی باشند تا رأی‎شان حلال باشد.

وی ادامه داد: نامه منتظری به امام را بخوانید؛ همان نامه ای که موجب شد امام به او بگوید برو توبه کن تا در قعر جهنم نمانی. منتظری مگر در آن نامه چه گفته بود؟ آیا ولایت فقیه را زیر سوال برده بود یا علیه امام حسین شعار داده بود؟ او اشکالاتی را مطرح کرده بود که تا آن حدی که او اهمیت می داد، اهمیت نداشتند. به همین خاطر امام به او گفتند تو ساده لوحی و نظام را دست منافقین و لیبرال‎ها خواهی داد. من خواهش می‎کنم به ساده لوح ها رأی ندهید.



بعضی‎ها در فتنه هوس "سعه صدر" کردند!

پناهیان در فراز پایانی سخنانش نیز گفت: بعضی ها در فتنه 88 هوس سعه صدر و به اصطلاح "بزرگوارانه برخورد کردن" پیدا کردند. آنها آن‌قدر سعه صدر پیدا کردند که خواستند بین رهبری و فتنه گران پادرمیانی کنند! مجلس هشتم درباره فتنه 88 آن‌طور که باید انقلابی عمل نکرد. این در کلیت مجلس احساس شد. اگر در مشکلات بعدی هم بخواهند این‌طور برخورد کنند چه مسائلی پیش خواهد آمد؟ نمایندگان باید انقلابی باشند و معیارهایی مانند تخصص بعد از انقلابی بودن اهمیت دارد. هرچه فرد انقلابی تر را انتخاب کنی،م سرعت نظام در رسیدن به اهدافش بیشتر خواهد شد و این سرعت مورد نیاز امروز جهان است.

حجت الاسلام پناهیان به سخنانش با این دعا پایان داد که "خدایا موجبات رسوایی کسانی را که می خواهند عوام فریبانه از مردم رأی جمع کنند و انقلابی نیستند، در همین چند روزه فراهم کن."


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >